2013-03-20, 13:39
Medlem
spajjes avatar
Allt som saknas just nu i denna serie är inklippt skratt.
Citera
2013-03-20, 13:48
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arachnid
Serien dog med
Så är det.

Usch ja, kan ja verkligen hålla med om. Trodde han rockstjärnan i denna säsongen (som jag inte ens minns namnet på). Men tyvärr är han mest dryg.
Känns som serien verkligen går på ångor nu, något extremt bra måste hända annars kan nästa säsong lika bra va den sista.
Citera
2013-03-20, 22:35
Medlem
Om serien inte hade nått botten innan senaste avsnitt, så har den definitivt gjort det nu. Asså scenen med Faiths kyrkodröm... herregud!! Så jävla urusel så det finns inte.

Hoppas dom har vett nog att lägga ner den...
Citera
2013-03-21, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spajje

Haha! Nästan så illa är det.

Är det någon som vet om det blir någon Season 7 ?
Citera
2013-03-21, 01:50
Medlem
topdawgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Haha! Nästan så illa är det.

Är det någon som vet om det blir någon Season 7 ?
Ja, det sies så.

Faktisk planla man en spin-off basert på karakteren til Maggie Grace også, men den ble det heldigvis ingenting av.
Citera
2013-03-22, 18:45
Medlem
Kesslers avatar
Sexskämt är kul första och andra gången. Men en hel serie kan inte leva på enbart sexskämt. Ingen karaktärsutveckling eller någonting i den stilen har det varit. Bara samma typ av skämt om och om igen. Man borde avslutat serien efter 3-4 säsonger. Då hade det blivit en klassiker antagligen.

Den här säsongen har varit pinsamt dålig.
Citera
2013-03-22, 19:32
Medlem
Wosps avatar
Jag förstår inte riktigt vad alla gnäller om. Jag tycker helt klart att serien håller tillräckligt bra kvalité fortfarande för att jag skulle kunna följa den ett par år till. Det är ju hur som helst inte speciellt många avsnitt varje år och i värsta fall så duger den bra till att slö kolla på. Fast jag känner ofta att jag har uppfattningen av att avsnitt och serier är bra fast andra tycker att serien borde avslutas, dock så ser jag detta mer som en bra sak då jag kan njuta av dom flesta serier fast andra tycker att dom har blivit bra mycket sämre.

Wosp
Citera
2013-03-25, 22:38
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajje

Ungefär ja.
Citat:
Ursprungligen postat av topdawgen
Ja, det sies så.

Faktisk planla man en spin-off basert på karakteren til Maggie Grace også, men den ble det heldigvis ingenting av.
Haha seriöst? Hon av alla karaktärer? En av dom värsta imo.

Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Jag förstår inte riktigt vad alla gnäller om. Jag tycker helt klart att serien håller tillräckligt bra kvalité fortfarande för att jag skulle kunna följa den ett par år till. Det är ju hur som helst inte speciellt många avsnitt varje år och i värsta fall så duger den bra till att slö kolla på. Fast jag känner ofta att jag har uppfattningen av att avsnitt och serier är bra fast andra tycker att serien borde avslutas, dock så ser jag detta mer som en bra sak då jag kan njuta av dom flesta serier fast andra tycker att dom har blivit bra mycket sämre.

Wosp

Om du inte kan se hur dåligt det har blivit så vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
Citera
2013-03-25, 22:59
Medlem
Slutet på det elfte var väl den enda scenen hittills i hela säsong sex som var någorlunda seriös?
Lew Ashby gör comeback i finalen, grundat på vad jag såg i promon. Nåde produktionens screenwriters om dom ska förstöra honom med samma trams som dom hållt på med de senaste 2-3 säsongerna.
Citera
2013-03-28, 13:21
Medlem
CompleteControls avatar
Verkar som det blir en sjunde säsong (säker kan man väl aldrig vara):
http://tvseriesfinale.com/tv-show/shameless-californication-house-of-lies-showtime-tv-shows-renewed-26571/
Citera
2013-04-01, 11:50
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Verkar som det blir en sjunde säsong (säker kan man väl aldrig vara):
http://tvseriesfinale.com/tv-show/shameless-californication-house-of-lies-showtime-tv-shows-renewed-26571/
Det hoppas jag verkligen. Fin avslutning på säsongen dock. Skulle funka fint att lämna den där.
Citera
2013-04-01, 12:20
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Det hoppas jag verkligen. Fin avslutning på säsongen dock. Skulle funka fint att lämna den där.

Fin och jobbig! då man aldrig får veta ifall det blir dom igen.. (om det nu skulle sluta där)

dock är det ju ett avsnitt till ju! nästa vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in