2011-10-20, 16:31
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonito
Att han är utsliten.

Av ren nyfikenhet (försöker alltså inte vara sarkastisk): Hur kan han vara utsliten? Tycker han vilades rätt frekvent innan han "gick in i väggen" också. En Vidic som är minst lika bra, samt kan spela samtliga matcher under en tuff period är väl då ett bra alternativ.
Citera
2011-10-20, 16:53
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skulle aldrig välja Evra före Abidal i dagsläget. Abildal har ju varit löjligt bra de senaste två säsongerna, vilket knappast kan sägas om Evra.

Håller med. Evra har tappat lite de senaste åren, ett misstag som var särskilt uppseendeväckande var det han gjorde mot Bayern München förra säsongen: http://www.youtube.com/watch?v=zldvn4XyhiU

Visst, bollen är bakom honom men det är oerhört naivt försvarsspel. Baserar dock inte min uppfattning på enbart detta.
Senast redigerad av snillet_1 2011-10-20 kl. 16:56.
Citera
2011-10-20, 17:03
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skulle aldrig välja Evra före Abidal i dagsläget. Abildal har ju varit löjligt bra de senaste två säsongerna, vilket knappast kan sägas om Evra.

Håller verkligen med. Evra har varit otrolig mot Man City de närmaste åren men annars har han mer eller mindre varit en utfyllnad.
Citera
2011-10-20, 17:23
Medlem
limpwalds avatar
Torres.

Förstår inte ens hur han har mage att byta mellan Liverpool och Chelsea..
Citera
2011-10-20, 18:27
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Torres.

Förstår inte ens hur han har mage att byta mellan Liverpool och Chelsea..
Du svarade aldrig om han överskattad eller underskattad

Tim Krul tycker jag är en underskattad spelare, eller ja inte så direkt underskattad. Men killen får inte den berömmen han ska få. Om man ska gå från förra samt denna säsongen prestation så tycker jag faktiskt att han platsar top 5 på målvaktssidan i PL. Killen gör ju fantastiska räddningar varje match och håller siffrorna nere.
Citera
2011-10-20, 18:32
Medlem
thatis7tisshows avatar
Tycker Ramires är ganska underskattad.

Han har verkligen kommit igång det senaste halvåret.
Citera
2011-10-20, 19:04
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants

Tim Krul tycker jag är en underskattad spelare, eller ja inte så direkt underskattad. Men killen får inte den berömmen han ska få. Om man ska gå från förra samt denna säsongen prestation så tycker jag faktiskt att han platsar top 5 på målvaktssidan i PL. Killen gör ju fantastiska räddningar varje match och håller siffrorna nere.

Haha, bra observerat min vän!

Han är överskattad, utan tvekan.
Citera
2011-10-20, 20:00
Moderator
vfs avatar
OT raderat, vaser och Vonito kan fortsätta tjafsa i pm/Mod
Citera
2011-10-21, 10:21
Medlem
Valvantos avatar
Tycker Kanoute førtjænar mer berøm.
Citera
2011-10-21, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants

Krul har visat sig vara en rätt bra spelare. Ryan Taylor har jag personligen väldigt svårt för, särskilt på den vänsterbacksposition som han har, passar honom inte alls.
Citera
2011-10-23, 00:23
Medlem
Vinterijunis avatar
Javi Varas i Sevilla är väldigt underskattad
Citera
2011-10-23, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Tycker Kanoute førtjænar mer berøm.
Roligt inlägg.