2007-11-02, 22:22
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chriztah
http://loyaltybfl.com/joomla/index.php

?

HAHAHAHAHA...r detta ett skmt eller???
"Webshopen med tuffa klder fr tuffa tider" Ska dom konkurera med blklder HAHAHA...ntligen, en seg fredag fick sitt goda skratt tillslut

"Jad! Det r sant! Loyalty blf Sweden ppar strax officiellt sin webbplats! Frvntningarna r mnga och tunga!
Var med och blogga dina ider hur vi kan gra det trevligare fr vra medlemmar.
Cheers! "

HAHAHAHA...Ja jvlar i min lda...Nu r undergngen nra ska genast blogga tror jag...
Helt vertygad att dom kan f bidrag frn "en rkfri generation" , "kamratposten" fr sin fina och gemytliga instllning
Citera
2007-11-03, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MackDaddy1
SWEDISH PITBULL, du mste fan vara en liten skitunge som blivit stor i internets underbara vrld. Kan du inte posta en bild p dig s vi fr se ditt verkliga jag.

Om du sger att golare finns i alla organisationer s, har du mer inblick n vad jag har. n mindre att man godtar att det finns golare som fr figurera i klubbarna.

n en gng s tar jag min ficklampa och lyser p det faktum att BFL (och d menar jag folket som blev springpojkar till BMC) r illojala smknattar som blev rdda ver hndelser som skedde. Man skulle sttt p sig och sagt att man kanske inte hade ngot att gra i mc-vrlden istllet fr att g med i en annan organisation.

Ni som hoppade och byte frger r bara patrask..
Med det sger jag inget dligt om Bandidos, som bestr i mycket av folk som skt sig in dr frn frsta brjan och inte startat med att vara fiender.

Hur mycket lojalitet ligger det i BFL egentligen!!!!
r du insatt i hur det hr gick till eller ej nr vi brt med outlaws?var du med ingon klubb?vart fr du din info ifrn igentligen eller gissar du bara och lyssnar p rykten din jvla idiot.ingen godtar att det finns golare i ngon org tror du det r du s jvla slut i huvudet att jag inte ens tnker bry mig om att svara dig.snt tas hand om internt och det borde du fatta.
Det finns gott om er killar med stor kft hr men skulle vi mtas ute skulle ni springa,jag kan er sort fr vl.r det ngon som har stake nog att mtas upp och sga det ni sger om oss ga mot ga s skicka ett meddelade till mig privat s kan vi bestmma vart och nr,brjar bli trtt p erat jvla skit snack,mt upp mig och st fr det ni sger istllet jvla nollar.ni vet att ni r sm skit ungar utan ryggrad och hjrta drfr r ni uppkftiga hr p forumet.jag fraktar er fr ni r svaga och det hr r det enda sttet fr er att f ngon slags uppmrksamhet frn oss,r ni mn s kom och mts upp och sluta gmma er bakom data skrmen.
Citera
2007-11-03, 08:36
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
,r ni mn s kom och mts upp och sluta gmma er bakom data skrmen.

Har fr egen del aldrig sagt ngt om er, men mter dig grna i sthlm, s fr du ett tillflle att bertta vad som hnt o inte. Det kan jag ven f hra via andra kanaler men skulle grna vilja hra det ifrn er/dig.

Gr det att fixa? Om s, ge mig ett PM hur vi kan g vidare. Och jag kan st fr fikat.

