2011-01-31, 22:13
Medlem
Känns inte som att de klarar av att göra en bra serie förutom den sista minuten. Serien blir bara som den ska vara sista minuten i varje avsnitt.

De skulle ha spelat mycket mer på säsongsavslutningen av tredje säsongen. Nu slätades den bara över. Serien har ju fortsatt vara lika oseriös som den alltid varit; förutom just de sista minuterna i varje avsnitt.
Citera
2011-01-31, 23:22
Medlem
Tegiss avatar
Även om avsnittet var drivet till bristningsgränsen så bjöd det på ett par riktiga asgarv så helt klart bättre en en massa becca som förra avsnittet.

opulence, i has it http://www.youtube.com/watch?v=rkB9OT2XVvA vara en excentrisk miljardär skulle inte vara så dumt.
Citera
2011-02-01, 02:44
Medlem
billinge1992s avatar
Jag tyckte som andra här att det kanske har blivit lite överdrivet, dock tyckte jag att hans utbrott mot runkle (Ursäkta stavning), Då han skrek något som SHUT THE FUCK UP AGENT började asgarva då :P
Citera
2011-02-01, 17:45
Bannlyst
Vad synd att inget passar er.. Antingen är det för mycket eller för lite
Citera
2011-02-01, 17:47
Medlem
Pallevantes avatar
Jag gillar fortfarande serien, men att varje avsnitt ska börja med att förra avsnittets problem klaras upp, en ny dag öppnar sig och avsnittet avslutas med ett nytt problem börjar kännas lite trött.
Citera
2011-02-01, 18:05
Medlem
Sitter sjukt uttråkad på jobbet och måste streama episode 4, nån som har något förslag på var jag kan göra det utan att va tvungen att installera diverse plug-in eftersom det inte går på jobbdatorn...
Citera
2011-02-01, 18:10
Medlem
rehyptols avatar
Serien håller sig fortfarande, folk måste sluta klaga.
Citera
2011-02-01, 18:36
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Serien håller sig fortfarande, folk måste sluta klaga.

Håller till viss del med.
Brukar inte klaga för mkt på serier jag FAKTISKT följer(vilket är ganska många).

Om jag känner alltför ofta återkommande negativa "rants" bubbla upp inom mig, eller känner det är dags för "anger management" bara för att jag lidit mig igenom serien ifråga.

Ja då slutar jag kolla...

Finns istället:
The Good wife, Castle, Parks and Rec, Inbetweeners, Breaking Bad, Louie, Archer, Community, Fringe, Eastbound and Down +diverse BRA dokusåpor.(Top Chef, Work of art, The Colony t.ex).

Bara tanka nästa "favoritserie" istället....

Utbudet och tillgängligheten(torrent + stream) är för stort för att iaf ENBART LIDA sig igenom program gång på gång, som nåt djävla modernt "de Sade-offer"

Såpass mkt får man nog utnyttja denna bortkastade(?) tiden i vilket fall?

//Crimson
Citera
2011-02-01, 21:41
Medlem
Jullsans avatar
Som några varit inne på, alldeles för överdrivet, passade inte alls. Kändes mer som att man kollade på en Adam Sandler rulle eller något och det är inget bra betyg.
Citera
2011-02-03, 01:25
Medlem
Seriens fans verkar ha delats upp i två läger:
  • De som vill se Hank knulla runt utan egentlig mening. Varje avsnitt är ett nytt äventyr; där Hank och Runkle härjar runt.
  • De som vill se en röd tråd i serien. Kärlek
    en till Karen etc bör betyda mer.

Det tråkiga med serien är att den har så stor potential att tillfredsställa båda grupperingarna (säsong 1 var bra på detta) men inte lyckas.
Citera
2011-02-03, 15:39
Medlem
Vad heter låten i säsong 4 avsnitt 1 när Hank promenerar mot Charlie från polis stationen?
Citera
2011-02-03, 15:42
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonkee
Seriens fans verkar ha delats upp i två läger:
  • De som vill se Hank knulla runt utan egentlig mening. Varje avsnitt är ett nytt äventyr; där Hank och Runkle härjar runt.
  • De som vill se en röd tråd i serien. Kärlek
    en till Karen etc bör betyda mer.

Det tråkiga med serien är att den har så stor potential att tillfredsställa båda grupperingarna (säsong 1 var bra på detta) men inte lyckas.

Jag tror inte att det finns två tydliga läger utan de flesta av oss vill nog ha en väl avvägd blandning av båda ingredienserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in