2011-02-14, 17:22
Medlem
david.johnson.wisconsins avatar
Fy fan vilka perfekta bröst Sasha Bingham- karaktären har

Senaste avsnittet kändes inte så händelserikt men det verkar som att det kanske snart börjar gå uppåt för Hank.
Citera
2011-02-14, 18:11
Medlem
BlodigDelfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Fy fan vilka perfekta bröst Sasha Bingham- karaktären har

Senaste avsnittet kändes inte så händelserikt men det verkar som att det kanske snart börjar gå uppåt för Hank.

Håller med dig om hela inlägget! Jag hoppas att filmen blir bra, så att han blir populär igen och får liknande problem som i S01....men han kommer ju fucka upp det på ett eller annat sätt, fast ack och ve den som slutar hoppas!

Och hennes bröst! helt sjuka
Citera
2011-02-14, 21:07
Medlem
Det kanske bara är jag men det är fanimej den bästa jävla serien jag sett någonsin. Hank är så jävla störtskön så det gills inte och jag sitter som klistrad vid varje avsnitt.

Hela grejen att han är så jävla trasig och så fruktansvärt råcool på en och samma gång blir till en perfekt blandning.
Citera
2011-02-14, 21:25
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Erik
Det kanske bara är jag men det är fanimej den bästa jävla serien jag sett någonsin. Hank är så jävla störtskön så det gills inte och jag sitter som klistrad vid varje avsnitt.

Hela grejen att han är så jävla trasig och så fruktansvärt råcool på en och samma gång blir till en perfekt blandning.

Du kan inte ha sett särskilt många serier.
Citera
2011-02-15, 23:21
Medlem
DelGriffiths avatar
Vilket namn sa Eddie att Becca kunde spelas av i filmen?

Serien håller ännu, min favorit dock måste jag säga att introduktionen av Pearl, frontfiguren i Beccas band, för något avsnitt sedan drog ner helheten litet.
Pearls skratt lät för tillgjort när bandet snodde Beccas pengar och Zoë Kravitz är ganska så jävla ful.
Citera
2011-02-16, 01:41
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol

Det är Lenny Kravitz dotter som sjunger i tjejbandet?
Snygg!
Lenny Kravitz har ju lite gener, utan att låta alltför gayig.
Jag är iaf tillräckligt säker på mig själv, för att säga det.

//Crimson

Själv tycker jag att Zoë Kravitz är en besvikelse, sett ur ett rent estetiskt perspektiv.

Med så vackra föräldrar som Lenny Kravitz och Lisa Bonet så borde resultatet ha blivit mycket bättre.

Men å andra sidan så finns det ju aldrig några garantier i det genetiska lotteriet...
Citera
2011-02-16, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith

K-Stew tyckte jag han sa, alltså säkert Kristen Stewart.
Citera
2011-02-16, 22:34
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Själv tycker jag att Zoë Kravitz är en besvikelse, sett ur ett rent estetiskt perspektiv.

Med så vackra föräldrar som Lenny Kravitz och Lisa Bonet så borde resultatet ha blivit mycket bättre.

Men å andra sidan så finns det ju aldrig några garantier i det genetiska lotteriet...

Nja, det är väl snarare så att två snygga slår ut varandra och producerar en skitkorv till barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
K-Stew tyckte jag han sa, alltså säkert Kristen Stewart.

Aha, nu hör jag det.
Citera
2011-02-18, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith

Serien håller ännu, min favorit dock måste jag säga att introduktionen av Pearl, frontfiguren i Beccas band, för något avsnitt sedan drog ner helheten litet.
Pearls skratt lät för tillgjort när bandet snodde Beccas pengar och Zoë Kravitz är ganska så jävla ful.

Ja hela grejen med deras band är jävligt töntigt och PK, ovanpå det så slaktar dom Misfits - Last Caress...

Nej Becca kan dra till Collage eller nåt så slipper man trollet...
Citera
2011-02-18, 10:04
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Ja hela grejen med deras band är jävligt töntigt och PK, ovanpå det så slaktar dom Misfits - Last Caress...

Nej Becca kan dra till Collage eller nåt så slipper man trollet...

Det går att få in PK om allt här på FB. Vad är det som är PK med det här bandet?
Citera
2011-02-18, 12:28
Medlem
Nu är serien på väg åt rätt håll igen. De två senaste avsnitten har känts lite mindre bajsnödigt coola och överdrivna. Än finns det hopp!
Citera
2011-02-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Det går att få in PK om allt här på FB. Vad är det som är PK med det här bandet?

Det mesta, unga brudar som ska framstå som tuffa därför har dom ett rockband, bara det att man inte tror på dom som ett band för fem öre. Mer "Shebang" än "The Donnas" eller "Sahara Hotnights".

PK kanske var fel ord, det kanske var trovärdigt jag var ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in