/B
Citera
2007-11-03, 09:45
Medlem
Citat:
r du insatt i hur det hr gick till eller ej nr vi brt med outlaws?var du med ingon klubb?vart fr du din info ifrn igentligen eller gissar du bara och lyssnar p rykten din jvla idiot.ingen godtar att det finns golare i ngon org tror du det r du s jvla slut i huvudet att jag inte ens tnker bry mig om att svara dig.snt tas hand om internt och det borde du fatta.
Det finns gott om er killar med stor kft hr men skulle vi mtas ute skulle ni springa,jag kan er sort fr vl.r det ngon som har stake nog att mtas upp och sga det ni sger om oss ga mot ga s skicka ett meddelade till mig privat s kan vi bestmma vart och nr,brjar bli trtt p erat jvla skit snack,mt upp mig och st fr det ni sger istllet jvla nollar.ni vet att ni r sm skit ungar utan ryggrad och hjrta drfr r ni uppkftiga hr p forumet.jag fraktar er fr ni r svaga och det hr r det enda sttet fr er att f ngon slags uppmrksamhet frn oss,r ni mn s kom och mts upp och sluta gmma er bakom data skrmen.
Undra varfr HA eller BMC aldrig r hr ute p forumet och frsker bevisa sin egen hrdhet? Eventuellt fr att de inte bryr sig om vad gemene man tycker om dem samt att de har respekt med sig utan att behva yla ut massa hot. Folk hr hade skert sprungit hr fr dig vid ett eventuellt mte likvl som du sprungit om ni hade varit kvar i OMC och haft ett tvfrontskrig framfr er. BFL r farliga fr Svensson som sger ngot fel p krogen eller rkar vlta ut ngons l men i den undre vrlden str r ni rtt lngt ner i hierarkin. Att ni nu fr fylla vattenflaskorna t A-laget ndrar inte p det faktum.
Citera
2007-11-03, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borsch
Undra varfr HA eller BMC aldrig r hr ute p forumet och frsker bevisa sin egen hrdhet? Eventuellt fr att de inte bryr sig om vad gemene man tycker om dem samt att de har respekt med sig utan att behva yla ut massa hot. Folk hr hade skert sprungit hr fr dig vid ett eventuellt mte likvl som du sprungit om ni hade varit kvar i OMC och haft ett tvfrontskrig framfr er. BFL r farliga fr Svensson som sger ngot fel p krogen eller rkar vlta ut ngons l men i den undre vrlden str r ni rtt lngt ner i hierarkin. Att ni nu fr fylla vattenflaskorna t A-laget ndrar inte p det faktum.

ha ha ha ha , bra skrivet
Citera
2007-11-03, 16:00
Medlem
Citat:

En sak ska du veta, jag behver inte skicka nt "meddelande" till dig fr att trffa dig.
Jag vet redan vem du e, en liten rdd fjant som gmmer sig bakom "gnget" men ensam e du bara rdd rdd rdd och rdd.
De du gr, gr du fr att du tvingar dig sjlv till de inget som faller dig normalt som riktiga "tuff guys" gr.
Men jag ska mta dig nr du e sjlv, fr jag vet vem du r men du vet inte vem jag r.

P.S Frga dina s kallade Brder vem som golat detta till mig

See ya
Citera
2007-11-03, 17:41
Medlem
Ptomas avatar
Oss r fktningen med FB kukar igng igen, brjar se slutet p en fin spa. Respekt kan aldrig erhllas genom hot eller skrn herr pitbull....

Man ska se upp med var man klampar med ftterna, man kan kliva rtt in i ett getingbo - Gammalt djungelordsprk

I vrigt kan man ju undra hur vissa tnker nr de ska slnga upp en websida.. Ska den verkligen vara i bowlingklubbsanda om man nu r en 1% aspirant? Det r tydligen inte bara jag som r i kontakt med min femenina sida
Citera
2007-11-03, 17:53
Medlem
Ha ha. Underhllningen fortstter.
Pitbull trampar i hl efter hl. Jor, jag vet vem det r.
Vore kul att bevittna mtet med Bajenvrak.

Jor, jag tror mig veta vem Bajenvrak r ocks.
Hll med om att det kommer ett nytt namn p listan snart, Bajen...
Citera
2007-11-03, 19:32
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro

Jor, jag tror mig veta vem Bajenvrak r ocks.
Hll med om att det kommer ett nytt namn p listan snart, Bajen...

Nja, nu r du nog ute o cyklar lite min vn..... Men det gr inget

/B
Citera
2007-11-03, 19:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:

Vafan, r du gangsterrappare? gangstarap?
Citera
2007-11-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Nja, nu r du nog ute o cyklar lite min vn..... Men det gr inget

/B

Kollade lite bara.
Parkerar cykeln direkt.
Citera
2007-11-03, 23:05
Medlem