Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
jag menade hur stor mängd imovane, ja! men tack så mycket för svaret, tror jag delar en halv 7,5a och tar den runt 23. tar nog inte med något mer eftersom att det så lätt blir att allt åker ner isf
Inte en fråga just till dig utan mer allmänt som jag kom på nu bara, vad är anledningen till att du vill gå ut och dricka på benso/z-piller ? fyllan blir ju inge roligare, men däremot har jag en del steroid stinna bekanta som tar benso för att behöva dricka mindre mängd alkohol men då ska man ha lite disciplin att kunna dra ner på drickandet också vilket jag inte har.
Men att sitta hemma en eftermiddag o är bakis med ett par benso eller liknande och sen knalla på kiosken och köpa en fryspizza och folkisar om det är söndag och ölen från dagen innan är slut. det är så fisken gör.
Vad är maxdos läkare får skriva ut på zopiklon? är det 15mg? eller är det bara en rekomendation till läkaren, eller räcker inte 15 mg kanske man uppgraderar sig till nitrazepam (vilket i mina ögon är en mycket sämre sömnmedicin än zopiklon)