2011-03-11, 00:12
Medlem
mushabooms avatar
Sämsta säsongen hittills, tror tyvärr inte att det blir många säsonger till.. Angående Becca så antar jag väl att hennes rollfigur ska bete sig och prata på det viset?
Citera
2011-03-11, 20:21
Medlem
Nevyns avatar
Äh, spänn av lite det är ju ändå en serie och inget jävla epos.
Älskar serien fortfarande, Hank gör hela serien.
Citera
2011-03-14, 16:04
Medlem
david.johnson.wisconsins avatar
Senaste avsnittet som handlade om rättegången var bra, roligt att man fick veta mer om omständigheterna kring föregående säsonger.
Citera
2011-03-14, 16:11
Medlem
Har precis börjat kolla på serien.. har kollat dom två första avsnitten, men har inte redigt fastnat..
Citera
2011-03-14, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Senaste avsnittet som handlade om rättegången var bra, roligt att man fick veta mer om omständigheterna kring föregående säsonger.

Jag håller med, dock var avsnittet över innan det ens hade börjat tyckte jag. Men det var fortfarande ett väldigt bra avsnitt.
Citera
2011-03-14, 17:45
Medlem
BlodigDelfins avatar
Tror jag är dum i huvudet, eller gick det iaf relativt bra för Hank under rättegången ?
Citera
2011-03-14, 18:45
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Tror jag är dum i huvudet, eller gick det iaf relativt bra för Hank under rättegången ?

Min känsla var att Mias vittnesmål ändå borde hjälpt Hank rätt mycket men advokaten var ju minst sagt pissed så jag antar att det inte gick så (exempelvis var ju Runkles vittnesmål, hmmm, inte bra) eller så kände hon sig bara sviken av honom på ett personligt plan.
Citera
2011-03-14, 19:04
Medlem
Jullsans avatar
Så som jag ser det är det kört för Hank. Hoppas dom vågar avsluta det olyckligt för honom, men det lär ju bli ett hollywood slut. Förövrigt tycker jag den här säsongen har varit lite svajig. Avsnitten känns lite oberoende ut av varandra, som någon i tråden tidigare var inne på, likt en sitcom där det slängs in lite ståhej och överdrivna situationer. Hoppas det kan bli en lite mer seriös avslutning på det hela.
Citera
2011-03-14, 19:09
Bannlyst
Som vanligt toppar Runcel. Vänskapen mellan Hank och Runcel är väldigt varm att se även om jag tycker Hank är en sopa mot Runcel då den gode flinten alltid får reda upp barnet Hanks alla missöden. Att advokaten blev lack tror jag beror på att hon trodde Hank satte Mia för att ge igen etc samt att advokaten är lite betutad i Hank.

Sedan undrar jag varför Hanks fru inte dragit och kapat alla banden till Hank för tio år sedan. Hank är värdelös som far och älskare.
Citera
2011-03-14, 19:15
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Bra avsnitt.
Härligt att se nya saker från tiden då när serien var bättre.
Riktigt roligt när Hank sa "i look like a fucking fbi agent", haha.
Citera
2011-03-14, 19:49
Medlem
crusherzs avatar
Gillade dagens avsnitt och serien fortsätter vara en av mina absoluta favoriter. Det ska bli spännande att se hur det går för han, känns som att till skillnad från de flesta andra serier så kan det gå hur som helst för Hank.

Man drog lite på smilbanden då han sa det.
Citat:
Ursprungligen postat av E.S.A.D
Bra avsnitt.
Härligt att se nya saker från tiden då när serien var bättre.
Riktigt roligt när Hank sa "i look like a fucking fbi agent", haha.
Citera
2011-03-15, 00:05
Medlem
Tegiss avatar
Runkle i vittnesbåset synd att han inte lyckades få in hur han blev stöttad efter apmordet av sin goda vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in