2015-04-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Sen är ju inte alla idi*ter och missbrukar denna medicin har själv aldrig gjort något dumt på imovane. Sen finns det alltid folk som slänger i sig 10 stycken och lever ut sina demoner...väldigt oansvarigt!
Kommer inte att hända igen.
Citera
2015-04-05, 17:51
Bannlyst
Handlar helt och hållet om tolerans. 10st hade jag nog bara blivit lugn av.
Synd för dig dock, nu kommer du inte få de utskrivet. Inte på ett tag i alla fall. Fast det kanske du inte vill heller.
Citera
2015-04-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Synd för dig dock, nu kommer du inte få de utskrivet. Inte på ett tag i alla fall. Fast det kanske du inte vill heller.
Jag har klarat 14-16 stycken tidigare. Men nu har jag inte tagit på länge, så toleransen var nog borta.
Citera
2015-04-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz

Nej det handlar om att vara oansvarig.. har man tolerans för säg 10st så är man oansvarig!
Citera
2015-04-05, 18:05
Bannlyst
Vaknade upp med hela sängen full av mat efter att ha avslutat gårdagens fylla med två imovane 7,5or.
Citera
2015-04-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Vaknade upp med hela sängen full av mat efter att ha avslutat gårdagens fylla med två imovane 7,5or.
Grattis.
Jag satt och snackade för mig själv i köket och försökte öppna kylens enda öl (alkoholfri) mot elementet. Sedan fick jag åka ambulans.
Citera
2015-04-05, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Grattis.
Jag satt och snackade för mig själv i köket och försökte öppna kylens enda öl (alkoholfri) mot elementet. Sedan fick jag åka ambulans.

Tråkigt att höra, ta det lite lugnare i fortsättningen. Fick du åka in för att du skadade dig själv eller?
Citera
2015-04-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Tråkigt att höra, ta det lite lugnare i fortsättningen. Fick du åka in för att du skadade dig själv eller?
Nej, en familjemedlem ringde 112 för att jag inte var kontaktbar. Jag fick dropp och en dosa över bröstet för att de ville kolla att hjärtrytmen var ok. När jag kvicknade till ville de skicka mig till psyk för att de trodde att jag ville ta livet av mig. True story.
Citera
2015-04-05, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Nej det handlar om att vara oansvarig.. har man tolerans för säg 10st så är man oansvarig!

No shit! Men så är det när man bara inte bryr sig. Blir lätt så då.
Citera
2015-04-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzo.Benzo
Den drog du vallt som huvuddrog är nog den som överlägset bidrar till de absolut absolut, värsta biverkningarna ever... Dock inga pekpinnar från mig . All love to yoi!!!
Tror du svarade på fel person här...
Citera
2015-04-05, 20:26
Medlem
Tog 15mg imovane igår, kände faktiskt inte så mycket trots att jag var jävligt dragen. Eller så var jag bara så borta och minns inte om jag fick effekt hur som helst man får lida dagen efter
Citera
2015-04-05, 20:27
Medlem
Slängde i mig två st zolpidem 10mg innan jag började matlagningen för en stund sen, blev lite rund om fötterna och hittade inte riktigt sakerna jag behövde.. Allt gick.inte som på räls så att säga hehe. Nu ligger man i sängen och flyter känns det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in