Min abstinens är officiellt igång. Jag svettas, skakar, lyssnar på soundtrack och refreshar EZTV en gång i minuten
Det allra värsta är att alla serier man vill se har uppehåll samtidigt. Detta är problemet med att "hinna ikapp" med en serie. Samtidigt har man ju inte tålamodet att vänta på säsongs-slut för att kunna tanka hem alla och dra ett marathon.
Dom två senaste dagarna har jag sett klart säsong 4 och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd.
Nu läste jag att säsong 5 kommer nästa år och tycker det börjar kännas som försöker mjölka ut varenda droppe ur serien.
Vad mer kan hända?
Spoiler för slutet på säsong 4
Jag hade faktiskt tyckt att det bästa slutet kunde varit om han faktiskt hade drunknat där i slutet, jag älskar Hank Moody men det hade varit ett bra avslut på serien.
Såg just s 3 & 4 inom loppet va två dagar, nu är det väntan som gäller och det är inte kul icke. Men fan va jag älskar denna serie, s4 dippa lite men förövrigt så är den klockren att följa. En av dom bättre på tv just nu.
Såg just s 3 & 4 inom loppet va två dagar, nu är det väntan som gäller och det är inte kul icke. Men fan va jag älskar denna serie, s4 dippa lite men förövrigt så är den klockren att följa. En av dom bättre på tv just nu.
Tyckte oxå att s4 dippade första gången jag såg den, sen har jag sett den 3-4ggr till efter det och den är djup på ett sätt som dom andra inte riktigt kommer upp till. Jättesvårt att ta på men jag håller den högt även fast "californication-stilen" inte riktigt lyser lika mycket som i de 3 första säsongerna.