2008-07-23, 16:38
Bannlyst
Hon har ju tagit jättemånga kort på sig själv där hon i princip nästan är naken så vad är skillnaden?
om hon står och håller in magen i bikini eller ligger ned?
2008-07-23, 17:34
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Herregud LInda!
Nog f-n kan du väl diska efter ungarna?
Har du tid att
1. Fotografera disken
2. Sätta dig vid datorn
3. Beklaga dig över några skitiga tallrikar

Då hinner du nog diska också.

Äh, det handlar väl mer om att barn ska ha sysslor och lära sig att hjälpa till lite i hemmet. Inget att klaga på där.
2008-07-23, 17:56
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Hon har ju tagit jättemånga kort på sig själv där hon i princip nästan är naken så vad är skillnaden?

Notera att hon, eller fotograferna, nog anser sin vänstra sida av ansiktet är finast. På nästan alla bilder står hon med vänstra sidan till...hakan lite nedåt....ler lite skälmskt...
2008-07-23, 18:20
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Såg du BB? Där sänktes det på varmblodig påle och så gneds det mot kallblodig påle.
.

Njae, jag brukar inte finna den typ av underhållning bra. Men däremot vet jag att Russinfnasket sänkte en ådrig påle framför webcam i huset =)
2008-07-23, 18:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag vill gå lite OT men ändå inte! Hjälp mig komma på en person. En riktig blåst blondin och Rosing kopia/wannabe. Inte känt för ett skit vad jag vet men brukade dyka upp i pressen , åtminstone för ett par år sen . Hade en rejäl anknäbb hon med (skröt om att det minsann var hennes riktiga läppar i aftonbladet) . Modell kanske? Inte Sigrid Åhs utan.... nån som kan tänka sig ha ett tips?
2008-07-23, 18:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Det är något jag inte tror att ens hon kan förklara! Kanske ville hon ge heeeela sin uppmärksamhet till massören. Väl investerad tid tills hon har någon i klorna och så återgår hon till sitt narcissistiska jag...?
.
2008-07-23, 18:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Njae, jag brukar inte finna den typ av underhållning bra. Men däremot vet jag att Russinfnasket sänkte en ådrig påle framför webcam i huset =)

Okej, fast det var som att följa Farmor nu. Skillnaden är att där var det i tv och några till som ingick i paketet. Humor!
.
2008-07-23, 18:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag vill gå lite OT men ändå inte! Hjälp mig komma på en person. En riktig blåst blondin och Rosing kopia/wannabe. Inte känt för ett skit vad jag vet men brukade dyka upp i pressen , åtminstone för ett par år sen . Hade en rejäl anknäbb hon med (skröt om att det minsann var hennes riktiga läppar i aftonbladet) . Modell kanske? Inte Sigrid Åhs utan.... nån som kan tänka sig ha ett tips?

Peyre? Minns ej förnamnet...
.
2008-07-23, 18:50
Medlem
William Hainess avatar
Olinda Borggren?

http://www.youtube.com/watch?v=l6EtZrLn8RI

Hon flyttade ju till Spanien och skapade en porrsajt med sin pojkvän. Classy lady!
2008-07-23, 18:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Okej, fast det var som att följa Farmor nu. Skillnaden är att där var det i tv och några till som ingick i paketet. Humor!
.

hihi då kan jag tänka mig. Nej inte Natascha Peyre..... attans jag ser henne för mitt inre när hon poserade i en ybersliskig bild i Aftonbladet med fokus på dom dom där äcklicka sliskiga silikonimplantaten till läppar.....
2008-07-23, 18:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Olinda Borggren?

http://www.youtube.com/watch?v=l6EtZrLn8RI

Hon flyttade ju till Spanien och skapade en porrsajt med sin pojkvän. Classy lady!

Haha MÅSTE vara hon! Bra jobbat!
.
2008-07-23, 18:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
hihi då kan jag tänka mig. Nej inte Natascha Peyre..... attans jag ser henne för mitt inre när hon poserade i en ybersliskig bild i Aftonbladet med fokus på dom dom där äcklicka sliskiga silikonimplantaten till läppar.....

Tack för att du gav mig förnamnet, höll på att bli tokig!

William har knäckt det, är hundra på att han har rätt!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in