2007-08-09, 19:12
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyBrutal
Ja du, du det du har sett r en klubb driven av ungdomar som r prospects i Loyalty. Jag sitter inne med s mycket godis som skall bli s jvla kul att vara med om nr det smller! Mhohaha
Sverige kommer st i chocktillstnd i flera r haha.
Jag kan inte lcka ngot men skulle vara s sknt att se allas miner om det hade en susning om vad som r p gng.
Svartvitt kommer dominera Sverige precis som i resten av vrlden.
Bandidos mhohaha anslut er medans ni har chansen.
SYLO!
Vart tog alla HA anhngare i sjbo/Klippan/hssleholm vgen `? Hahaha
Ja du den som lever lr f se.
Sverige kommer st i chocktillstnd i flera r haha.
Jag kan inte lcka ngot men skulle vara s sknt att se allas miner om det hade en susning om vad som r p gng.
Svartvitt kommer dominera Sverige precis som i resten av vrlden.
Bandidos mhohaha anslut er medans ni har chansen.
SYLO!
Vart tog alla HA anhngare i sjbo/Klippan/hssleholm vgen `? Hahaha
Ja du den som lever lr f se.
Man ska inte bli fr stor i truten utan att ha backning fr det. Att kl upp ett support crew r en sak. Att ta sig an en hel (eller tv) klubb etablerad ver hela sverige sedan lng tid r en annan sak.
Det de hela kommer handla om r hjrta, utan att knna ngon i Bfl s kan jag inte uttala mig specifikt om er utan fr generallisera. Ni r ett nytt gng, somliga med lite erfarenheter vad jag hrt andra inte fullt lika tunga. Du kommer mrka att mnga inte kommer vara lika pigga p saker nr det blir allvar. Det r bara de mest hrdnackade som kommer st rakt och inte krka rygg som minkar nr det verkligen smller. De kommer stta sitt egna och sin famlijs hlsa framfr en klubb de egentligen kanske inte knner s mycket fr utan mest hakat p fr att det verkade vara en kul grej att gra.
Se p presidenten i Gvle, inget ont om honom men nr det blev lite vl mycket s valde han att lmna in. Han satte familjen frst vilket iaf jag inte hller honom till svars fr p ngot stt.
Som sagt oavsett hur saker och ting ser ut nu s kan det vnda vldigt snabbt. S vnta och se innan du gr ut fr hrt.....