Seriöst; det här är inget roligt skvaller (om det ens är skvaller), ingen som vet nåt graverande? Och för fan, varför återge innehållet i hennes blogg...?? Bättre kan vi - väl?
Min Italienska pastasås!
Linda Rosing, 2009-07-08 15:24
Till lunch blir det pasta med min egna Italienska tomatsås. Och överst har jag toppat med ost,mums.
Det är jättelätt och billigt att laga och det smakar supergott. För er som undrar vad min pastasås innehåller så får ni receptet här:
2 burkar krossade tomater
1 klyfta vitlök
Svart och vitpeppar
Salt
Och blandade chilikryddor.
Gör så här:
Häll i en klick smör i stekpannan och låt det smälta. Sen pressar du i en vitlöksklyfta och låter det steka tills vitlöken fått lite färg. Sen häller du i 2 burkar krossade tomater och alla kryddorna och rör om. Stek det på högvärme och rör om tills vätskan i krossade tomatburkarna är helt borta. Det hela tar ca:15 min sen är det klart. Blanda tomatsåsen med vilken pasta som helst och toppa med någon god ost. Lycka till!
Jag är hemma en sväng från semestern för att fixa lite saker, vattna och ta hand om posten osv...
Överst i posthögen - tidningen Mitt i (som man får oavsett hur många Ingen-reklam-tack-lappar man sätter upp).
Fantastisk/förskräcklig läsning om Mamma Rosing...
Bla hävdar hon att hon "är en riktig curlingmorsa". Hon som inte ens träffat sina barn särskilt mycket!
Men var är värmländskan som han slapp att försörja?
Funderar på hur många rum Slabbeduskan & Snutten har?
Melissa har ett eget rum, likaså Kevin...Snuttens barn har de också varsitt rum eller är det bara hennes barn som får bo i egna rum i Snuttens lägenhet?