2012-08-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
ska på fest ikväll och har en hel del imovane hemma. brukar då och då använda mig av det när jag festar, eftersom man kan bli på ett sånt bra partyhumör. men det är lätt att det blir för mycket och hela kvällen glöms bort. så vad tycker ni skulle vara rätt dos om man ska kröka också? säg 3dl whiskey kanske

Nu vet jag inte om du menade mängden alkohol eller Imovane?! Men om du har 7,5 tabletter, så dela dem och ta en halv i taget med ungefär en timmes mellanrum. Och drick därefter, vid högre doser och vid starksprit. Blir det svart ganska snabbt
Citera
2012-08-10, 18:59
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Nu vet jag inte om du menade mängden alkohol eller Imovane?! Men om du har 7,5 tabletter, så dela dem och ta en halv i taget med ungefär en timmes mellanrum. Och drick därefter, vid högre doser och vid starksprit. Blir det svart ganska snabbt

jag menade hur stor mängd imovane, ja! men tack så mycket för svaret, tror jag delar en halv 7,5a och tar den runt 23. tar nog inte med något mer eftersom att det så lätt blir att allt åker ner isf
Citera
2012-08-10, 19:35
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
jag menade hur stor mängd imovane, ja! men tack så mycket för svaret, tror jag delar en halv 7,5a och tar den runt 23. tar nog inte med något mer eftersom att det så lätt blir att allt åker ner isf

En halv tablett räcker nog utan någon större tolerans. Om jag drickar 2-3 dl whiskey med 1 imovane så blir källarna i området länsade och man vaknar med konstiga saker hemma..
Citera
2012-08-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
En halv tablett räcker nog utan någon större tolerans. Om jag drickar 2-3 dl whiskey med 1 imovane så blir källarna i området länsade och man vaknar med konstiga saker hemma..

Haha
Citera
2012-08-10, 22:55
Medlem
gugglianos avatar
Kan svenska läkare kolla upp om det stämer att min utsago (läs vita lögn), om jag säger att jag fått imovane i ett annat EU-land. Om jag rent hypotetiskt skulle säga det om det påvisas vid random test, och jag inte har svenskt recept på det, så det med andra ord inte står med på min lista över mediciner jag fått i sveige? Kan ju även säga att jag fick det av en svens läkare långt tillbaks och nyss hittat igen 5 av 10 7,5.or. Vilken variant är bäst, och hur länge sitter det i? Jag har 3 stycken kvar, och ka åka på piss och analys när som helst. Vad göra? DVS, om han hittar det, vad ska jag dra till med?
Citera
2012-08-11, 09:55
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Kan svenska läkare kolla upp om det stämer att min utsago (läs vita lögn), om jag säger att jag fått imovane i ett annat EU-land. Om jag rent hypotetiskt skulle säga det om det påvisas vid random test, och jag inte har svenskt recept på det, så det med andra ord inte står med på min lista över mediciner jag fått i sveige? Kan ju även säga att jag fick det av en svens läkare långt tillbaks och nyss hittat igen 5 av 10 7,5.or. Vilken variant är bäst, och hur länge sitter det i? Jag har 3 stycken kvar, och ka åka på piss och analys när som helst. Vad göra? DVS, om han hittar det, vad ska jag dra till med?

*BUMP*
Citera
2012-08-11, 22:01
Medlem
Powens avatar
Citat:
*BUMP*

Syns inte på piss
Citera
2012-08-11, 23:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Inte en fråga just till dig utan mer allmänt som jag kom på nu bara, vad är anledningen till att du vill gå ut och dricka på benso/z-piller ? fyllan blir ju inge roligare, men däremot har jag en del steroid stinna bekanta som tar benso för att behöva dricka mindre mängd alkohol men då ska man ha lite disciplin att kunna dra ner på drickandet också vilket jag inte har.

Men att sitta hemma en eftermiddag o är bakis med ett par benso eller liknande och sen knalla på kiosken och köpa en fryspizza och folkisar om det är söndag och ölen från dagen innan är slut. det är så fisken gör.

Vad är maxdos läkare får skriva ut på zopiklon? är det 15mg? eller är det bara en rekomendation till läkaren, eller räcker inte 15 mg kanske man uppgraderar sig till nitrazepam (vilket i mina ögon är en mycket sämre sömnmedicin än zopiklon)
Citera
2012-08-12, 14:35
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Syns inte på piss
Men mitt blod kommer att gå på analys i vilket fall
Citera
2012-08-12, 21:56
Medlem
Somethingroyals avatar
Tog 30 mg Stilnoct för ca 1 timme sen, men jag har inga planer på att gå och lägga mig. Går mest och lullar omkring
Citera
2012-08-13, 06:28
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Men mitt blod kommer att gå på analys i vilket fall
*bump* och skitsnällt om nån med kunskap kan svara snarast
Citera
2012-08-13, 07:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
*bump* och skitsnällt om nån med kunskap kan svara snarast
ALLA narkotikaklassade substanser visas på analys.

edit: du pratade i tidgiare inlägg jag inte läst förns nu om andra länder, jag har faktisktr själv sagt att jag varit i amsterdam på europa resa när jag pissat POS på THC under tiden jag hade utskrivet stesolid och det gick vägen (har aldrig rest utanför sverige haha)

Hoppas det går bra!
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-08-13 kl. 07:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in