2007-08-21, 20:07
Medlem
Roligt det dr med respekten. Kan man verkligen ha respekt och respektera en grupp kriminella? Man kan ju ha respekt fr dom i meningen att man blir rdd fr dom. Men respekt i annan mening, njaaaa.
Citera
2007-08-21, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av floer
lvarianten krde jag. Det var oprovocerat. Jag hade lmnat lokalen och var p vg drifrn, d skrek ngon "golfjvel" (vad nu det innebr) efter mig och sen sprang tv sna dr prospects fram och slog ner mig.
Hela historien var vldigt obehaglig fr tjejen ringde mig strax eftert frn precis utanfr lokalen och var helt vck och sa att hennes ben och armar domnat bort, att hon mste ftt nt i drinken, s jag var tvungen att g tillbaka dit efter att de slagit mig fr att frska f med mig henne hem, men de vgrade lta mig ta henne drifrn och hotade att skra halsen av mig om jag ringde polisen, vilket jag sjlvklart gjorde nd. Det hela slutade vl, frutom lite ont i ryggen fr min del, men Klippan tnker jag fan aldrig beska igen. Jvla skithla.
Det hr lter vldigt intressant, du gr till en klubblokal med en tjej fr att vara med p en spritbuff och r pvg hem med din flickvn kvar i lokalen(!). Pvg hem blir folk upprrda fr att du ger en golf (eller golar ner folk) och spar upp dig. Du fr d ett samtal av din flickvn (som du lmnat i lokalen) dr hon sger att ben och armar domnat bort. Som den hjlte du r skall du nu in i lokalen igen och de vgrar slppa in dig. Antagligen fr att du r en golfgare eller golar ner folk. Du fr inte sp igen utan hotar med polisen och d fr du med din tjej hem.

Jag vet inte vad du och din tjej har fr frhllande men det verkar vara ett ppet frhllande dr du "litar p henne" och lmnar hon kvar p en spritbuff. Str det mjligen ngot i pressen, har du en anmlan, eller ngot alls som styrker det du sger?
Citera
2007-08-21, 20:52
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
Roligt det dr med respekten. Kan man verkligen ha respekt och respektera en grupp kriminella? Man kan ju ha respekt fr dom i meningen att man blir rdd fr dom. Men respekt i annan mening, njaaaa.
Varfr skulle man inte kunna respektera dem i annat fall n av rdsla?
Citera
2007-08-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Det hr lter vldigt intressant, du gr till en klubblokal med en tjej fr att vara med p en spritbuff och r pvg hem med din flickvn kvar i lokalen(!). Pvg hem blir folk upprrda fr att du ger en golf (eller golar ner folk) och spar upp dig. Du fr d ett samtal av din flickvn (som du lmnat i lokalen) dr hon sger att ben och armar domnat bort. Som den hjlte du r skall du nu in i lokalen igen och de vgrar slppa in dig. Antagligen fr att du r en golfgare eller golar ner folk. Du fr inte sp igen utan hotar med polisen och d fr du med din tjej hem.

Jag vet inte vad du och din tjej har fr frhllande men det verkar vara ett ppet frhllande dr du "litar p henne" och lmnar hon kvar p en spritbuff. Str det mjligen ngot i pressen, har du en anmlan, eller ngot alls som styrker det du sger?

Jovars, en anmlan har jag. Tjejen var inte min flickvn utan en kk. Tjejen var inte kvar i lokalen nr jag gick drifrn utan p vg med mig, dock en bit bakom. Efter att jag blivit nerspad kom hon bort till mig och vi skulle bda g drifrn. Hon gick dock tillbaka till lokalen, som var ungefr 30 meter bort d, fr att hmta sin kompis som stod utanfr och rkte. Det var en liten park emellan, s jag kunde inte se vad som hnde dr utan vntade tills dess att hon ringde och sa detta. D bet jag ihop och gick tillbaka dit. Jag var inte den som fick hem henne, jag blev ju hotad att om jag ringde polisen eller om jag inte avlgsnade mig skulle jag fr halsen avskuren. S jag gick ju en bit drifrn nr jag ringde polisen. Hennes kompis och kompisens pojkvn fick s smningom hem henne.

Polisen dk upp (efter vldigt lng tid) i en sdan dr stor buss eller piket eller vad de kallas. Fem stycken var de tror jag. Eftersom de tog s lng tid p sig hade lokalen hunnit stngas och samtliga utom en loyalty-medlem avlgsnat sig. Jag antar att de fattade att polisen skulle dyka upp.

