Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Du är ju helt rabiat. Ring själv istället för att hänga här på tråden och vara oförskämd!
Nej jag kan vänta, det är de som har hangups på hennes inkomst och ältar att hon inte tjänar nåt, som är de som ska kolla upp fakta.
Det jag reagerar på är att man hellre vill fantisera ihop hur det ser ut än ta reda på fakta. Till att börja tro att taxeringsår 2008 visar att hon knappt tjänat nåt på bloggandet som började i mars 2008 (syns på siffror taxeringsår 2009, inkomstår 2008)
Jag har betalat för kreditupplysningar på både Rosing och Thelenius, bara för att konstatera att varken upplysning.se eller ratsit.se har nåtts av 2008 års inkomster.
Har du kollat upp nåt själv?