2012-08-05, 16:51
Medlem
ConjureMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Hört så mycket om den genom forumet, trots det har jag aldrig tagit initiativ till att se den, ska bli ändring på det!

Fan va härligt

Funderar lite på att se Asylums senaste(?) bidrag i genren: 2-headed Shark Attack. Har du sett den?
Citera
2012-08-05, 16:53
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConjureMe
Funderar lite på att se Asylums senaste(?) bidrag i genren: 2-headed Shark Attack. Har du sett den?

Har inte sett den ännu men planerar på att se den snarast, Carmen Electra är ju med i den också!
Citera
2012-08-05, 17:01
Medlem
ConjureMes avatar
Citat:
Har inte sett den ännu men planerar på att se den snarast, Carmen Electra är ju med i den också!

Frågan är hur länge hon överlever? Hon har gjort sitt jobb när hennes namn lockar folk att se filmen...
Citera
2012-08-05, 18:15
Medlem
Eddie.Hs avatar
Citat:
Jo det var nog jag som tipsade dig om Noroi, brukar föreslå den för folk som vill bli skrämda och se på kusliga filmer. Shirome är i min mening helt okej om lite over the top ibland med det paranormala, precis som i Okaruto, på gränsen till komiskt ibland faktiskt. Sedan gjorde ju regissören även Grotesque som i min mening är ett fruktansvärt sömnpiller utan dess like, film i stil med Guinea Pig har fan aldrig varit intressant.
Tack för varningen om Grotesque då jag var tveksam om jag skulle tanka hem den. Har du sett Carved av samma regissör?
Citera
2012-08-05, 18:24
Medlem
Rocket-Queens avatar
Såg precis om Possession. Fortfarande lika bra, men jag förstod ungefär lika lite som första gången.
Citera
2012-08-05, 18:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie.H
Har du sett Carved av samma regissör?

Nej, inte ännu då den fått en del negativ kritik från folk fast det avskräcker inte mig direkt, bara glömt bort att se den i all hast. Kanske ser den i natt om jag orkar vara vaken!
Citera
2012-08-05, 18:29
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConjureMe
Frågan är hur länge hon överlever? Hon har gjort sitt jobb när hennes namn lockar folk att se filmen...

Går i samma banor som du, men kanske borde slå till med att se hajfilmen och sedan filmen från Troma som hon var med i 1998, The Chosen One eller vad den nu heter.

Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
Såg precis om Possession. Fortfarande lika bra, men jag förstod ungefär lika lite som första gången.

Men du får ändå lova mig att se mera av Zulawski!
Citera
2012-08-05, 18:46
Medlem
Rocket-Queens avatar
Citat:

Men du får ändå lova mig att se mera av Zulawski!

Det ska jag!
Citera
2012-08-05, 19:00
Medlem
Eddie.Hs avatar
Har precis sett Piranha. Ganska humoristisk och spännande film. Springbreak/tuttemat var lite störande dock. Pluspoäng för att Adam Scott var med.
Citera
2012-08-05, 19:15
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie.H
Har precis sett Piranha. Ganska humoristisk och spännande film. Springbreak/tuttemat var lite störande dock. Pluspoäng för att Adam Scott var med.

Antar att det var den nya som du såg?
Citera
2012-08-05, 20:04
Medlem
Var ett tag sen jag såg en film.. men då var det Battle: Los Angeles tillsammans med tjejen som tyckte det var riktigt läskigt med alla aliens

Helt klart en underskattad film imo.
Citera
2012-08-05, 20:05
Medlem
Eddie.Hs avatar
Citat:
Antar att det var den nya som du såg?
Yup. Visste inte om den äldre förrän nu så den ska också betas av nån dag framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in