2007-08-09, 20:33
Medlem
Folkss avatar
En av bilderna p Loyalty Bfl hemsida frestller fyra mn var av tre ansikten r blurrade, frmodligen d de inte vill visa sin identitet.
Men p Outlaws hemsida, som finns bland lnkarna finns samma bild oblurrad. Clever!
Citera
2007-08-09, 20:39
Medlem
int0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folks
En av bilderna p Loyalty Bfl hemsida frestller fyra mn var av tre ansikten r blurrade, frmodligen d de inte vill visa sin identitet.
Men p Outlaws hemsida, som finns bland lnkarna finns samma bild oblurrad. Clever!

outlaws hemsida?
Citera
2007-08-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyBrutal
Loyalty har inte direkt med denna massiva hndelse som komma skall, utan .. som sagt kan inte lcka men ni kan suga p den karamellen.
Internationella medlemar finns utplacerade i sverige sedan lnge och fler kommer. Jag r inte stor i kften utan jag skulle snarare vilja sga att jag talar i underdrift om vad som komma skall.
Om inte ni har med denna hndelse att gra vad tycker de som r involverade om att du sitter och skriver att ngot r p gng?
Om Sverige ska vara i chocktillstnd i flera r s borde ju det menas att ngra tunga gubbar ska fimpas. Om du menar allvar med vad du skriver s mste jag erknna att ni har stake i s fall
Sjlv bryr jag mig inte om ngot gng men det vore roligt att flja ett MC-krig i media och hr p flashback, det var ju flera r sen sist. Lite som en bra film faktiskt.
Citera
2007-08-09, 20:55
Medlem
Vet inte vilka som r med i Bfl men r det folk som varit med i tidigare Outlaws support s finns det de som kan gra det mesta utan att tveka... ni vet ju vart dessa rekryterades
Citera
2007-08-09, 22:14
Medlem
Citat:
frst ville jag bara bekrfta det ngon undrade, Loyalty PC Chapter i Vxj blir invigda BFL och invigning av deras klubblokal.

Loyalty har inte direkt med denna massiva hndelse som komma skall, utan .. som sagt kan inte lcka men ni kan suga p den karamellen.
Internationella medlemar finns utplacerade i sverige sedan lnge och fler kommer. Jag r inte stor i kften utan jag skulle snarare vilja sga att jag talar i underdrift om vad som komma skall. VI r mnga!
Sjbo marknad 10 vstar och ver 60 civila bevpnade men vart var vra fiender? Inte vgade dem visa sig

Klart de inte visade sig. Deras grej r (lex Norrtlje) att 20 stycken hoppa p ngra nyblivna proppar bakifrn och sen springa ivg. Jmna nummer och face mot face r inte deras grej....
Citera
2007-08-09, 22:32
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
frst ville jag bara bekrfta det ngon undrade, Loyalty PC Chapter i Vxj blir invigda BFL och invigning av deras klubblokal.

Internationella medlemar finns utplacerade i sverige sedan lnge och fler kommer. Jag r inte stor i kften utan jag skulle snarare vilja sga att jag talar i underdrift om vad som komma skall. VI r mnga!
Sjbo marknad 10 vstar och ver 60 civila bevpnade men vart var vra fiender? Inte vgade dem visa sig
Tja, era fiender kanske inte tyckte att Sjbo marknad var ngot att titta p i r...

Men allvarligt, vad hade 60 bevpnade tnkt hitta p bland 75000 mnniskor ? Leka cowboys och indianer ? Ska man gra upp s gr man det utan att civila riskerar att bli inblandade, och man r inte s feg att man gr det utan sina frger.
Citera
2007-08-10, 00:39
Medlem
Vuxna mn som br "frger" och har balla smeknamn och har tuffa titlar som "sargent of arms"....Ok om man vill ka mc. Gr det d fr fan. Vill man leva p brott. Gr det d fr fan. Men att leka Indian efter man fyllt 30 liksom...Mitt inlgg gller hela 1% vrlden och ingen specifik klubb. Barnsligt.
Citera
2007-08-10, 00:44
Medlem
Ryska maffian br inte vstar dr det str "jag r hftig". D fr de snuthng.
Citera
2007-08-10, 12:11
Bannlyst
Ja BFL verkar inte gilla X-team i varjefall om man kollar i deras gstbok.
Citera
2007-08-10, 12:31
Medlem
instmmer.
knns som ett skmt.
man ker hoj och trffar skna mnniskor som man sen kanske delar vrderingar med och brjar hnga med.
men en del grupper e s jvla desperata p att tillhra ngt.

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Sorgligt att en av de ldsta, och frr mest respekterade, klubbarna fullstndigt har tappat kontakten med bikervrlden och kliver ifrn sina ideal och det som frr var sjlvklarheter. Att g via ett crew och sedan skaffa hoj bara fr att f kalla sig Outlaw r ju rena maskeraden. Ni lr inte f mycket respekt frn resten av bikersverige.

Ta det inte personligt, jag r vl bara "Old School" jag ocks.
Citera
2007-08-10, 12:38
Medlem
mkt snack om massa jvla karameller.
snackare finns det gott om i detta land, p kken kkas dom upp.

Citat:
Jag sger inget som r hemligt, det r allmnt knnt att vi har internationellt "bistd"
och att vi r stora just nu kan folk grna f veta.
jag sitter p dem riktigt goda karamellerna detta som jag skrivit r ju bara en fis i rymden. haha
Citera
2007-08-10, 20:05
Medlem
hh, Sjbo marknad?????? r det ngon strre mc-trff det dr eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in