Det dr med "golfjvel" fattar jag inte sjlv var de fick det ifrn, jag hade en hatt p mig, kanske drfr?
Citera
2007-08-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Varfr skulle man inte kunna respektera dem i annat fall n av rdsla?

Ja det r ju det jag undrar. Kan man verkligen sga att personer som str bakom grov kriminalitet (om de nu gr det men det frutstter jag) frtjnar respekt? Ska man respektera de som utstter andra fr brott? Jag vet inte, vad tycker du?
Citera
2007-08-21, 22:32
Medlem
Hmnds avatar
"Goljvel" mste det ha varit, om nu din sjuka berttelse stmmer. Det lter som om du skmtar. Du har inte vittnat i ngon rttegng p senare tid?

Varfr drogade de din flickvn? Det lter jvligt sjukt. Man bajsar oftast inte dr man ter och man drogar inte folk inne i ens egen pub. Srskilt inte nr man har snutens gon p sig och antagligen r buggad.

Mycket konstigt...
Citera
2007-08-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
"Goljvel" mste det ha varit, om nu din sjuka berttelse stmmer. Det lter som om du skmtar. Du har inte vittnat i ngon rttegng p senare tid?

Varfr drogade de din flickvn? Det lter jvligt sjukt. Man bajsar oftast inte dr man ter och man drogar inte folk inne i ens egen pub. Srskilt inte nr man har snutens gon p sig och antagligen r buggad.

Mycket konstigt...

Ja allts det r mjligt att det r goljvel d. Det lt dock som golfjvel, fast det var ju p sknska s vem vet? Nej jag har inte vittnat i ngon rttegng eller liknande. Har verhuvudtaget ingen kontakt med denna vrlden vanligtvis. Jovars lter det som ett skmt, men tyvrr r det sant. Jag vet inte om det var ngon ur loyalty som drogade henne, det var ju mnga mnniskor p deras pub som inte tillhrde loyalty, s det r mycket mjligt att det var ngon annan gst. De som slog ner mig var i alla fall medlemmar, de hade trjor p sig dr det stod Loyalty BFL Prospect eller ngot sdant. Killen som hotade mig var ven han prospect.
Citera
2007-08-22, 00:02
Medlem
Hmnds avatar
Du borde skriva till snubben frn Loyalty Bfl som r medlem hr och tidigare skrivit i denna trd. Frga honom om han vet varfr de hoppade p dig. Jag trodde du snackade skit frrut, men jag brjar att tro dig.

Men glm det dr med att de skulle ha drogat din tjej, det mste ha varit nn annan lowlife som isfall gjorde det.

I dessa kretser ger man sig inte grna p brudar. Snabbknullare r inte mycket vrda.
Citera
2007-08-22, 15:49
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
Du borde skriva till snubben frn Loyalty Bfl som r medlem hr och tidigare skrivit i denna trd. Frga honom om han vet varfr de hoppade p dig. Jag trodde du snackade skit frrut, men jag brjar att tro dig.

Men glm det dr med att de skulle ha drogat din tjej, det mste ha varit nn annan lowlife som isfall gjorde det.

I dessa kretser ger man sig inte grna p brudar. Snabbknullare r inte mycket vrda.

P tala om detta s har det varit ganska tyst ifrn de tv Loyalty BFL medlemmar som var inne p denna trd. Kan ni inte ta och uppdatera oss med ngonting?
Citera
2007-08-22, 16:16
Medlem
Mizz Sknes avatar
Tror inte det har varit s uppskattat lngre up i hirakin att dom suttit p FL och pratat ut hehe
Citera
2007-08-22, 16:37
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
Ja det r ju det jag undrar. Kan man verkligen sga att personer som str bakom grov kriminalitet (om de nu gr det men det frutstter jag) frtjnar respekt? Ska man respektera de som utstter andra fr brott? Jag vet inte, vad tycker du?
Jag respekterar dem som har "vunnit" min respekt s att sga. Vad de sysslar med har ingen som helst betydelse fr mig. Men jag respekterar ju inte en mrdare mindre bara fr att han mrdar till exempel. Om du frstr vad jag menar. =)
Citera
2007-08-22, 16:49
Medlem
Det har visst varit husrannsakningar i Trans idag. Personer med anknytning till BFL har ftt besk. Mycket skriverier och upphaussad stmmning gr att lnsman anstrnger sig mer n vanligt. Inte populrt att grabbarna var i Grnna i helgen och frskte vrva medlemmar p krogen. Detta har kommenterats p lokalradion s snuten knner sig tvingade att terra pojkarna lite. Undrar om de hittar ngot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in