2015-02-09, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Varför skall jag icke blanda Zolpidem och Zopiklon? Tack för ditt svar!

Korstolerans oftast. Det verkade dock funka för dig med zopiklon först och sen zolpidem?
Ja, isf är det väl bara att köra på.
Citera
2015-02-09, 12:49
Bannlyst
Citat:
Varför skall jag icke blanda Zolpidem och Zopiklon? Tack för ditt svar!

Risken finns att kräkas av Zolpidem och korstollerans kan infinna sig annars vet jag inte.

Edit: Missade svaret.
Senast redigerad av Brain Formula 2015-02-09 kl. 12:54.
Citera
2015-02-09, 15:05
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Korstolerans oftast. Det verkade dock funka för dig med zopiklon först och sen zolpidem?
Ja, isf är det väl bara att köra på.

Ja tydligen fungerade det. Ganska värdelös drog dock för fick inget nice rus utan sprang bara runt och gjorde bort mig lol. Zolpidemarna tog jag dock olovligt, minns inte hur många men jag hade väl inte i åtanke att hålla räkningen Det är dock fascinerande vad man kan få för sig för konstiga saker lol.
Citera
2015-02-09, 15:06
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Risken finns att kräkas av Zolpidem och korstollerans kan infinna sig annars vet jag inte.

Edit: Missade svaret.

Korstolerans är väl ingen big deal om man inte tar det ofta överhuvudtaget? Gillar inte att spy, som tur var gjorde jag inte det Fast vem fan gillar att spy egentligen xD?
Citera
2015-02-09, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ja tydligen fungerade det. Ganska värdelös drog dock för fick inget nice rus utan sprang bara runt och gjorde bort mig lol. Zolpidemarna tog jag dock olovligt, minns inte hur många men jag hade väl inte i åtanke att hålla räkningen Det är dock fascinerande vad man kan få för sig för konstiga saker lol.

Nä, men då fick du ändå en viss korstolerans om du säger att den är värdelös. Ta enbart zolpidem nästa gång 2-3 st. Av alla populära och starka benzon jag testat har jag upplevt det skönaste ruset på just zolpidem. Men visst, alla är olika, men ge inte upp än. (inte för att de spelar mig nån roll egentligen haha)
Citera
2015-02-09, 18:48
Medlem
Fick reda på när jag tog dom där 6 Imovane(kände mig inte så flummig) så kollade jag på film med två stycken(varav en jag inte känner),så hade vi en fruktsallad,jag hade tydligen ätit direkt ur fruktsalladen med en sked och ställt tillbaka den som ingenting sen
Citera
2015-02-09, 19:01
Medlem
Hur är Imovane i förhållande med Xanor?

Xanor har fungerat perfekt för att dämpa ATn på tjack för mig, men ikväll har jag endast tillgång till Imovane. Kommer jag bli nöjd eller besviken?
Citera
2015-02-09, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Hur är Imovane i förhållande med Xanor?

Xanor har fungerat perfekt för att dämpa ATn på tjack för mig, men ikväll har jag endast tillgång till Imovane. Kommer jag bli nöjd eller besviken?

Omöjligt att svara på, så det är bara att testa. Men jag gillar imovane mycket mer än xanor.
Citera
2015-02-09, 19:29
Medlem
Citat:
Omöjligt att svara på, så det är bara att testa. Men jag gillar imovane mycket mer än xanor.

Okej, förstår att det är svårt att svara på.
Vad är det med imovane som gör att du föredrar det framför xanor?
Citera
2015-02-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Okej, förstår att det är svårt att svara på.
Vad är det med imovane som gör att du föredrar det framför xanor?
Jag föredrar likadant och tycker att imovane har en mer påtaglig effekt med, som en tidigare användare uttryckte det, en särskilt karaktär eller personlighet vilket gör att man lätt blir lite "kär" i den... Har aldrig använt xanor på medicinskt vis men testat några gånger i olika situationer och jag hade valt imovane alla gånger!

Hade jag använt xanor regelbundet hade mitt svar kanske sett annorlunda ut.
Citera
2015-02-09, 20:18
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Nä, men då fick du ändå en viss korstolerans om du säger att den är värdelös. Ta enbart zolpidem nästa gång 2-3 st. Av alla populära och starka benzon jag testat har jag upplevt det skönaste ruset på just zolpidem. Men visst, alla är olika, men ge inte upp än. (inte för att de spelar mig nån roll egentligen haha)

Nä det var det jag tänkte, nästa gång kör jag endast Zolpidem! Skam den som ger sig
Citera
2015-02-09, 20:36
Medlem
djpsykoss avatar
Någon som vet hur det är att sluta hela på imovane efter ett ganska kraftigt missbruk av dessa?
Ligger på mellan 10-30 7,5mg om dagen och tänkte om de fanns någon som själv lagt ner och har några tips på vad som kan motverka at etc, tänkte nog inte gå ct för har hört att de precis som för stilnoct(och riktig benzo) kan utlösa krampanfall,

Må väl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in