2011-01-11, 20:14
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keees
härligt, missat totalt att det har börjats sända igen. så både e01 och 02 finns ute? hittar bara ep01
Ser framemot att se säsong 4 nu, s03e12 hade ett lugubert slut tyckte jag, undrar hur fortsättningen blir.

http://isohunt.com/torrent_details/262833617/californication?tab=summary
Citera
2011-01-12, 10:43
Medlem
pikzels avatar
Så skönt att serien är på gång igen, har verkligen sett fram emot det. Men varför skulle han sätta på Sasha Bingham så tidigt, det borde varit lite mer spänningar emellan dem först, hon är väl lite förbjuden frukt.
Citera
2011-01-12, 15:07
Medlem
Okej tuttälskare. Addison Timlin (Sasha), är hennes bröst äkta eller fejk? Ser onekligen äkta ut men jag har haft fel förut.

Lite komiskt för mig, hennes bröst är de första bröst jag sett på en tjej född 90 och tidigare.

Skönheterna går att beskåda här:

http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/30314
http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/30313

Fan vad jag älskar den här serien!
Senast redigerad av daaim 2011-01-12 kl. 15:11.
Citera
2011-01-12, 16:19
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Okej tuttälskare. Addison Timlin (Sasha), är hennes bröst äkta eller fejk? Ser onekligen äkta ut men jag har haft fel förut.

Lite komiskt för mig, hennes bröst är de första bröst jag sett på en tjej född 90 och tidigare.

Skönheterna går att beskåda här:

http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/30314
http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/30313

Fan vad jag älskar den här serien!

Faktiskt lite hängiga för att vara så ung, i kombination med storleken. Ge henne 5 år och de kommer inte att vara speciellt imponerande. Fast så är det iofs med alla tjejer, de uppnår sin storhetstid mellan 17-22
Citera
2011-01-12, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
Så skönt att serien är på gång igen, har verkligen sett fram emot det. Men varför skulle han sätta på Sasha Bingham så tidigt, det borde varit lite mer spänningar emellan dem först, hon är väl lite förbjuden frukt.

hon är ju en kåt hollywoodslampa, alla är i hollywood :P

jag tyckte första avsnittet var lite kort, eller allting gick så snabbt.. hoppas man kommer ifatt i andra avsnittet
Citera
2011-01-12, 22:15
Medlem
crusherzs avatar
Riktigt stark öppning på den nya säsongen.
Nu ska man bara lyckas hålla sig tills de nya avsnitten sänds.
Citera
2011-01-13, 01:31
Medlem
MMDUJAs avatar
Denna serie är ta mig tusan makalös! Det totala mörker man väl ändå måste säga Hank lever i, inlindat i någon form av tes och förhoppning som vill säga att den sanna kärleken finns där. Både mellan far och dotter, likväl som mellan man och kvinna. Tycker det fina och för många säkert också det essentiella i livet fångas på ett oroligt rått men samtidigt humoristiskt sätt.

Superlativen tar inte slut där heller! Breven som Hank skrivit till både Becca och Karen... spökskrivaren måste vara en poet eller bara lingvist av dignitet, maken till att sätta ord på ett känslotillstånd och fenomen såsom kärleken har jag fanimig sällan skådat.

Nåja, nog med kåtslag. Lite tankar kring det allmänna klimat som serien så att säga bygger på. Lite av tjusningen är ju att det excentriska/konstnärs-/genistereotypa beteendet snarare är regel än undantag hos samtliga personer som figurerar i Californication. Någon sorts norm för normalitet är ju i detta fall idioti. Att kunna kliva in på ett möte och utan ett ord hänga fram dicken, och dessutom få cred för att man så smidigt "made your point", är nog något som på ett eller annat plan tilltalar alla. Men inte fan kan Conny Svensson glida in på morgonmötet på ABB:s lager i Trollhättan och ge sig på en sådan manöver. Däremot undrar jag lite hur realistiskt detta verkligen är, nog för att delar av show-biz i USA må kunna vara sjukt, men kan det tänkas vara på denna nivå? Visar Lindsay Lohan tuttarna i ett castingmöte med sina agenter, producent och annat löst folk? Är folk såhär trasiga?
Citera
2011-01-13, 15:28
Medlem
Rangvalds avatar
Dragit genom S01 nu, helt ok serie faktiskt!

Innan jag tankar mer, måste bara fråga, blir det bättre/sämre/samma i S02+ ? Blir de kass så slutar jag gärna medans det är bra :P
Citera
2011-01-13, 15:57
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel

Känns det inte som den spänningen byggs upp mellan Hank och advokaten istället? Lite som lärarinnan i senaste (?) säsongen.
Citera
2011-01-13, 23:54
Medlem
pikzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Känns det inte som den spänningen byggs upp mellan Hank och advokaten istället? Lite som lärarinnan i senaste (?) säsongen.

Jo. Men där känns det ju så givet att det blir ligga av :P
Citera
2011-01-14, 11:18
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Dragit genom S01 nu, helt ok serie faktiskt!

Innan jag tankar mer, måste bara fråga, blir det bättre/sämre/samma i S02+ ? Blir de kass så slutar jag gärna medans det är bra :P

Det blir bättre o bättre =)
Citera
2011-01-14, 11:20
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
Det blir bättre o bättre =)

Nja, trean var en rejäl dipp men de två första avsnitten från fyran lovar gott för denna säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in