2007-08-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyBrutal
Ja du, du det du har sett r en klubb driven av ungdomar som r prospects i Loyalty. Jag sitter inne med s mycket godis som skall bli s jvla kul att vara med om nr det smller! Mhohaha
Sverige kommer st i chocktillstnd i flera r haha.
Jag kan inte lcka ngot men skulle vara s sknt att se allas miner om det hade en susning om vad som r p gng.
Svartvitt kommer dominera Sverige precis som i resten av vrlden.
Bandidos mhohaha anslut er medans ni har chansen.
SYLO!

Vart tog alla HA anhngare i sjbo/Klippan/hssleholm vgen `? Hahaha
Ja du den som lever lr f se.

Man ska inte bli fr stor i truten utan att ha backning fr det. Att kl upp ett support crew r en sak. Att ta sig an en hel (eller tv) klubb etablerad ver hela sverige sedan lng tid r en annan sak.

Det de hela kommer handla om r hjrta, utan att knna ngon i Bfl s kan jag inte uttala mig specifikt om er utan fr generallisera. Ni r ett nytt gng, somliga med lite erfarenheter vad jag hrt andra inte fullt lika tunga. Du kommer mrka att mnga inte kommer vara lika pigga p saker nr det blir allvar. Det r bara de mest hrdnackade som kommer st rakt och inte krka rygg som minkar nr det verkligen smller. De kommer stta sitt egna och sin famlijs hlsa framfr en klubb de egentligen kanske inte knner s mycket fr utan mest hakat p fr att det verkade vara en kul grej att gra.

Se p presidenten i Gvle, inget ont om honom men nr det blev lite vl mycket s valde han att lmna in. Han satte familjen frst vilket iaf jag inte hller honom till svars fr p ngot stt.

Som sagt oavsett hur saker och ting ser ut nu s kan det vnda vldigt snabbt. S vnta och se innan du gr ut fr hrt.....
Citera
2007-08-09, 19:14
Medlem
Motos avatar
Citat:
1. Loyalty Bfls moder chapter r i Klippan och har sin klubblokal p daltons.
2. Fr att bli Outlaws i Sverige s mste du frst bli Invigd som Loyalty Prospect, arbeta dig upp till loyalty Bfl, drefter r det krav p att ka hoj och du kan antas som Outlaws prospect. (Undantag frekommer med sk. hand plock)
3. Loyalty r sveriges enda supporter crew direkt under outlaws, Rough Creed och Black & White r borttagna och kommer inte att finnas mer.
4. Hll nu din kft stngd och yttra dig inte i mnet

Touche!
Tack fr korrekt info frn en som r med s slipper vi gissa i trden, ven om jag inte var helt fel ute.
Citera
2007-08-09, 19:16
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Att ta sig an en hel (eller tv) klubb etablerad ver hela sverige sedan lng tid r en annan sak.
ver hela vrlden. Sveriges problem r ju hela klubbens problem s att sga.
Citera
2007-08-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
ver hela vrlden. Sveriges problem r ju hela klubbens problem s att sga.

Njea till en viss grns... i det stora hela rr sig nog detta p ett nationell/skandinavisk niv. Skrmmyttslingar mella i stort sett alla stora klubbar pgr stndigt runt om i vrlden.
Citera
2007-08-09, 19:24
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Njea till en viss grns... i det stora hela rr sig nog detta p ett nationell/skandinavisk niv. Skrmmyttslingar mella i stort sett alla stora klubbar pgr stndigt runt om i vrlden.
Jo, det har du rtt i. Men enligt LoyaltyBrutal s ska ju Sverige st i chocktillstnd s man fr vl anta att det rr sig om ngot riktigt stort. S HA har ju kliental att plocka in om s behvs.
Citera
2007-08-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Jo, det har du rtt i. Men enligt LoyaltyBrutal s ska ju Sverige st i chocktillstnd s man fr vl anta att det rr sig om ngot riktigt stort. S HA har ju kliental att plocka in om s behvs.

Som sagt vad en person i en supportergrupp sger ska man inte fsta allt fr stor vikt vid. Skulle kunna tnka mig att det hela r typ att de har skaffat sig lite bsser och skissat upp planer p hur de ska kunna plocka lite folk de inte tycker om.... ngot t det hllet.

Men att g ut s hrt skulle ju givetvis leda till ppet krig och mycket frluster p alla sidor. S vi ska nog inte vara helt vertygade om att det kommer hnda ngot alls. Den som lever fr se..
Citera
2007-08-09, 19:54
Medlem
frst ville jag bara bekrfta det ngon undrade, Loyalty PC Chapter i Vxj blir invigda BFL och invigning av deras klubblokal.

Loyalty har inte direkt med denna massiva hndelse som komma skall, utan .. som sagt kan inte lcka men ni kan suga p den karamellen.
Internationella medlemar finns utplacerade i sverige sedan lnge och fler kommer. Jag r inte stor i kften utan jag skulle snarare vilja sga att jag talar i underdrift om vad som komma skall. VI r mnga!
Sjbo marknad 10 vstar och ver 60 civila bevpnade men vart var vra fiender? Inte vgade dem visa sig
Citera
2007-08-09, 20:01
Bannlyst
Vett inte hur ni skter ert. Men kan det vara bra att sitta och lcka information i ett forum.
Kan ju inte vara bra fr din framtid om du vill komma ngonstans. Men vad vett jag, tycker bara det knns konstigt och dumt.
Men det blir ju spnnande att se vad som hnder.
r det kanske en ny slaktare hr *asg*
Citera
2007-08-09, 20:05
Medlem
men lgg av nu din fljt
sitter du hr och tjtar antingen snackar du eller s lr du snart va ett minne bara

detta e menat till skrvlaren LoyaltyBrutal
Citera
2007-08-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosse666
Vett inte hur ni skter ert. Men kan det vara bra att sitta och lcka information i ett forum.
Kan ju inte vara bra fr din framtid om du vill komma ngonstans. Men vad vett jag, tycker bara det knns konstigt och dumt.
Men det blir ju spnnande att se vad som hnder.
r det kanske en ny slaktare hr *asg*

Jag sger inget som r hemligt, det r allmnt knnt att vi har internationellt "bistd"
och att vi r stora just nu kan folk grna f veta.
jag sitter p dem riktigt goda karamellerna detta som jag skrivit r ju bara en fis i rymden. haha
Citera
2007-08-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp
men lgg av nu din fljt
sitter du hr och tjtar antingen snackar du eller s lr du snart va ett minne bara

detta e menat till skrvlaren LoyaltyBrutal

Aj aj hahaha
Citera
2007-08-09, 20:15
Bannlyst
Citat:
Jag sger inget som r hemligt, det r allmnt knnt att vi har internationellt "bistd"
och att vi r stora just nu kan folk grna f veta.
jag sitter p dem riktigt goda karamellerna detta som jag skrivit r ju bara en fis i rymden. haha

Hm jaja. Lite roligt det dr ju. Kalla mig sjuk men det r altid roligt att se vad som hnder. haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in