Sen är ju inte alla idi*ter och missbrukar denna medicin har själv aldrig gjort något dumt på imovane. Sen finns det alltid folk som slänger i sig 10 stycken och lever ut sina demoner...väldigt oansvarigt!
Handlar helt och hållet om tolerans. 10st hade jag nog bara blivit lugn av.
Synd för dig dock, nu kommer du inte få de utskrivet. Inte på ett tag i alla fall. Fast det kanske du inte vill heller.
Synd för dig dock, nu kommer du inte få de utskrivet. Inte på ett tag i alla fall. Fast det kanske du inte vill heller.
Jag har klarat 14-16 stycken tidigare. Men nu har jag inte tagit på länge, så toleransen var nog borta.
Nej det handlar om att vara oansvarig.. har man tolerans för säg 10st så är man oansvarig!
Tråkigt att höra, ta det lite lugnare i fortsättningen. Fick du åka in för att du skadade dig själv eller?
Nej, en familjemedlem ringde 112 för att jag inte var kontaktbar. Jag fick dropp och en dosa över bröstet för att de ville kolla att hjärtrytmen var ok. När jag kvicknade till ville de skicka mig till psyk för att de trodde att jag ville ta livet av mig. True story.
Den drog du vallt som huvuddrog är nog den som överlägset bidrar till de absolut absolut, värsta biverkningarna ever... Dock inga pekpinnar från mig . All love to yoi!!!
Tog 15mg imovane igår, kände faktiskt inte så mycket trots att jag var jävligt dragen. Eller så var jag bara så borta och minns inte om jag fick effekt hur som helst man får lida dagen efter
Slängde i mig två st zolpidem 10mg innan jag började matlagningen för en stund sen, blev lite rund om fötterna och hittade inte riktigt sakerna jag behövde.. Allt gick.inte som på räls så att säga hehe. Nu ligger man i sängen och flyter känns det som.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!