2012-02-13, 17:46
Medlem
Nattens/dagens var inte så värst bra.
Citera
2012-02-13, 19:15
Medlem
Runkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomHanks
Nattens/dagens var inte så värst bra.

FEL! Fel fel fel fel fel!

Det var vackert, det var Californication när det är som bäst. Hoppet tändes i mig igen. Sen ser jag teasern för nästa avsnitt och jag dör fan inombords. Ska de skämta bort de här underbara scenerna som nyss utspelade sig nu??
Citera
2012-02-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkle
FEL! Fel fel fel fel fel!

Det var vackert, det var Californication när det är som bäst. Hoppet tändes i mig igen. Sen ser jag teasern för nästa avsnitt och jag dör fan inombords. Ska de skämta bort de här underbara scenerna som nyss utspelade sig nu??

Håller med, det här avsnittet var ett av dom starkare den här säsongen, det är precis det här som är så bra med californication, förra avsnittet gav en ont i magen av skratt, älskade tillbakablickarna på Hank och Karen, variationen är seriens styrka
Citera
2012-02-13, 22:59
Medlem
Falcãos avatar
Tyckte dagens avsnitt lite väl uppenbart siktade på att vara rörande men det lyckades aldrig engagera mig i alla fall.
Citera
2012-02-13, 23:26
Medlem
BigFatCones avatar
Jag är inte nöjd alls. Serien har varit som bäst när Hank har försökt knulla, knarka och supa på det faktum att han verkligen älskar Karen och hatar sig själv för att han inte kan vara den man hon behöver.
Citera
2012-02-13, 23:41
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag är inte nöjd alls. Serien har varit som bäst när Hank har försökt knulla, knarka och supa på det faktum att han verkligen älskar Karen och hatar sig själv för att han inte kan vara den man hon behöver.

Precis, när Hank mår bra är serien dålig.

Börjar bli riktigt irriterad på negern också, han bidrar inte med ett skit i serien.
Citera
2012-02-14, 01:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Börjar bli riktigt irriterad på negern också, han bidrar inte med ett skit i serien.

Han ser ju till att Hank har jobb och det är ju på grund av honom Hank är åter i L.A.
Citera
2012-02-14, 12:37
Medlem
aiwass avatar
Tycker oxå att gårdagens avsnitt var rätt bra. Synd bara att dom ska vara så korta.

Som vanligt med denna serie så tycker jag att avsnitten är väldigt ojämna. Vissa ggr är det skit bra, andra riktigt lågt....
Citera
2012-02-14, 18:17
Medlem
Laxons avatar
Bättre än förra veckans avsnitt, men lite för lökigt för min smak. Dessutom är det inte kul att titta på när det går bra för Hank, han är en anti-hero med stora problem, både socialt och psykiskt sett, han ska inte må bra, hela serien bygger på han mår dåligt och är psykiskt instabil.
Citera
2012-02-14, 22:57
Medlem
Syversens avatar
Usch, gillar verkligen inte Karen alltså..

Och ja, mår Hank bra mår serien dåligt. För övrigt, väldigt lite Runkle detta avsnittet, tyvärr.
Citera
2012-02-14, 23:08
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han ser ju till att Hank har jobb och det är ju på grund av honom Hank är åter i L.A.

Ja, från början var han det. Men nu har han ju skrivit manuset till filmen , och lägenheten i NY brann ju upp.. Så nu tycker jag det är dags för han att försvinna
Citera
2012-02-14, 23:12
Medlem
brainspaces avatar
Helvete vad den svarta tjejen ser bra ut. Blir helt tokig...vilken kropp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in