2011-02-21, 14:30
Medlem
Califonication är en garanterat med på min top 5 TV-serier
Citera
2011-02-21, 15:15
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TShean
Califonication är en garanterat med på min top 5 TV-serier
Jag håller med, men dock tycker jag att dagens avsnitt var inte så megabra direkt
Citera
2011-02-21, 17:16
Avslutad
Börjar verkligen tröttna på att Hank beter sig som en jävla barnunge, visst att han ska vara en skön slacker med "fuck-it"-attityd men inte fan ska han hålla på att bete sig som en treåring hela tiden.
Citera
2011-02-21, 23:19
Medlem
Jullsans avatar
Störde mig lite på att dom satt på Showtimes högkvarter. Känns bara löjligt med tanke på att det just är Showtime som har gjort Californication. tar bort lite av känslan imo. Sen håller med vad vissa har sagt om Hank. Tycker han börjar bli lite väl överdriven nu. Det fanns en vissa balans tidigare men nu verkar dom göra han så utflippad som möjligt. Sen att han kan knulla vem han vill men sen blir han grinig på Karen för att det var en annan man i hennes hus. Seriöst riktigt barnslig.
Citera
2011-02-21, 23:41
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Störde mig lite på att dom satt på Showtimes högkvarter. Känns bara löjligt med tanke på att det just är Showtime som har gjort Californication. tar bort lite av känslan imo.

Tyckte inte det störde då Showtime känns som den naturliga kanalen att gå till om man vill pitcha den idén.
Citera
2011-02-21, 23:44
Medlem
ryamattas avatar
Dagens avsnitt var bättre än förra imo, däremot inte super. Hoppas nästa avsnitt blir grymt, verkar som det i alla fall
Citera
2011-02-22, 04:18
Medlem
irkens avatar
Dagens avsnitt var väll helt OK, men jag håller med vad andra skriver att Hank är jävligt barnslig. Nästan avsnitt verkar ju bli hur grymt som helst, längtar redan haha.
Citera
2011-02-23, 04:11
Medlem
Jag börjar ledsna lite på Californication. Säsong 4 håller inte alls samma klass som tidigare säsonger i mina ögon. Det har inte hänt ett skit i årets säsong och det senaste avsnittet måste vara seriens sämsta. Avsnitt sju var helt meningslöst och särskilt episoden vid golfbanan var störande. Det finns en del roliga sekvenser i denna säsong, men i det stora hela tycker jag serien stagnerat. Visst, säsong fyra är kanske lite mörkare, men det saknas ett djup för att jag ens ska "känna" med Hank. Han är mest barnslig nu som andra skrivit...
Citera
2011-02-23, 09:05
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Jag börjar ledsna lite på Californication. Säsong 4 håller inte alls samma klass som tidigare säsonger i mina ögon. Det har inte hänt ett skit i årets säsong och det senaste avsnittet måste vara seriens sämsta. Avsnitt sju var helt meningslöst och särskilt episoden vid golfbanan var störande. Det finns en del roliga sekvenser i denna säsong, men i det stora hela tycker jag serien stagnerat. Visst, säsong fyra är kanske lite mörkare, men det saknas ett djup för att jag ens ska "känna" med Hank. Han är mest barnslig nu som andra skrivit...

Att Californication aldrig åter kommer att nå upp till den första och andra säsongens kvalitet får vi nog tyvärr konstatera men jag tycker ändå att denna säsongen håller en högre nivå än den förra.
Citera
2011-02-23, 10:34
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Att Californication aldrig åter kommer att nå upp till den första och andra säsongens kvalitet får vi nog tyvärr konstatera men jag tycker ändå att denna säsongen håller en högre nivå än den förra.

Men är inte detta typiskt? Det jag just citerade av dig - handlar ju om dumhet om du inte förstår det skeende tv-serien är inne i så titta inte?
Det är inte så att de har "jumped the shark" eller hur?
Citera
2011-02-23, 10:37
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Men är inte detta typiskt? Det jag just citerade av dig - handlar ju om dumhet om du inte förstår det skeende tv-serien är inne i så titta inte?
Det är inte så att de har "jumped the shark" eller hur?

Nä, och det har jag inte hävdat heller utan jag tycker fortfarande serien är sevärd så vet inte vad du yrar om.
Citera
2011-02-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

kan inte hålla med mer. första o andra säsongen är bland det bättre jag sett. vilket antiklimax säsong tre blev! därför hade jag inte så höga förväntningar på denna säsong men som du säger är den väl marginellt mindre dålig än förra tyvärr. det är ofta runkle o fru som står för behållningen, hank är rent av jobbig emellanåt. exempelvis golfgrejen senast, vart var det kul nånstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in