2009-12-14, 15:31
Medlem
Reffe0s avatar
Underbart avsnitt, snacka om sorgligt. Kändes nästan som Hank försökte ta självmord på något sett, sket totalt i vad han gjorde. Jälvar vad bra det var!
Citera
2009-12-14, 15:53
Medlem
BradDourifs avatar
Fan i helvetet vad bra Natascha McElhone var i den sista scenen!
Citera
2009-12-14, 16:23
Medlem
Skezs avatar
Fan, antar att det är helt slut nu? Kunde dock inte slutat bättre, så jävla bra.
Citera
2009-12-14, 16:27
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Fan, antar att det är helt slut nu? Kunde dock inte slutat bättre, så jävla bra.

En säsong till är väl på G tror jag..
Antar att vi får se en jävligt sunken Hank sittandes inburad på några år!
Citera
2009-12-14, 17:01
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Aj, detta hade varit det absolut bästa avslutet. Fast författarna vet vad dem sysslar med så tvekar inte att säsong 4 kommer bli bra
Citera
2009-12-14, 17:11
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe

Vet inte riktigt vad jag ska tänka om det där. Hank slog ju en polis i säsong 2 också men blev släppt mot borgen. Han får väl inte sitta mycket längre i detta fall om de inte åtalar honom för att han varit våldsam mot Karen, och det är inte glasklart att han var det.
Citera
2009-12-14, 17:13
Medlem
Sephirots avatar
Otroligt bra avslutning. Satt och stirrade på eftertexterna efter. Var nära att man släppte en tår
Citera
2009-12-14, 17:48
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Vet inte riktigt vad jag ska tänka om det där. Hank slog ju en polis i säsong 2 också men blev släppt mot borgen. Han får väl inte sitta mycket längre i detta fall om de inte åtalar honom för att han varit våldsam mot Karen, och det är inte glasklart att han var det.

Det var ju inte Karen han var våldsam mot, och det lär ju inte det bli tal om heller. Snarare Mia's manager/bf som kommer försöka sätta dit honom så hårt han bara kan.

Kan tänka mig att s4 börjar 1-2 år efter, och då kommer Hank ut ur fängelset.. eller kan det bli så hårt straff?
Citera
2009-12-14, 18:10
Medlem
oj ...

Vilket avsnitt. Satt helt stum när det hade tagit slut och bara kolla in i eftertexterna. Originellt och perfekt slut för den här serien!
Citera
2009-12-14, 18:14
Medlem
Vuxenkos avatar
Är detta serien när man får se när dom har sex? Asså typ att man ser kuken inne i tjejen? Har för mig att det finns en serie som heter nå med california som är så
Citera
2009-12-14, 18:18
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Är detta serien när man får se när dom har sex? Asså typ att man ser kuken inne i tjejen? Har för mig att det finns en serie som heter nå med california som är så
Nej.

Ont: Helt sjukt bra avsnitt. Håller med BradDourif om sista scenen med Natascha McElhones. Ruskigt välspelat.
Citera
2009-12-14, 18:21
Medlem
enstorstarks avatar
Shit vad det här avsnittet var bra. Bästa på hela säsongen. Blev riktigt ledsen när Hank blev tagen av polisen. Han hade ju börjat bättra sig genom att inte ligga runt och så kommer Mia tillbaka, den jävla fittan!

Slog Hank polisen i slutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in