WaTerror! 
Mega Piranha (2010)
Om ni trodde att mördar pirayorna i Piranha var för mycket har ni inte sett Mega Piranha, frågan är vad är värst mega stora pirayor eller pirayor som kan flyga? Hey jag kom precis på en fantastik idé för en Mega Piranha uppföljare! Dem kan flyga och andas i luften muhahaha.

I all seriöshet så går man lite galen på ett positivt sätt efter att ha sett ett par Asylum filmer på raken.
Denna filmen når inte riktigt upp på samma underhållningsvärde som Mega Shark vs Crocosaurus men hamnar snäppet undertill. Denna känns tydligast att det är en Asylum film då en del av filmen utspelar sig i en skog, skådespeleriet är uselt och effekterna ja ni vet.
Jag vet inte riktigt om de var versionen jag kollade på eller om det är filmens fel men ljudet strulade en hel del. Ena minuten pratar dem normalt och andra minuten pratar dem högre. Känns också som att en del av rösterna dubbades över i redigeringen då ibland hör man dem prata så hör man bakgrunden från miljön och sedan så stannar den bakgrundslätet och det låter som personen är i en studio och pratar när dem är ute.
En annan sak jag verkligen störde mig på var slutet. Det kändes som regissören som i detta fall också är manusförfattaren till filmen inte visste hur han skulle sluta filmen. Så han bara skrev ihop något på 5 sekunder.
Slutet är att dem dödar en piraya och sedan lockas alla andra pirayor till den och börjar äta den och sedan firar dem att dem har besegrat pirayorna. Jag menar efter pirayorna har ätit klart kommer dem ju fortfarande att terrorisera och attackera USA. Det var helt absurt slut även för en Asylum film och jag gillade det inte alls!
I sin helhet ingen vidare film i långändan men hur ofta ska jag skriva detta? Resterande av filmen är väldigt underhållande för sin dålighet då såklart men jag gillar Asylums filmer och dess charm när dem görs rätt. Detta är en Asylum film gjord rätt!
1.5 av 5!
http://www.imdb.com/title/tt1587807/?ref_=sr_1
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=pFhSogGnu4I