2013-02-21, 09:11
Medlem
Falcãos avatar
Tyckte delar av förra säsongen ändå var lite av ett lyft från de närmast föregående men nu är den verkligen helt bedrövlig och mest skrämmande är det att den är förnyad för ytterligare en säsong. Man undrar ju hur den kommer att se ut...
Citera
2013-02-21, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Tyckte delar av förra säsongen ändå var lite av ett lyft från de närmast föregående men nu är den verkligen helt bedrövlig och mest skrämmande är det att den är förnyad för ytterligare en säsong. Man undrar ju hur den kommer att se ut...

håller med. s01-02 var fantastiska. s03 dålig, s04 sådär, s05 lite bättre, denna helt bedrövlig
Citera
2013-02-23, 02:22
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
håller med. s01-02 var fantastiska. s03 dålig, s04 sådär, s05 lite bättre, denna helt bedrövlig

Ungefär samma bedömning här. S6 har tappat allt. Blir nog sista, karaktärerna kan knappast utvecklas mera och de nya som kommit in i S6 är bedrövliga (trots att några är från Lost).
Citera
2013-02-23, 04:10
Medlem
Enda bra med s6 är att hans jävla dotter inte är med så mycket, tråkigare karaktär (och menlös skådis) får man leta efter. Men jag håller med övriga, de ser ut att ha fått slut på bra ideer så de överdriver bara allt.
Citera
2013-02-23, 22:34
Medlem
MisterMGMTs avatar
När fan har Hank någonsin jagat en kvinna (Förutom Karen då självklart) så mycket som han jagat Faith? Den Hank vi fått lära känna skulle aldrig jaga en kvinna sådär. Det är inte hans grej att jaga random kvinnor så.
Citera
2013-02-23, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Ungefär samma bedömning här. S6 har tappat allt. Blir nog sista, karaktärerna kan knappast utvecklas mera och de nya som kommit in i S6 är bedrövliga (trots att några är från Lost).

Maggie Grace är helt värdelös som skådespelerska tycker jag, att hon ska vara någon sorts "musa" till massa artister är ju bara fjantigt.
Citera
2013-02-25, 14:31
Medlem
Jag spydde nästan när dottern sa: I'm partying like a rockstar.
Jag blir bara arg när jag ser henne och hör hennes tråkiga röst.
Citera
2013-02-25, 22:27
Medlem
Barbus avatar
Var rätt kul när Runkle blev indragen på toa av milfen och fick sätta på sig wrestling-masken. Så jävla skön han såg ut i den alltså.
Citera
2013-02-25, 23:11
Medlem
P.Gs avatar
I ungefärtre minuter under förra avsnittet trodde man att Hank skulle få tummen ur och börja leverera lite böcker igen, men helt plötsligt har vi tagit ett enormt steg tillbaka och hamnat i Charlies pinsamma sexsituationer och Hanks och Karens eviga tjäbblande där Hank hela tiden gör bort sig.
Citera
2013-02-25, 23:27
Medlem
Falcãos avatar
Katastrof. Igen.

Måste sluta kolla.
Citera
2013-02-26, 00:42
Medlem
Jullsans avatar
Nej detta håller ju inte någonstans. Vad har hänt? Denna serie som var så välskriven och djup tidigare har ju blivit en ända röra. Alla scener bygger på att karaktärerna ska kastas in i så överdriva situationer som möjligt. Någon karaktärsutveckling är inte att tala om.
Citera
2013-02-26, 11:42
Medlem
BlodigDelfins avatar
Jag kom på mig själv med att börja betrakta denna serien med samma ögon som jag kollar på How I Met Your Mother.Varje avsnitt har blivit till viss del självständigt, och handlingen spelar inte så stor roll längre och de vill bara generera skratt per avsnitt ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in