Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-04, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadoralive
Tycker jag är värd att bli lite mysig efter veckor av absistens från xanor. Helt galna piller imo. Nu utvecklade jag förvisso tolerans mot xanor men vågar nästan säga att jag föredrar imovane före xanor. Har tagit upp emot 6mg xanor och blandat med vodka, slocknar endast. Blandar jag med imovane däremot så blir allt helt plötsligt mycket roligare, sova är det sista man vill. Ska mysa lite nu med imovane + skräckfilmsmaraton för att vända tillbaka dygnet.

Postar för att jag har en fråga egentligen. Min läkare verkar skriva ut oändligt med piller, jag planerar inte att bli beroende av skiten igen men det är ju det bästa man kan ha vid behov. Hur länge tar det innan imovane och xanor förlorar effekten("bäst före datum" menar jag då), de kan väl bli gamla? Och nej, jag planerar inte att sälja något. Känns bara dumt att sluta förnya receptet.
Bäst före datum finns bara för att det måste finnas för regelverket eller nått sånt. Tabletter över lag kan du äta MÅNGA MÅNGA år efter "bäst före datum" Dom förlorar knappt någon märkbar effekt. Jag har käkat benso som har varit många år gamla utan att känna någon som helst skillnad. Funkar klockrent Så det är bara att bunkra upp dig för ett tredje världskrig
Citera
2013-07-04, 09:09
Medlem
Hashcracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Beror på var du bor, 400 för ett 30-pack låter billigt i mina öron. Nocten kan du lätt sälja, en av anledningarna till att de är såpass dyra är att de inte syns på piss.
Vad kan man få för en 10 mg Noct på gatan?
Citera
2013-07-04, 10:00
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hashcrack
Vad kan man få för en 10 mg zolpidem på gatan?
15-20kr. Själv styr jag upp för 10kr/st, anser att det är rätt pris

Citat:
Ursprungligen postat av neo-2010
F.ö så använder jag inga droger alls, inte ens alkohol.
Men du käkar ju stillisar, din narkoman!!
Skillnaden i dem två tabletter du nämnde är olika bindemedel, är du mjölkproteinallergiker eller något sådant? Anledningen varför du reagerade så negativt låter att göra med att du är överkänslig emot något ämne.
Senast redigerad av psykoshippien 2013-07-04 kl. 10:03.
Citera
2013-07-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashcrack
Jag vet inte vad folk betalar svart. Förr köpte jag ibland en karta för 150 kr. Numera, som i dag, ska jag hämta ett nytt 30-pack av en för 400 kr. Är det dyrt/billigt? Vad betalar ni svart för Imo? Och är Stilnoct ens värda något på gatan? Brukar kunna fixa fram många såna gratis men bara använt själv då, men säljer hellre, iaf det mesta. Bara spara några tior för att ha i reserv om man inte kan sova. Vad kostar en 10 mg Stilnoct på gatan? Vill veta hur mkt jag kan ta för dem. Nu blev det många frågor på en gång dock.

Ja hylla immizarna det skall man göra! , jag betalar 10:- styck max jag betalat är 15:- skulle lätt kunna ge 20 om de behövs.dem är riktigt grymma har 25 stycken har in tagit på +2 veckor så denna kväll lär bli chill. Jag har tagit dagtid förut, men nuförtiden är det bara kvällstid så vid 21 tänkte jag sänka i mig 2 stycken till och börja med

Trevlig kväll / Imovanekungen
Senast redigerad av ImovaneKungen 2013-07-04 kl. 17:13. Anledning: tillägg ord
Citera
2013-07-04, 17:27
Medlem
Jag har fått Stilnoct utskrivet.
Förra gången jag tog det så började jag darra väldigt mycket.

Såg ut som ett epelisi.

Varför
Citera
2013-07-04, 18:25
Medlem
mannyknows2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casperghost
Jag har fått Stilnoct utskrivet.
Förra gången jag tog det så började jag darra väldigt mycket.

Såg ut som ett epelisi.

Varför

Har du haft problem med mediciner förut (missbrukat) så kan man få krampanfall liknande ep:

Jag får nu tegretol mot anfall har inte fått ett ända på 3 år nu sen jag börja. fråga om den.
Citera
2013-07-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
15-20kr. Själv styr jag upp för 10kr/st, anser att det är rätt pris

Men du käkar ju stillisar, din narkoman!!
Skillnaden i dem två tabletter du nämnde är olika bindemedel, är du mjölkproteinallergiker eller något sådant? Anledningen varför du reagerade så negativt låter att göra med att du är överkänslig emot något ämne.

Nä, jag käkar ju inte stillisar, men tvingades av läkaren, testa några. Ja jag tror jag reagerade på nåt ämne i tabletten :-(
Nope är inte allergisk mot annat äm sulfa, men jag är svårt trafikskadad med även hjärnskador:-(
så det kan ju ha med det att göra, hur hjärnan reagerar eller borde reagera på medicinen och min hjärna reagerar till 90% av 100 fel på alla mediciner. Jag är extremt känslig för mediciner och tål nästan ingenting. Imovan funkar och ger mig inte ångest och jag somnar...men...hade velat byta till nåt muskelavslappnande för det är eg. det jag behöver. Har provtestat (med recept) de flesta muskelavslappnande medel, bl.a stesolid som inte funkade alls.
Citera
2013-07-04, 19:23
Medlem
Imovane <3 bara 1,30 timmar tills dem slinker ner
Citera
2013-07-04, 19:43
Medlem
Tycker imovane slår stilnoct fast man får så jobbig järn smak i munnen av imovane spec om man dricker mjölk efteråt.
Citera
2013-07-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
Tycker imovane slår stilnoct fast man får så jobbig järn smak i munnen av imovane spec om man dricker mjölk efteråt.

Aa fy satan vad mjölk är vidrigt, även dagen efter. Äter ändå 10ggr hellre imo än stilnoct dem är extremt bra för sömn/ångest
Citera
2013-07-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Aa fy satan vad mjölk är vidrigt, även dagen efter. Äter ändå 10ggr hellre imo än stilnoct dem är extremt bra för sömn/ångest

Håller med spec ångest .
Citera
2013-07-04, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Imovane <3 bara 1,30 timmar tills dem slinker ner
Nu mår du bra då med andra ord ! haha Själv slank det ner 2 st här med vid 20o tiden, Hade även dratt i mig 8mg sub underdagen. så nu mår jag kanon Skall har laddat ner massa ny go nodd musik. I med hörlurarna sedan är det bara sängen som väntar och en mysig natt framför mig PEACE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in