2013-01-14, 18:27
Medlem
MassRiots avatar
Att serien flyttar till NYC tror jag är lugnt då den inte spelat på den romantiserade Cali-bilden tidigare. Återstår att se om 30 min då jag nu ska sjunka tänderna i avsnitt 1.... Kanske borde väntat med kommentaren tills efter?
Citera
2013-01-14, 20:36
Medlem
Casualjockes avatar
Meh, tyckte inte att det första avsnittet var något att hänga i granen. Jag hoppas serien börjar bli bättre igen, men såg inga tecken på det i detta avsnittet.
Citera
2013-01-14, 21:16
Medlem
Donna.Paulsens avatar
YES! Knöt näven i bordet och slog allt jag hade, fyfan vad jävla bra. Grymt, finns ingen serie som kan få mig må så bra och så fantastiskt som den här... wow!! Detta är en känsla jag saknat jävligt länge, för jag hade inte denna i säsong fyra eller i den totalt värdelösa säsong fem..

Grymt första avsnitt.. Bådar gott
Citera
2013-01-15, 01:06
Medlem
Jullsans avatar
Dom står ju fortfarande och trampar vatten, som dom gjort sedan s3 imo. Varför skriker alla när dom pratar med varandra? Varför är varje scen så sjukt överdriven? Känns som nästa scen ska överträffa den föregående. Kom igen liksom, vi är inne på sjätte säsongen och Hank (och alla andra också för den delen) beter sig fortfarande som jättebebisar Ingen karaktärsutveckling alls att tala om.
Citera
2013-01-15, 04:51
Medlem
Tror Atticus Fetch kommer vara sämre än Samurai Apocalypse, och det är rätt illa.

Kan vi inte få tillbaka Lew Ashby?
Citera
2013-01-15, 09:57
Medlem
MassRiots avatar
Känslan efter avsnitt 1 är att serien tappade sig någonstans på vägen... Men jag kommer fortsätta se den.. Vad ska man annars göra på måndagskvällarna?
Citera
2013-01-15, 11:49
Medlem
Rangvalds avatar
Jag ogillar verkligen Becca, förutom att hon blivit äldre så är hon precis lika irriterande som från början.. Hoppas att hennes nya karriärval innebär att hon drar ut och reser, så vi slipper ha med henne..
Citera
2013-01-15, 13:25
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Jag ogillar verkligen Becca, förutom att hon blivit äldre så är hon precis lika irriterande som från början.. Hoppas att hennes nya karriärval innebär att hon drar ut och reser, så vi slipper ha med henne..

Absolut. Hon är fruktansvärt irriterande med sin monotona jävla röst. Tyvärr har serien gått och blivit en parodi på sig själv. Vad fan var det där i flygplanet seriöst?
Citera
2013-01-15, 15:19
Medlem
TheZoigs avatar
Tycker att avsnittet var väldigt bra, men ändå inte. Att Hank får sitt liv back on track kommer vara grymt. Jag tror att det är inne i det fina rummet och på balkongen han kommer skriva sin självbiografi. Som någon annan sa så suger Becca hårt som fan, hoppas hon drar och reser eller nåt. Ful som fan dessutom.

Någon sa att alla står och skriker på varandra som bebisar, men det är ju en del av charmen. De är inte vuxna, de är fan unga och beter sig som idioter. Det är så jäkla underhållande och roligt att lyssna på dem, speciellt när Charlie skriker som en babian, det är förjävligt.

Säsong sex kommer bara bli bättre för varje avsnitt.
Citera
2013-01-15, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoig

Säsong sex kommer bara bli bättre för varje avsnitt.

jag håller med helt och hållet, även om första avsnittet bitvis var lite segt så tror jag bara att det kommer bli bättre och bättre. finns mycket intressanta saker som kan komma att hända dels med den nya karaktären i atticus fetch och att hank åker i väg på rehab
Citera
2013-01-15, 20:33
Bannlyst
Fyfan va bra. Böev sjukt sugen på röda Marlbro efter detta. Igen
Citera
2013-01-15, 20:53
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Absolut. Hon är fruktansvärt irriterande med sin monotona jävla röst. Tyvärr har serien gått och blivit en parodi på sig själv. Vad fan var det där i flygplanet seriöst?

Haha, precis det jag stör mig mest på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in