2008-12-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Plöjde igenom första säsongen denna helg och tyckte att, visst det är stundtals väldigt smart och välskriven dialog, men det hela känns lite lättköpt och lazy liksom. Det är mycket nakna tjejer så jag kommer nog tanka andra säsongen också.
De nakna damerna försvinner dock nästan helt i andra säsongen. Tyvärr.
Citera
2008-12-15, 21:20
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
De nakna damerna försvinner dock nästan helt i andra säsongen. Tyvärr.
Fast det finns en del ögongodis ändå. Ashbys 'gamla flamma' är tex en ren fröjd att se.

Säsong 2 blev allt som allt mycket bättre än vad jag hade trott. Bra jobbat Showtime.
Citera
2008-12-16, 13:22
Medlem
Kan instämma med föregående. Starkt att följa upp med en så bra säsong 2.
Härliga karaktärer, snygga dialoger och överlag bra skådespel.
Och framförallt, min typ av humor
Citera
2008-12-16, 13:57
Medlem
Novums avatar
Strecksåg allt igår och idag, älskar serien helt.

Totalt min humor och jag känner igen mig i endel av sakerna som händer faktiskt, i dialogen med. Hur roligt som helst. Ska följas med intresse, dock var s1 bättre.
Citera
2008-12-16, 17:16
Medlem
Är det nån svensk kanal som visar Californication? Tittar i princip aldrig på "TV" så jag har dålig koll. Är ju helt klart en av de bästa serier jag sett. Låt oss bara hoppas att den inte går ner sig på samma sätt som Weeds gjorde under senaste säsongen.
Citera
2008-12-17, 12:11
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Är det nån svensk kanal som visar Californication? Tittar i princip aldrig på "TV" så jag har dålig koll. Är ju helt klart en av de bästa serier jag sett. Låt oss bara hoppas att den inte går ner sig på samma sätt som Weeds gjorde under senaste säsongen.

tv4 sände säsong ett, men på hemsidan nämner de inte något om säsong 2 .de har inte ens listat serien, men det återstår att se förhoppningsvis till hösten.

jag tycker att säsong 2 var bra. inte lika bra som säsong 1, men så brukar det ju bli när det kommer till kritan och en utveckling förväntas. storyn följdes upp på ett perfekt sätt och season finale var nästintill perfekt. synd bara att de tvunget skulle ha en tredje säsong nu lär det ju gå utför
Citera
2008-12-17, 17:47
Medlem
rejmarNs avatar
Bara jag som tycker Becca förstör i varenda jävla scen hon är med i?
Så jävla krystade repliker hon har, fyfan.

Hoppades att hon skulle bli skjuten, men kanske sker nästa säsong istället.
Citera
2008-12-17, 20:09
Medlem
avazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejmarN
Bara jag som tycker Becca förstör i varenda jävla scen hon är med i?
Så jävla krystade repliker hon har, fyfan.

Hoppades att hon skulle bli skjuten, men kanske sker nästa säsong istället.

Tycker jag inte, hon ar ett perfekt exempel pa ett storande, pretientiost emo.
Citera
2008-12-18, 08:17
Medlem
Mangelmaskinens avatar
Fy fan vad äcklig damian är, eller vad ungjäveln heter. Har nog aldrig sett en så ful jävla ungjävel i hela mitt liv. Skulle vilja slå in äcklets skalle med en stor slägga, sen hugga ut hans vänstra öga med en skruvmejsel och pissa i hålet. Han får mig att vrida mig i stolen, riktigt jävla obehagligt är det. Fy fan.

Ang. säs. 2 dock...

Citera
2008-12-18, 09:32
Bannlyst
Fattar jag inte heller, i vilket fall så har Hank fortfarande knullat henne inklusive en massa andra. Lite skevt måste jag säga men ändå trevligt att dom är ihop igen, dock kommer nog båda två att knulla sönder andra när dom nu är separerade. I alla fall Hank.
Citera
2008-12-18, 19:53
Medlem
Strike-s avatar
Precis när man lärt känna Lou försvinner han. Fett fittigt. Bra avslut dock, riktigt bra. Ser fram emot S3.
Citera
2008-12-18, 19:57
Medlem
Tritecs avatar
Jag följer slaviskt denna serie jag ser fram emot nästa säsong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in