2020-05-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför är det så jävla trögt att sätta in pengar på Nordnet?
I natt ca. kl. 01.00 satte jag in pengar. Ännu har de inte kommit in. Endast hos Nordnet det är så här.

Swish går på några sekunder.
Citera
2020-11-14, 14:22
Medlem
elbels avatar
Avnoterades 2017 och noteras nu igen?
Citera
2020-12-09, 13:05
Medlem
Någon som har erfarenhet av nordnets support? Skickade ett meddelande med en väldigt enkel fråga för 2 veckor sedan utan något svar. Skickade även en påminnelse en vecka senare.
Citera
2020-12-09, 13:10
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caelus
Någon som har erfarenhet av nordnets support? Skickade ett meddelande med en väldigt enkel fråga för 2 veckor sedan utan något svar. Skickade även en påminnelse en vecka senare.

Uruselt dålig.
Behövde själv hjälp med en sak då jag inte helt förstod deras information (vilket jag också berättade). Blev hänvist till deras information ändå.
Citera
2020-12-09, 13:31
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Nordnet verkar vara bättre än Avanza på belåning. Lägre ränta och mycket bättre belåningsvärden. Avanza har verkligen urusla belåningsvärden.
Citera
2020-12-09, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caelus

Jag får alltid svar innom ett par dagar. Nordnet är bäst och billigast tycker jag.
Citera
2020-12-11, 18:35
Medlem
Hur ser det ut med mini-futures på nordnet? På Avanza har dom en del sammarbeten med JP Morgan så att man kan handla mini-futures utan avgift. Istället är det spread på dom med varierande kostnad.

Tänkte om någon handlat med mini-futures på både Nordet och Avanza och kan säga vart det är billigast generellt, tack!
Citera
2021-01-10, 20:22
Medlem
smoerreboms avatar
Precis som andra noterat så svarar de numer inte på mail från sina kunder, inte PB-kunder heller tydligen. Fullt berättigad fråga om varför marknadsplatsen avvisar order på visst papper så att det inte går att handla med det. Har gått flera handelsdagar nu.
Har alltid tyckt illa om deras attityd. Deras PB-medarbetare verkar ha en medelålder på typ 25 år men jag kanske ska ringa och höra om de har lite tips på bra EDM-musik eller nåt.

Deras nya design suger dessutom bamsekuk.

Nu har ju både AVA och NON rätt meningslösa PB-bens iaf. De kan inte ens tillhandahålla ett kreditkort med lite schysst lullull på.
Citera
2021-01-29, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Precis som andra noterat så svarar de numer inte på mail från sina kunder, inte PB-kunder heller tydligen. Fullt berättigad fråga om varför marknadsplatsen avvisar order på visst papper så att det inte går att handla med det. Har gått flera handelsdagar nu.
Har alltid tyckt illa om deras attityd. Deras PB-medarbetare verkar ha en medelålder på typ 25 år men jag kanske ska ringa och höra om de har lite tips på bra EDM-musik eller nåt.

Deras nya design suger dessutom bamsekuk.

Nu har ju både AVA och NON rätt meningslösa PB-bens iaf. De kan inte ens tillhandahålla ett kreditkort med lite schysst lullull på.

Vad är det med deras design du inte tycker om?
Citera
2021-02-02, 10:18
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comandini
Vad är det med deras design du inte tycker om?
Den saknar en massa från den gamla sajten, man ska väl inte försämra?

Man kan inte uppdatera orderdjup utan att uppdatera sidan, man kan inte antal omsatta i grafen utan det är bara staplar utan siffror i Kanada Sedan är det allmänt omständigt att hoppa mellan depåns innehav och bevakningslistor etc
Citera
2021-02-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotpuckofittunge
Jag får alltid svar innom ett par dagar. Nordnet är bäst och billigast tycker jag.

Låter extremt konstigt. Hur prioriterar de mellan vilka de svarar på?

Jag skickade nu en fråga 2021-01-19, fick svar 2021-01-31. Men då löste de inte frågan utan svarade bara "vi ska se om vi kan lösa din fråga, vi återkommer".
Så 12 dagar innan de svarade men de har fortfarande inte löst den enkla uppgiften.
Citera
2021-02-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleus
Låter extremt konstigt. Hur prioriterar de mellan vilka de svarar på?

Jag skickade nu en fråga 2021-01-19, fick svar 2021-01-31. Men då löste de inte frågan utan svarade bara "vi ska se om vi kan lösa din fråga, vi återkommer".
Så 12 dagar innan de svarade men de har fortfarande inte löst den enkla uppgiften.

Kanske inte var så enkel som du tycker utan kanske skickades vidare till en annan avdelning som har hand om mer komplicerade ärende? Bara en teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in