2014-02-23, 17:42
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarves
Only God Forgives 8/10

väldigt fina miiljöer, diggar hela neon bankock klubb scenen. hyllningen eller homagen låter kanske bättre till jodorowsy på slutet var ganska nice

Kul att du gillade den, men snart kommer PieterBruegel komma med invändningar.
Citera
2014-02-23, 17:47
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarves
Only God Forgives 8/10

väldigt fina miiljöer, diggar hela neon bankock klubb scenen. hyllningen eller homagen låter kanske bättre till jodorowsy på slutet var ganska nice
Kul att någon mer gillar denna fantastiska film. Innan tror jag bara det var jag och Rakii på hela forumet som gillade den, alla andra gav den en totalsågning. Stark sjua, nästan en åtta fick den av mig. Fortfarande en av 2013-års bästa filmer (18de plats av just nu 79 sedda filmer från 2013). Samt även den första filmen jag recenserade i denna tråden.
Citera
2014-02-23, 17:54
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Kul att någon mer gillar denna fantastiska film. Innan tror jag bara det var jag och Rakii på hela forumet som gillade den, alla andra gav den en totalsågning. Stark sjua, nästan en åtta fick den av mig. Fortfarande en av 2013-års bästa filmer (18de plats av just nu 79 sedda filmer från 2013). Samt även den första filmen jag recenserade i denna tråden.

Hey! Glöm inte bort mig, jag gillade den från första dagen jag såg den på premiärdagen
Citera
2014-02-23, 18:01
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Hey! Glöm inte bort mig, jag gillade den från första dagen jag såg den på premiärdagen
EY! Förlåt, visste inte att du gillade den!

Men det var trevligt att du gillade den! Då var vi fler än jag trodde! Har mest bara sett hat om den på flashback, några lovord finns det ont om.
Citera
2014-02-23, 18:15
Medlem
StonedSwedes avatar
Glen or Glenda - Ed Wood
David Lynch har stulit en jäkla massa från denna. Drömsekvensen är fan rent jävla guld.
Citera
2014-02-23, 18:18
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Glen or Glenda - Ed Wood
David Lynch har stulit en jäkla massa från denna. Drömsekvensen är fan rent jävla guld.

Det är också David Lynch favoritfilm (varför är ajg inte chockerad?). Gillar den också en hel del faktiskt!
Citera
2014-02-23, 18:21
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Lust att utveckla nu, i mina ögon framställer du dig enbart som trångsynt och dum men det kanske var meningen?
Du behöver inte bli ledsen i ögat Rakii. Jag var bara nyfiken på om PieterBruegel skulle lägga till något om jag skrev som jag gjorde. Och det var ju inte så svårt att locka fram en kommentar från din favoritantagonist i tråden.
Citera
2014-02-23, 18:24
Medlem
Cinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Då var vi fler än jag trodde! Har mest bara sett hat om den på flashback, några lovord finns det ont om.

Jag gav den 8,5 så helt ensamma är ni inte. Men det är tydligen en film som folk antingen höjer till skyarna eller totaldissar. Den väcker uppenbarligen starka åsikter.
Citera
2014-02-23, 18:25
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Glen or Glenda - Ed Wood

Den ska jag se någon dag framöver då jag äger den och tre filmer till av Wood på DVD!

Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Du behöver inte bli ledsen i ögat Rakii. Jag var bara nyfiken på om PieterBruegel skulle lägga till något om jag skrev som jag gjorde. Och det var ju inte så svårt att locka fram en kommentar från din favoritantagonist i tråden.

Haha nej då, jag är inte ledsen men ville bara ha en motivering varför du tyckte du som skrev, vet du någonting ens om hur jag betygsätter filmer som jag ser?
Citera
2014-02-23, 19:37
Medlem
Gosifs avatar
Body of Lies med Leonardo Dicapro från 2008. Ett bortglömt guldkorn som är värt att ses. För dig som tycker om 9/11-tema,-Aka 24-serien.

4/5.
Citera
2014-02-23, 19:47
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
@Rakii

Precis som alla andra i tråden betygsätter du väl som du gör eftersom du tycker att filmerna är värda det betyg du ger dem. Jag tror inte någon betygsätter filmer enligt hur många svordomar som används eller hur mycket naket det är i en film.

Det hade visserligen varit kul om någon gav en film betyget 5/10 därför att svordomar användes ett visst antal gånger eller därför att det fanns ett visst antal scener med nakna kvinnor.
Citera
2014-02-23, 19:55
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
@Rakii

Tack för ditt svar, det redde ut mina frågor jag hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in