2008-12-18, 22:15
Medlem
Nån som har koll på ungefär vilken månad S 03 kommer?
Citera
2008-12-21, 06:26
Medlem
soft0s avatar
gillar serien, riktigt bra! Bra slut också av s02 också!

Jag brukar jag ha svårt för folk som ska analysera serier/filmer in i minsta detalj. Men en sak har jag undrat över en längre tid.

Citera
2008-12-21, 11:20
Medlem
Tegiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soft0
gillar serien, riktigt bra! Bra slut också av s02 också!

Jag brukar jag ha svårt för folk som ska analysera serier/filmer in i minsta detalj. Men en sak har jag undrat över en längre tid.

Hank är sur på henne men om han säger att boken är hans så ryker alla chanser att få ihop det med Karen då han i princip erkänner att han bonkat på mia. Är även troligt att mia skulle berätta hela sanningen om att det är hon och hank som boken handlar om då hon är en manipulativ liten slyna. Du har även roman polanski referenserna om vad som händer med dom som tycker om ungt kött så det finns flera anledningar varför sanningen inte kommer fram.
Citera
2008-12-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kym
Nån som har koll på ungefär vilken månad S 03 kommer?

Augusti/septemeber som de förra säsongerna antar jag.
Citera
2008-12-22, 01:43
Medlem
Uncuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanix
Augusti/septemeber som de förra säsongerna antar jag.

Fan vad jobbig väntan! En av de bästa serierna just nu tycker jag.
Citera
2008-12-22, 01:58
Medlem
soft0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Hank är sur på henne men om han säger att boken är hans så ryker alla chanser att få ihop det med Karen då han i princip erkänner att han bonkat på mia. Är även troligt att mia skulle berätta hela sanningen om att det är hon och hank som boken handlar om då hon är en manipulativ liten slyna. Du har även roman polanski referenserna om vad som händer med dom som tycker om ungt kött så det finns flera anledningar varför sanningen inte kommer fram.

Bright thinking! Låter väldigt troligt... Kan ju dock anses lite dumt att skriva en bok om det, ifall han nu vill tillbaka till Exfrun.
Citera
2009-01-03, 21:53
Medlem
Ledarens avatar
Han som spelar Lew Ashby har faktiskt varit med i X-files 3 gånger. 2 ggr i serien samt 1 gång i den senaste filmen. Han har spelat olika personer varje gång verkar det som. Har börjat kolla igenom X-files på grund av brist på andra serier.
Citera
2009-01-04, 23:07
Medlem
WildCrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Han som spelar Lew Ashby har faktiskt varit med i X-files 3 gånger. 2 ggr i serien samt 1 gång i den senaste filmen. Han har spelat olika personer varje gång verkar det som. Har börjat kolla igenom X-files på grund av brist på andra serier.
Märkte också det, märkte även att han var med i "The Butterfly Effect" när jag såg om den för någon vecka sen
Citera
2009-01-04, 23:20
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildCrawler
Märkte också det, märkte även att han var med i "The Butterfly Effect" när jag såg om den för någon vecka sen

Ingen aning, men tänkte mest på att han och David Duchovny haft ett förflutet sedan länge.
Citera
2009-01-07, 02:13
Medlem
Whiterights avatar
Har sett klart andra säsongen nu, tyckte det bästa var dialogen med mellan Marcy och Charlie. Hoppas Marcy kommer tillbaka i s2. Lew var ju också en skön karaktär, synd att vi inte får se honom mer. Säsongens sämsta var ju den uttjatade kärlekshistorien mellan Hank och Karen, kändes ju som ett stort skämt då hank bara knullade runt. Har också mycket svårt för dottern och hennes monotoma repliker. Bästa vore ju om hon försvann men verkar ju inte direkt troligt.
Citera
2009-01-07, 08:59
Medlem
frosses avatar
Kommer det en s03? När isf?
Citera
2009-01-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Kommer det en s03? När isf?
Ja, sensommar/höst i USA