2011-08-08, 18:42
Medlem
UtflippaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87
Inget är spikat så vitt jag vet men skulle jag gissa så lägger jag mina pengar på Januari. Tyvärr.

Väl spelade pengar om vi ska tro tvrage.com, som listar säsongstart den 8 januari.

OT-PS. Ni som använder en Mac-dator, kolla in TV Forecast-widgeten. En utmärkt liten widget som håller reda på de serier ni följer. (Finns även för iPhone och iPad, vet inte hur de är.)

Så här ser det ut (man kan ställa in vilken tidszon man föredrar).
Citera
2011-08-29, 20:27
Medlem
Genialisk serie. Fyfan vad bra den är!
Citera
2011-08-29, 20:32
Medlem
Jerrans avatar
Älskar balansen mellan komedi och drama i den här serien. Från riktigt gripande drama till skämt/fulhet som gör att man garvar som fan. Är nog en av serierna jag längtar mest till nästa säsong!
Citera
2011-08-29, 22:50
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerran
Älskar balansen mellan komedi och drama i den här serien. Från riktigt gripande drama till skämt/fulhet som gör att man garvar som fan. Är nog en av serierna jag längtar mest till nästa säsong!
Därför den kallas just "dramedy"! =)
Citera
2011-09-16, 02:32
Medlem
omigals avatar
Citat:

Kommer det en säsong till?!?! Vad i helvete?! Har typ suttit och deppar i 2 månader för att jag aldrig skulle få se Hank Moody igen, och så kommer det här!!! Jävlar i mig om det stämmer! Fan vad hoppfull jag är! Allt är fan möjligt! Måste kolla källa på detta! Jag älskar dig fan tror jag!
Citera
2011-09-23, 14:09
Medlem
Jerrans avatar
Om jag inte minns fel så kommer det väl tom 2 säsonger. Men en säsong är jag ganska säker på att det kommer iaf!
Citera
2011-09-23, 14:13
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Om jag inte minns fel så kommer det väl tom 2 säsonger. Men en säsong är jag ganska säker på att det kommer iaf!

Tror bara det är förnyat för en säsong till än så länge. Om någon sett något annat så får den gärna länka till en källa här.
Citera
2011-09-23, 15:11
Medlem
Undrar hur länge man kan köra den här serien utan att den blir skit. Trots min kärlek för serien hoppas jag nästan att nästa säsong blir den sista, bättre att sluta på topp menar jag. Skulle ju vara underbart om det blir en långkörare som håller hela vägen, men det är ganska osannolikt i mina ögon.
Citera
2011-09-23, 15:18
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Undrar hur länge man kan köra den här serien utan att den blir skit. Trots min kärlek för serien hoppas jag nästan att nästa säsong blir den sista, bättre att sluta på topp menar jag. Skulle ju vara underbart om det blir en långkörare som håller hela vägen, men det är ganska osannolikt i mina ögon.

Tycker nog redan att den här serien har jumped the shark. Varken senaste säsongen eller den innan var mycket att hänga i granen men man tittar ändå av gammal vana och man har oftast inte tråkigt i alla fall.
Citera
2011-09-23, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Tycker nog redan att den här serien har jumped the shark. Varken senaste säsongen eller den innan var mycket att hänga i granen men man tittar ändå av gammal vana och man har oftast inte tråkigt i alla fall.

Mja..nja, tycker nog serien hållit samma höga klass från starten fram till nu. Möjligtvis att 3an var ett litet snäpp sämre än de andra men överlag tycker jag allt har varit riktigt jäkla bra. Men kan förstå helt att du tycker som du gör.
Citera
2011-09-24, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Det är bara engelsmännen som klarar av att sluta serier på topp. Amerikanarna försöker alltid suga ut varenda möjlig dollar.
Citera
2011-10-02, 16:28
Medlem
jag funderar på att börja se serien, är det värt?

det jag är lite rädd för är att huvudskådespelaren är värdelös. han verkar inte ha talang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in