Citat:
Ursprungligen postat av floer
lvarianten krde jag. Det var oprovocerat. Jag hade lmnat lokalen och var p vg drifrn, d skrek ngon "golfjvel" (vad nu det innebr) efter mig och sen sprang tv sna dr prospects fram och slog ner mig.
Hela historien var vldigt obehaglig fr tjejen ringde mig strax eftert frn precis utanfr lokalen och var helt vck och sa att hennes ben och armar domnat bort, att hon mste ftt nt i drinken, s jag var tvungen att g tillbaka dit efter att de slagit mig fr att frska f med mig henne hem, men de vgrade lta mig ta henne drifrn och hotade att skra halsen av mig om jag ringde polisen, vilket jag sjlvklart gjorde nd. Det hela slutade vl, frutom lite ont i ryggen fr min del, men Klippan tnker jag fan aldrig beska igen. Jvla skithla.
Det hr lter vldigt intressant, du gr till en klubblokal med en tjej fr att vara med p en spritbuff och r pvg hem med din flickvn kvar i lokalen
(!). Pvg hem blir folk upprrda fr att du ger en golf
(eller golar ner folk) och spar upp dig. Du fr d ett samtal av din flickvn
(som du lmnat i lokalen) dr hon sger att ben och armar domnat bort. Som den hjlte du r skall du nu in i lokalen igen och de vgrar slppa in dig. Antagligen fr att du r en golfgare eller golar ner folk. Du fr inte sp igen utan hotar med polisen och d fr du med din tjej hem.
Jag vet inte vad du och din tjej har fr frhllande men det verkar vara ett ppet frhllande dr du
"litar p henne" och lmnar hon kvar p en spritbuff. Str det mjligen ngot i pressen, har du en anmlan, eller ngot alls som styrker det du sger?