2009-07-26 13:52
Kan erkänna att det här beteendet att radera triggar i gång mig att bli elak, ironisk och spydig. Tror inte att jag är den enda.
2009-07-26 13:47
Håller med.
Sen är det ju en sak att ta bort otrevliga kommentarer och en annan att själv sitta och skriva in en massa gulligullkommentarer som uppenbarligen är helt falska!
Pinsamt och löjligt!
2009-07-26 13:45
Jag trodde också en blogg skulle innebära lite kommunikation med de som "står för lönen" så detta får bli min sista dag i den här bloggen i alla fall. Vill inte bidra med ett endaste öre till någon som uppenbarligen inte uppskattar sina läsare för fem öre + att det sitter människor och raderar vanliga hederliga frågor. helknäppt! Radera elaka kommentarer är en sak men allt annat är ju onormalt.
Håller med den som skrivit här under till 100% men båda är väl raderade om 5 min fast att inget av dom är elaka påhopp på något sätt.
...................
ps, jag hade rätt!
Pyttan 2009-07-26 13:42
Jag skulle gärna delta i Pride i år igen men tyvärr har mina gay vänner övergivet mig.
Det finns inget falskare än gay killar enligt mig. Dom är roliga att gå ut och festa med men gör inget annat än att prata skit bakom ryggen på alla. Man ska hålla sig lååååååååångt borta från dessa falska människor!
2009-07-26 13:37
Tyvärr har Pridespårat ur totalt..förr var det roligt men numera är det bara snuskigt tyvärr, skulle hetererosexuellla människor uppföra sej likadant på allmän plats, skullle dom bli gripna.
2009-07-26 12:44
Linda, angående smärtlindringen, ljuger du nu eller ljög du i BB huset?
cc 2009-07-26 12:32
sa ju de

Jag kommer göra så här framöver. Att jag svarar på mail och kommentarer en gång i månaden i stället för varje vecka.Då hinner jag få ihop mera frågor. Så idag kommer jag INTE att svara på några frågor alls.
Och jag kommer att svara på dom frågorna som jag själv vill. Ni som tänker skriva elaka och kränkande frågor förvänta er inga svar tillbaks. För det finns tydligen några som sitter här inne och skriver massa elaka saker och är ute efter att förstöra. Men till er som som verkligen vill mig väl ska jag försöka svara så gott jag kan. Jag kommer att infomera er dagen innan jag kommer att ha nästa frågedag. Så maila för fullt så spar jag dom och svarar sen.
De skrevs av Linda 6 eller 7 juli.. så nu behöver ni inte undra...
CC 2009-07-26 12:25 Anmäl inlägget
frågorHar för mig att Linda skrivit att hon kommer svara på inlägg och mail 1 heldag.. och att hon kommer säga till innan.. Kan väll vara därför hon inte svarar just nu.. Utan samlar ihop till en heldags frågning.. Hmm..var de inte så??
kram på dig..
2009-07-26 12:06
MejlkontaktLäser och svarar du på dina mejl du får här Linda?
2009-07-26 12:05
Poängen med Pridefestivalen är ju bra men tyvärr tycker jag att den spårar ur mer och mer år för år. Många homosexuella som inte alls gillar den längre.
2009-07-26 11:01
Vi vill ha mer bilder.
Du måste ta många bilder när du åker på semester.
Om det är Kevin som har bestämt resan hoppas jag att du tar många bilder på honom.
2009-07-26 10:22
En av dina bästa upplevelser, jag säger då det! Vad hade du på ett flak att göra, du är ju hetero? Eller?
2009-07-26 10:03
Jag tycker mest det verkar vara en massa snusk i Prideparaden.
En liknande parad med hetrosexuella skulle nog inte vara tillåten.
2009-07-26 09:54
Det är smart att lägga in bilder där man ser dig på lite avstånd. För då ser man inte skrattrynkorna. Gulligt med skrattrynkor förresten.
2009-07-26 09:27
Tycker Peter också om Pride?