2011-01-23, 21:43
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Bara jag som tycker att de två första avsnitten av säsong 4 är riktigt bra? Känns som att vi går en fin säsong tillmötes. Hank Moody at his best.

Om du läser i tråden du skriver i så ser du att det är rätt många som tycker som du.
Citera
2011-01-23, 23:12
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Bara jag som tycker att de två första avsnitten av säsong 4 är riktigt bra? Känns som att vi går en fin säsong tillmötes. Hank Moody at his best.

Ja. Vi alla hatar serien.
Citera
2011-01-24, 04:05
Medlem
ELioTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalisk-pizza
+1

S2 är nog den som var bäst. Vet inte om jag inbillar mig men jag tycker dialogen blivit sämre. Hade inga problem att köpa Hanks alla ragg i S1 och S2 då jag tyckte det föll sig naturligt att Hank skulle få massa brudar då han hängde hemma hos Lou, men nu i de avsnitten S4 så köper jag bara inte storyn längre.

Runkel som alltid varit en hjälte i min värld då han kämpar och sliter, har helt plöttsligt i S4 blivit kungen på brudar då Runkel alltid tidigare fått ta smulorna efter Hank. Ta ex när Runkel får tvinga med Hank på en trekant för att få skotta i S1 får i S4 drinkar av random bartender brudar för att sedan trycka dem.

detta har du missupfattat.
Citera
2011-01-24, 09:52
Bannlyst
Moodys dotter måste vara det värsta som finns inom Hollywood idag, helt osympatisk och riktigt ful röst. Snabbspolar bort henne hela tiden.
Citera
2011-01-24, 12:54
Medlem
yooiis avatar
Magiskt bra slut men kan ingen typ mörda den lilla slynan som spelar dottern?
Citera
2011-01-24, 13:09
Medlem
wannbees avatar
Bra jävla start på säsongen!
Citera
2011-01-24, 15:17
Medlem
Samwises avatar
Älskar att de spelade lite svensk musik med hög kvalité!
http://www.youtube.com/watch?v=QUUxx1RUw6M

Förövrigt ett fantastiskt avsnitt, finns en jävla tyngd i denna serie.
Citera
2011-01-24, 18:05
Medlem
konstigkonsts avatar
Bara jag som börjar störa mig något enormt på Becka?
Citera
2011-01-24, 18:13
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Bara jag som börjar störa mig något enormt på Becka?

Instämmer, kolla två kommentarerna ovanför dig.
Citera
2011-01-24, 18:26
Medlem
Falcãos avatar
Tycker nog att man kan förstå Becka med tanke på hur hennes farsa beter sig. Hon har verkligen visat tålamod med honom. Sedan är kanske inte skådespelerskan den bästa men det är en annan sak.
Citera
2011-01-24, 19:00
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Tycker nog att man kan förstå Becka med tanke på hur hennes farsa beter sig. Hon har verkligen visat tålamod med honom. Sedan är kanske inte skådespelerskan den bästa men det är en annan sak.

Tror det är det de flesta gnäller på, fick verkligen sänka ljudet en aning när hon börja prata.
Citera
2011-01-24, 19:05
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Det är i alla fall möget till skådespelare som jag stör mig på. Fanns det överhuvudtaget någon trovärdighet i hennes repliker i dagen episod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in