2009-07-25, 23:40
  #12685
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja fjortisar och slabbeduskan.

Vuxna kvinnor har 2 ringar på vänster ringfinger med mannens namn i.

Har sett för många vuxna kvinnor (och män) som går runt med intatuerade namn på deras kärlek. Vill minnas att även Linda hade Faddes namn taturerat...lärt sig en läxa med tanke på att det stannat vid halsband denna gång. Eller, man ska väl inte säga för mycket.
2009-07-25, 23:50
  #12686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Mammas pojke!
Linda Rosing, 2009-07-25 22:02

http://sv.tinypic.com/r/2lxf7mg/3

Kommentarer från bloggläsare


2009-07-26, 08:08
  #12687
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Kommentarer från bloggläsare



Men nu är alla negativa synpunkter borta:

För övrigt skrattade jag högt åt den här kommentaren:

2009-07-25 23:09 Anmäl inlägget
Åh herregud! Vem har slagit dej?
Du måste polisanmäla!

Tror kanal 5 skulle tjäna på att låta alla "elaka" kommentarer stå kvar. De är f-n så mycket mer underhållande än det Linda skriver om.

Undrar vad hon ska göra idag?
Sova? Äta? Sakna Snutt? Läsa mail? Se filmer i sängen?
Spänningen är olidlig....
2009-07-26, 12:10
  #12688
Medlem
Roshambos avatar
Allting är relativt...

Jag tyckte mitt liv var patetiskt - tills jag fick ta del av Ankans...
2009-07-26, 12:31
  #12689
Medlem
Trumpeters avatar
Herregud vad pinsam och patetisk hon är.
2009-07-26, 12:48
  #12690
Medlem
Lindalovers avatar
Jag älskar verkligen Pride!
Linda Rosing, 2009-07-26 08:50

http://sv.tinypic.com/r/wapv0y/3

Snart är det dax för Pride igen! Jag älskar verkligen Pride och allt vad det innebär. Jag minns förra året när jag och Bobby åkte på Linos flak,sjuk kul!

http://sv.tinypic.com/r/289epav/3

I en och halvtimma satt jag och bara vinkade åt alla underbara människor som stod efter paradens kant.Jag har så många roliga minnen från det året. Även fast det duggregnade så var den här dagen och upplevelsen en av mina bästa. Det var helt galet,vilket det ska vara när det är Pride(skratt). I år kommer jag inte sitta på ett flak som ni säkert förstår men jag kommer säkerligen dyka upp i Pride Parken någon dag. Hoppas vi ses där!
2009-07-26, 14:55
  #12691
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Det går sakta....
Linda Rosing, 2009-07-26 13:29

http://sv.tinypic.com/r/24pkv7q/3

Jag och Melissa har nyss kommit hem från en lång skön promenad. Det går inte fort när jag går eftersom jag inte får överanstränga mig pga foglossning. För då gör det ont,ajajaja. Men det går framåt iallafall,skratt. Idag känner jag mig piggare än vad jag gjort på länge,skönt. Äntligen vänder det. Det var perfekt väder att promenera i med svala vindar,super skönt.

En lång promenad är ju just det man längtar efter när man har foglossning
2009-07-26, 15:18
  #12692
Bannlyst
OT:

har den här tråden mest svar på flashback?
2009-07-26, 15:18
  #12693
Medlem
Boopidoos avatar
Svar på senaste inlägget

2009-07-26, 15:32
  #12694
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Herregud vad pinsam och patetisk hon är.

Jag vill faktiskt påstå att de som är mest pinsamma i detta, är Anal Fem!

Att ge en människa "lön" för att individen är lika spännande som färg som torkar!
2009-07-26, 16:00
  #12695
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag älskar verkligen Pride!
Linda Rosing, 2009-07-26 08:50

http://sv.tinypic.com/r/wapv0y/3

Snart är det dax för Pride igen! Jag älskar verkligen Pride och allt vad det innebär. Jag minns förra året när jag och Bobby åkte på Linos flak,sjuk kul!

http://sv.tinypic.com/r/289epav/3

I en och halvtimma satt jag och bara vinkade åt alla underbara människor som stod efter paradens kant.Jag har så många roliga minnen från det året. Även fast det duggregnade så var den här dagen och upplevelsen en av mina bästa. Det var helt galet,vilket det ska vara när det är Pride(skratt). I år kommer jag inte sitta på ett flak som ni säkert förstår men jag kommer säkerligen dyka upp i Pride Parken någon dag. Hoppas vi ses där!

Visst kommer patsy att dyka upp på pride!

Hennes sugardaddy ska ju spela med sitt dagisband!

Visst hade hon roligt med alla sina bögisar. Så roligt att hon glömde bort sin dotter som satt i en sunkig lya i blackan och skrev frustrerat på sin blogg om att hon var ENSAM!

Men ibland var hon inte ensam då hon fick vara barnvakt åt sin lillebror då mommie dearest var på galej och blev påsatt till höger o till vänster.

Och återigen så är givetvis denna dag en av de bästa hon upplevt i sitt liv.Vilket de flesta händelserna är i Patsys liv. En av de bästa, just då när tanken dyker upp. För stunden. Tills en annan tanke, en annan dag, en annan stund som just då blir den bästa stunden i hennes liv.
Arma sate.

Och var har hennes glödande teaterintresse tagit vägen? Det som var så speciellt. Just då.
Eller var det RapeAss som var det primära i det intresset? Eller det som RapeAss var intresserat av?
2009-07-26, 17:14
  #12696
Medlem
MaeWests avatar
Minnesvärt..... eller

http://www.maod.se/linda/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in