2014-04-30, 15:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vart kommer detta förakt från?

Bottnar väl främst i att han är en trist och tråkig skådespelare som oftast spelar samma typer av roller hela tiden och har väl inte heller medverkat i några stora mästerverk förutom Seven, står inte ut med honom helt enkelt.
Citera
2014-04-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Bottnar väl främst i att han är en trist och tråkig skådespelare som oftast spelar samma typer av roller hela tiden och har väl inte heller medverkat i några stora mästerverk förutom Seven, står inte ut med honom helt enkelt.
Håller med, oerhört tråkig skådespelare som ska alltid framstå som smart och vis, med en obehaglig röst därtill.
Citera
2014-04-30, 15:44
Medlem
Mattelols avatar
Citat:

Samma roller säger du? Jag kan dock faktiskt hålla med om att han är ganska ensidig som skådespelare och man vet precis vad man får när man ser en film med honom även om han är en riktig veteran, en talangfull sådan. De flesta skådespelare som spelar i hans liga kan dock göra flera olika roller, mycket riktigt.

Jag förstår dock inte riktigt varför du motiverar dina åsikter med att han inte medverkat i mästerverk, måste man ha gjort det för att vara en duktig skådespelare?
Citera
2014-04-30, 15:51
Medlem
Citat:
Nyckeln till frihet
Seven
Driving miss Daisy
De skoningslösa
Million dollar baby
Ärans män

Jag tycker han gjort mycket bra, fast smaken är ju som baken.....
Citera
2014-04-30, 15:57
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Nyckeln till frihet
Seven
Driving miss Daisy
De skoningslösa
Million dollar baby
Ärans män

Jag tycker han gjort mycket bra, fast smaken är ju som baken.....

Förmodligen den film har är mest överflödig i dock, han har ingen viktigt funktion i den filmen överhuvudtaget och är bara med just för att han är Morgan Freeman.
Citera
2014-04-30, 16:00
Medlem
The Nightmare On Elm Street (1984)
Ah, en skräckfilm precis i min smak! Dvs inte läskig överhuvudtaget haha. Nä men riktigt charmig film, skräckfilmer är absolut inte min cup of tea (enda genre som jag i princip vägrar se), men gamla skräckfilmer är fantastiska. Det enda negativa var att slutet var lite märkligt..hade dessutom velat se mycket mer av unge herr johnny depp 8/10
Citera
2014-04-30, 16:09
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Han kanske inte vidgar sina vyer till det fullaste men jag finner honom väldigt talangfull. Även om han kör samma race så säljer han utan problem sitt framträdande varje gång.
Det är inte ovanligt att man går efter sin starka sida.
Citera
2014-04-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Förmodligen den film har är mest överflödig i dock, han har ingen viktigt funktion i den filmen överhuvudtaget och är bara med just för att han är Morgan Freeman.
Kan hålla med till viss del, men det är även han som är den som " berättar" i filmen.
Citera
2014-04-30, 17:58
Medlem
The Crush (1993)
Helt ok thriller, alicia silverstone passade perfekt som psykopatisk stalker. De sista minuterna var dock lite röriga och jag tycker de lämnade ute för mycket viktig information. 5/10
Citera
2014-04-30, 20:34
Medlem
KUSEs avatar
Såg en dokumentärfilm som hette Pappas unga fru. Handlade om en 75-årig karl som tog sig en asiatisk tonåring (minderårig) till fru. Filmskaparen var även dotter till pervot, så det blev en ganska personlig touch.

Intressant film om man vill se perversionen i brunögat. Bara att googla och glo på svtplay eller liknande.
Citera
2014-04-30, 21:05
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Waking Sleeping Beauty - intressant dokumentär som handlar om när Disneys animeringsstudio gick från botten till toppen mellan åren 1984-1994.

http://www.imdb.com/title/tt1159961/
Citera
2014-04-30, 21:29
Medlem
upperkatts avatar
Lethal Weapon. Denna gillade jag. 7/10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem