Jag tycker att Miroslav Klose är brutalt underskattad. Öser in mål år efter år. Har gjort en helvetes massa VM-mål. Ingen kalsongmodell a´la Beckham eller C Ronaldo men en riktig striker
Håller med om att Klose förtjänar mer beröm än vad han fått.
Som Tottenhamsupporter måste jag nämna J. Defoe som överskattad. Inte utmärkande snabb, fascinerande dåligt spelsinne, relativt dålig teknik, ofarlig i luften och bedrövlig passningspelare. Någorlunda bra avslutare, tyvärr är det nog allt.
Ganska felaktigt att påstå att Klose "öser in mål år efter år", enda klubben han verkligen öst in mål i skulle väl vara Werder Bremen. I Kaiserslautern hade han 44 mål på 120 matcher, som inte är dåligt men heller inte att ösa in mål. Ett mål per tredje match ungefär.
I Bayern mäktade han bara med 24 mål på 98 matcher.
Men jag håller med om att det är en fantastisk anfallare som verkligen spelar med hjärnan. Det känns som att han alltid tar rätt beslut. Och i landslaget är ju han ju naturligtvis ruskigt bra.
Är för övrigt inte Valdes en överskattad målvakt? Nog för att han får göra typ ett ingripande per match emot ligalagen och medokert motstånd, men så bra är han väl inte? Sedan är han en jävla dramaqueen som ska lägga sig i allt.
Blir David de Gea andremålvakt i EM efter Casillas tro?
Är för övrigt inte Valdes en överskattad målvakt? Nog för att han får göra typ ett ingripande per match emot ligalagen och medokert motstånd, men så bra är han väl inte? Sedan är han en jävla dramaqueen som ska lägga sig i allt.
Blir David de Gea andremålvakt i EM efter Casillas tro?
Sjukt egentligen. De 3 bæsta spanska målvakterna spelar i de 3 bæsta lagen i værlden.