2009-11-02, 16:01
Medlem
Bohlingers avatar
Även om jag gillar Karen så tycker jag att det sämsta med Californication är när Hank sysslar med familjegrejer. Det finns viss substans i hans relation till både dottern och Karen, men i dotterns fall blir det ointressant på grund av undermåligt skådespeleri och Hank's karaktär blir mer intressant när han vill ha men inte får Karen. Det vore ett lite tråkigt men trovärdigt och sannolikt slut av serien att Hank och Karen slår sig ner och blir svenssonfamilj, eller ja, så nära de kan komma iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag tycker det är chockerande att se i vilket skick Kathleen Turner befinner sig i (hon som spelar Runckles perversa boss)I

Hon var ju snygg på 80-talet. Ovanligt med stora kvinnliga hollywoodstjärnor som låter sig bli feta, och så den här rossliga whiskeyrösten.. Har hon haft missbruksproblem, eller hur kunde hon bli sådär?

Om den skildring av Los Angeles som visas i Californication är nära sanningen så är det väl inte så konstigt att hon ser ut och låter som hon gör efter mer än 20 års exponering.
Citera
2009-11-02, 16:04
Medlem
codRs avatar
Haha Hank är så sick, han bara flyter igenom hela livet, får verkligen aldrig ångest verkar det som :P
Citera
2009-11-02, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av codR
Haha Hank är så sick, han bara flyter igenom hela livet, får verkligen aldrig ångest verkar det som :P
Haha. Jag vet inte varför, men ditt inlägg gav mig ett extremt skrattanfall.
Citera
2009-11-02, 21:30
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codR
Lär ju va många i åldrarna 40-45 som ser han som en förebild. Tänk att kunna leva som han.
Citera
2009-11-02, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuprwhirl
Lär ju va många i åldrarna 40-45 som ser han som en förebild. Tänk att kunna leva som han.
Jag är runt 18 och jag vill ta mig fan leva som honom. Han bara glider genom livet. Lätt skönaste karaktären om man bortser från Dexter Morgon i Dexter.
Citera
2009-11-02, 21:57
Medlem
theloins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag tycker det är chockerande att se i vilket skick Kathleen Turner befinner sig i (hon som spelar Runckles perversa boss)I

Hon var ju snygg på 80-talet. Ovanligt med stora kvinnliga hollywoodstjärnor som låter sig bli feta, och så den här rossliga whiskeyrösten.. Har hon haft missbruksproblem, eller hur kunde hon bli sådär?

Funderade på det där med, hittade detta på någon skvallersida:
"She has suffered from rheumatoid arthritis for years now. As a result of her altered looks from her arthritis treatment, The New York Times wrote in 2005, "Rumors began circulating that she was drinking too much. She later said in interviews that she didn't bother correcting the rumors because people in show business hire drunks all the time, but not people who are sick". However, Turner has had well-publicized problems with alcohol, which she used as an escape from her rheumatoid arthritis.Turner has admitted that due to her illness she was in constant unbearable agony and that as a result the people she was closest to would suffer from it as she was constantly drinking to relieve the pain and it made her a very difficult person. A few weeks after leaving The Graduate in November 2002, Turner checked herself into Marworth in Waverly, Pennsylvania for alcohol abuse treatment. "I have no problem with alcohol when I'm working", she later explained. "It's when I'm home alone that I can't control my drinking ... I was going toward excess. I mean, really! I think I was losing my control over it. So it pulled me back."
Citera
2009-11-02, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Är hon verkligen 12 då? Känns knappast troligt att en 12åring droppar syra och håller på. Hennes blonda polare där verkar f.ö vara någon form av sexual predator som vill ha yngre kvinns, hon måste ju vara fem år äldre än Becca och har alltid något äckligt i blicken.
Beccas fyllescen var en bottenmarkering inte bara för serien utan för allt skådespel någonsin.
nej vette fan hur gammal hon är, men hon var väll runt 12 i första säsongen och då hade hon ju en sju helvetes massa moral predikningar med Hank.

fyfan vilken skådis, att dom inte har skickat hon på nån kurs eller liknande så hon lär sig. Att regissören ens tillåter det.
Citera
2009-11-03, 01:17
Medlem
winkers avatar
Satan vad Marcy sjönk i mina ögon efter det här avsnittet.
Citera
2009-11-03, 05:12
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winker
Satan vad Marcy sjönk i mina ögon efter det här avsnittet.
För att hon tog tillbaka honom igen eller?
Citera
2009-11-03, 09:28
Medlem
codRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoeticJustice
Haha. Jag vet inte varför, men ditt inlägg gav mig ett extremt skrattanfall.

haha, han är ju softaren.
Citera
2009-11-03, 10:15
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunWhenImdone
För att hon tog tillbaka honom igen eller?

Det gjorde hon i och för sig aldrig, utan han tänker snarare på att hon knullade med Rick Springfield.
Citera
2009-11-03, 13:05
Medlem
burnitd0wns avatar
Runkle kanske hämtar hagelbraket i nästa avsnitt!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in