2009-05-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Vi vill bo på Kungsholmen.
Linda Rosing, 2009-05-29 11:47

http://sv.tinypic.com/r/35je455/5

Min platta mage är ett minne blått.
Gud! vilket kanon väder att promenera i. Jag kan helt ärligt säga att min kondis är inte på topp. fy fan vad jag flåsar,blä. Jag känner mig så otränad. Men det ska det bli ändring på. Peter och jag gick en timme runt på Kungsholmen och bestämde oss för att här vill vi bo. Det är så fint och barnvänligt och nära till allt, både shopping och mataffärer. Vädret är kanon och idag kommer Melissa och ska stanna över helgen. Det ska bli så kul att ha båda barnen och med det här underbara vädret som det ska bli så finns det hur mycket som helst att hitta på. Min älskling är i Norge och giggar ikväll men han kommer hem i morgon. Så jag och barnen får hitta på något skoj själva.

Idag fick jag nytt VIP kort på Cafe Opera!
Linda Rosing, 2009-05-29 12:27

Det är alltid lika kul att få VIP kort i brevlådan. Och idag kom ett från Cafe Opera. Eftersom jag är gravid så kommer jag inte vara ute i vimmlet. Men kanske någon gång om det är något roligt event så tittar jag förbi. Så tusen tack för kortet Jonas Gauri med personal. Cafe Opera är,tycker jag Stockholms vackraste nattklubb

Ett blått minne? Hur är ett blått minne? Och Linda, när man är gravid är det ganska naturligt att magen växer..
2009-05-29, 14:04
Medlem
Bull-Ullas avatar
väderfetish kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Vi vill bo på Kungsholmen.
Linda Rosing, 2009-05-29 11:47

http://sv.tinypic.com/r/35je455/5

Gud! vilket kanon väder att promenera i. ....... Vädret är kanon ........ det här underbara vädret som ........
Hur många gånger kan man kommentera vädret i ETT blogginlägg???
2009-05-29, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bull-Ulla
Hur många gånger kan man kommentera vädret i ETT blogginlägg???

Hennes blogg brukar handla om just vädret. Helst skall det vara soligt. Är det regn så blir Linda lätt utbränd tyvärr.
2009-05-29, 14:41
Medlem
orengs avatar
tänkte just skriva: wow ett helt inlägg utan stavfel, men jag måste vara trött och missade den solklara sär skrivningen "kanon väder"
2009-05-29, 16:05
Medlem
megapixels avatar
Varför är hennes trådar sÅÅÅÅ populära ?
2009-05-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megapixel
Varför är hennes trådar sÅÅÅÅ populära ?

Häng med ett tag så förstår du....
2009-05-29, 18:40
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
Jo någon jävla sjukdom är det som kan göra barnet blind om det inte snittas pga någon sjukdom. Jag ska fråga vilken sjukdom det är. Kan det vara hepatit eller någon annan sjukdom?

"Gonorré hos fostret och det nyfödda barnet.

Om det nyfödda barnet smittas med gonorré och inte behandlas kan barnet få ögoninfektion med risk för blindhet. "

Från: http://www.medscinet.se/infpreg/allinfo/main.asp?topic=7

Att barnet annars kan födas blind måste bero på en medicinsk specialåkomma som Ankan drabbats av.
2009-05-29, 22:23
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Mitt blonda yrväder till dotter,hahaha!

Kevin och jag var och mötte upp Melissa vid centralen. Och vi båda fick världens längsta kram, Såå mysigt. Sen bar det raka vägen hem där vi satte oss och snackade lite om hur det gått i skolan osv. Efter ett tag gick Melissa ut och träffade några kompisar från hennes förra skola och Kevin och jag stannade hemma.

-Mamma! kan inte vi vara hemma idag jag har varit ute hela dagen?. Självklart, din önskan min lag sa jag och gav han en puss. Efter ett tag kom Melissa hem och ville gosa och vi tittade på hennes nya fina mobil som hon hade fått i födelsedags pressent. När vi tröttnade på att prata om den så kom bäbisen på tal. Både Kevin och Melissa är jätte glada att dom ska få ett litet syskon. Melissa pussade på min mage och hoppades på att få känna en lite spark. Men bäbisen ville inteNu är vi så trötta att vi ska krypa ner i sängen och sova. Och Kevin är en liten mamma gris och han ville sova i min säng inatt. Och självklart får han det.

Citat:
Det är alltid lika kul att få VIP kort i brevlådan. Och idag kom ett från Cafe Opera. Eftersom jag är gravid så kommer jag inte vara ute i vimmlet. Men kanske någon gång om det är något roligt event så tittar jag förbi. Så tusen tack för kortet Jonas Gauri med personal
.

Citat:
Och i bloggen kommer bl a följande ämnen att publiceras.
- Mina bröst ha blivit gigantiska men Peter älskar dom hahahahaha
- Melissa och Kevin längtar så efter sitt syskon hahahaha
- Inget mer party för mig nu är det Snutt som gäller hahahaha
- Här köper jag mina mammakläder hahahaha
- Så här sexig kan man vara under trots att man är gravid hahahaha
- Tips till blivande mödrar HAHAHAHAHAHAHA

2 down 4 to go
2009-05-29, 22:33
Medlem
Broskbulles avatar
Och Kevin är en liten mamma gris och han ville sova i min säng inatt. Och självklart får han det.

Hade jag varit den grabben hade jag ammat tills jagvar 18
2009-05-29, 22:42
Medlem
Lindalovers avatar
En miniBionda

Sådan mor sådan dotter

http://sv.tinypic.com/r/2gtc4yt/5
2009-05-29, 22:48
Medlem
Boopidoos avatar
Bilden på Melissa (nyss fyllda 15) får mig att rysa
2009-05-29, 22:55
Medlem
Tolvans avatar
Jag sprang på Linda på Wallingatan idag (hon bor på första våningen) och hennes mage var faktiskt något mindre än vad jag hade väntat mig. inte så stor som den ser ut på bilderna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in