2012-07-29, 15:03
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Den lille killen är ju Corey Feldman, för guds skull! Tror att det är hans första roll i en "riktig film"? Älskar hans hysteriska anfall när han tjuvkikar på grannarna, så jävla märkligt, haha. Sen får man ju inte heller glömma Crispin "Where's the damn' corkscrew?!" Glovers lysande insats!

Helt klart en av de bästa i serien. Den mest actionfyllda filmen i serien, och den med bäst tempo. Och, som Adam Green säger: "Right away you know this is a Joseph Zito film, there's explosions in the credit sequence."

Jo han är ju aningen kåt av sig om man säger så. Låtsas sova när mamma stoppar om honom. Jo jag kollade upp det och såg att de var redan nämnda skådespelare. Filmen är helt klart den bästa av de tre uppföljarna som jag har sett. Nu blir det väl att se 5an och sen 6an ikväll. Har inga större förhoppningar på 5an med tanke på det dåliga betyget på IMDB, men men en stunds underhållning igen kanske?
Citera
2012-07-29, 15:57
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Har inga större förhoppningar på 5an med tanke på det dåliga betyget på IMDB, men men en stunds underhållning igen kanske?

Åh herregud ja! Älskar den! Ärligt talat så är den nog min absoluta favorit i serien. Den är så extremt dålig att man nästan skrattar ihjäl sig. Finns nog ingen film som har lika märkliga och skruvade karaktärer...
Citera
2012-07-29, 16:21
Medlem
GoPalts avatar
Piranha 3DD såg jag sist.
Egentligen ganska dålig men den gav mig några skratt så helt värdelös var den ju inte. 5/10
Citera
2012-07-29, 17:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag såg denna tidigare idag med grabben - Lorax -> http://www.imdb.com/title/tt1482459/

Sevärd familjefilm. Underhållning i 86 min och får klart 6 av 10.
Citera
2012-07-29, 18:06
Medlem
TheBlackPanthers avatar
The raven, http://www.imdb.com/title/tt1486192/.

Varken bra eller dålig, 5/10.
Citera
2012-07-29, 20:04
Medlem
SiSeniors avatar
Once upon a time in the West 6/10
Säkert en riktigt bra film för dom som uppskattar western film men mig föll den inte i smaken. Claudia Cardinale var ta mig fan en av dom tjusigaste damerna jag någonsin sett. I övrigt innehöll filmen många sköna karaktärer som jag inte komma glömma i första taget.
Citera
2012-07-29, 20:32
Medlem
EddieGeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Once upon a time in the West 6/10
Säkert en riktigt bra film för dom som uppskattar western film men mig föll den inte i smaken. Claudia Cardinale var ta mig fan en av dom tjusigaste damerna jag någonsin sett. I övrigt innehöll filmen många sköna karaktärer som jag inte komma glömma i första taget.
Vad var det egentligen som inte föll dig i smaken? Jag är nyfiken, då jag tycker att Once Upon a Time in The West är historiens bästa Western. Bronson's spelande på munspelet, Fonda's skådespel och Claudia's skönhet spikar ju redan en 10/10.
Citera
2012-07-29, 21:44
Medlem
A.Es avatar
The Tall Man - http://www.imdb.com/title/tt1658837/

3/5, helt ok underhållning.
Citera
2012-07-29, 22:20
Medlem
The hungover 2, för att jag inte hade sett den och kände att det var dags såhär när man är bakis

tyckte den var usel.
Citera
2012-07-29, 22:24
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Vad var det egentligen som inte föll dig i smaken? Jag är nyfiken, då jag tycker att Once Upon a Time in The West är historiens bästa Western. Bronson's spelande på munspelet, Fonda's skådespel och Claudia's skönhet spikar ju redan en 10/10.

Håller med dig om det, den är i särklass världens bästa western!
Citera
2012-07-29, 23:14
Medlem
Västernklassikern High noon med Gary Cooper. Gamla svartvita westerns är bra. Råder aldrig nån tvekan om vem som är ond respektive god. Gillar John Ford och Howard Hawks skarpt.
Citera
2012-07-29, 23:17
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
The Dark Knight Rises fick bli den senaste filmen

Tung rulle med mycket action

4.7/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto