2007-08-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
hh, Sjbo marknad?????? r det ngon strre mc-trff det dr eller?

Nej men halva skne trffas dr under ngra dagar
Citera
2007-08-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinkuken
Ryska maffian br inte vstar dr det str "jag r hftig". D fr de snuthng.

Ryska maffian r riktigt fint det ... Kan bara hoppas dom hit lite fler
Sen varfr r det ljligt med vst o klubbmrke ? Samma sak som alla snorunga gr gr med sina ner pissade bjrn borg boxer under armarna kanske vi skulle gnlla lite p dom med

lycka till Loyalty Bfl Sweden kr hrt
Citera
2007-08-10, 21:54
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Ryska maffian r riktigt fint det ... Kan bara hoppas dom hit lite fler
Sen varfr r det ljligt med vst o klubbmrke ? Samma sak som alla snorunga gr gr med sina ner pissade bjrn borg boxer under armarna kanske vi skulle gnlla lite p dom med

lycka till Loyalty Bfl Sweden kr hrt

Jag har fljt denna trden sen start och jag mste hlla med, finns andra saker man kan stra sig p n folk med vstar.

Nu nr BFL inviger ett chapter i vxj s r de vl bara att gratulera eller nt.
Jag som utomstende kommer att flja det hela med stor intresse!
Citera
2007-08-11, 00:53
Medlem
Hmm

Kan inte lta bli att tycka att det blir lite tntigt nr dom har bilder frn den enda gng dom blivit stoppade av polisen,
samt tagit sig tid att spela in videosnuttar frn mobilen ?
Det var ju inte direkt nt vrt att visa omvrlden.... ett litet gruff som dom dedikerar en helsida ? samt att dom fotat 3 notisar som inte heller dom var mycket att hnga i julgranen

bara min sikt
Citera
2007-08-11, 09:15
Medlem
mrBatemans avatar
Kan ju tillgga att BFL och Outlaws var och hrjade lite hr i vxj inatt, hrde att polisen inte hade s mycket att sga till om.

Kanske ngon annan som kan fylla in hela historian.

Vi fr iaf vlkommna dom hit d och nska dom lycka till, Jag kommer att flja er med stort intresse!

S.Y.L.O eller nnting!
Citera
2007-08-12, 23:33
Medlem
http://smp.se/article/852605_101-0-0-0

"Spott ledde till vldsamt upplopp"
Citera
2007-08-13, 16:57
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medionsilver
http://smp.se/article/852605_101-0-0-0

"Spott ledde till vldsamt upplopp"

Det var grovt! Hur fan tnkte grabben? Spotta p en vst nr det finns 40 andra vstar i lokalen. Antingen har grabben pungkulor av titan eller s klockade hans promille in ngonstans vid 3. Ngon som var dr?
Citera
2007-08-13, 17:32
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Det var grovt! Hur fan tnkte grabben? Spotta p en vst nr det finns 40 andra vstar i lokalen. Antingen har grabben pungkulor av titan eller s klockade hans promille in ngonstans vid 3. Ngon som var dr?

Jag kan ha fel, men vad jag har hrt s har de vart ngra HA anhngare (inte fullvrdiga medlemar) som velat visa att de inte gillar att Outlaws/BFL flyttat in till stan eller nt. Men som sagt s r det ngot jag hrt. Ngon som vill fylla in?
Citera
2007-08-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Jag kan ha fel, men vad jag har hrt s har de vart ngra HA anhngare (inte fullvrdiga medlemar) som velat visa att de inte gillar att Outlaws/BFL flyttat in till stan eller nt. Men som sagt s r det ngot jag hrt. Ngon som vill fylla in?

Ja eller tminstone nja. Han som spottade och hans vnner r kriminella sm invandraryngel. Han som spottade har en storebror som r vldigt lng och tillhr en slkt med afrikanskt ursprung som brjar p E och slutar p gal.
Citera
2007-08-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Ja eller tminstone nja. Han som spottade och hans vnner r kriminella sm invandraryngel. Han som spottade har en storebror som r vldigt lng och tillhr en slkt med afrikanskt ursprung som brjar p E och slutar p gal.

och vem hr pratar swahili tror du
Citera
2007-08-14, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyBrutal
Jag sger inget som r hemligt, det r allmnt knnt att vi har internationellt "bistd"
och att vi r stora just nu kan folk grna f veta.
jag sitter p dem riktigt goda karamellerna detta som jag skrivit r ju bara en fis i rymden. haha

Finns det kanske en chans att festen hos STRUL efter mlaren runt kommer att bli "godispsen"? vore ju lagom kul om det gr t folk under en folkfest
Citera
2007-08-14, 07:55
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklok
Finns det kanske en chans att festen hos STRUL efter mlaren runt kommer att bli "godispsen"? vore ju lagom kul om det gr t folk under en folkfest
Ingen kan vl vara s korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in