2012-01-23, 19:42
Medlem
Nummer14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Hip-yo snubben känns överspelad

Jag håller inte med, det lilla jag har sett av riktiga rapstjärnor har visat att det just beter sig så, "överdrivet", även i verkligheten. Jag gillar Hanks stenhårda raggande på Karen, det var något av det som jag tyckte var bäst med serien så jag är glad att de är tillbaka där igen och Runkel, ja vad kan man säga? Runkel är helt enkelt störtskön!
Citera
2012-01-23, 22:23
Medlem
4168s avatar
Hahah shame boner Runkle är bäst i serien.
Citera
2012-01-23, 23:03
Medlem
Tegiss avatar
Undra om samuraija kommer gå loss med svärdet med samma namn när hank råkar gå över gränsen med hans brud. Kul när han och hanks värdar möts helt klart.

Å runkle den lilla porrskadade dåren som börjar fingerblasta för fulla muggar är allt för härlig.
Citera
2012-01-25, 18:54
Medlem
Har sett avsnitt 1 och 1 av säsong 5 , riktigt bra!

Har kollat på icefilm.info men dom finns inte där längre, vart kan jag se resten av säsong någonstans? :S

tack !
Citera
2012-01-28, 03:41
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeviskallen

Har kollat på icefilm.info men dom finns inte där längre, vart kan jag se resten av säsong någonstans? :S

tack !
www.siries.me borde funka!

för övrigt tycker jag serien har börjat helt ok, Runkle är utan tvekan skönaste karaktären sen s04 imo.
Citera
2012-01-29, 14:58
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Runkle är behållningen så här långt i säsongen, tycker inte historierna runt omkring har kickat igång än!

Hip-yo snubben känns överspelad och Moodys jävla skitunge kan gå på en OD och dö!

Inte bara överspelad men dåligt spelad också. Känns så onaturlig i konversationerna och i kroppspråket.
Citera
2012-01-29, 17:28
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaollie
Håller med dej Runkle gör hela serien med hans livsstil.

Är det ngn som vet vem som sjöng låten i slutet på avsnitt 3 ??
Det var en cover på Neil Youngs "old man"

Håller med om att hiphop-neger grejen känns larvigt och överdrivet.
Citera
2012-01-29, 19:33
Medlem
ekmannens avatar
Citat:

tack !
www.piratebay.org
Citera
2012-01-29, 20:08
Medlem
Nummer14s avatar
Citat:

tack !

http://watchseries.eu/serie/californication
Citera
2012-01-30, 11:32
Medlem
rehyptols avatar
Vilket jävla antiklimax avsnittet nådde vid middagens slut, där fick man det på papper i alla fall, Hank Moody är en trasig person även fast man förstått det tidigare.
Citera
2012-01-30, 11:49
Medlem
Falcãos avatar
Känns som det har blivit en tradition att varje avsnitt ska ha en riktigt utflippad middagsbjudning. Dessa avsnitt brukar vara kul men dagens var ett bottennapp.
Citera
2012-01-30, 12:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Vilket jävla antiklimax avsnittet nådde vid middagens slut, där fick man det på papper i alla fall, Hank Moody är en trasig person även fast man förstått det tidigare.

No shit? Det klurade man ju ut efter ett par avsnitt.

Hoppas att det här är sista säsongen, det känns inte så fräscht och intressant längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in