2012-07-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
ursäkta men jag kunde inte sluta skratta. stillisar är satan. själv har jag lyckats sprida piller över hela lägenheten och hittade dom med några dagars mellanrum. har messat mina kompisar och försökt få över dom på knull, spytt svart över hela jävla lägenheten, somnat i badkaret naken och med avföring, krossat atarax+stilnict+propavan+allergitabletter+panodil och suttit på köksgolvet och försökt sniffa upp den med en drinkpinne utan hål
Hehe, skratta på du, har tydligen haft hallucinationer i form av hologram och smsat detta till personerna jag sett. Dem var så vackra!!
Peace på dig du underbara flummarjävel
Citera
2012-07-31, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Godmorgon på er allesammans!

Som ni alla vet är det svårt att hålla tassarna i styr när man har käkat imovane eller stilnoct.
Det börjar med en liten påfyllning, och slutar med att man dagen efter vaknar upp med tomma kartor utspritt över golvet och en massa annan jävelskap.

Dock kan man ju också få för sig att "gömma" paketet för sig själv på ett "superbra" ställe.
Men morgonen därpå har man ju såklart glömt av att man gömde paketet, så i viss min lyckades man ju trots Allt.

Hur som helst, när jag har "råkat" käka upp alla mina piller så har jag lämnat spår av det i hela huset.
Tomma kartor, uppriven medicinask etc.
Men denna gången finns det inga som helst spår av vart mina tabletter kan ha tagit vägen.
Alltså måste jag ha gömt dom, men glömt av att jag gjort det!

Är det någon som varit i liknande sitts och kan berätta vilka tokiga ställen ni haft era gömmor på?

Är ruset skönt då? Var får ni tag i alla dessa immisar? Jag menar har ni de utskrivna, så får ni svårt de dagarna då de är slut.
Citera
2012-07-31, 01:27
Medlem
Negerkucks avatar
Får ni substanserna utskrivet eller får ni hem dem via andra vägar? Verkar va bra mot ångest vilket jag verkligen lider av.

Vad ska jag säga till min läkare för att få detta utan att riktigt avslölja mig själv? Oftast vill dem inte skriva ut det man frågar efter. PM mottages gärna.
Citera
2012-07-31, 05:31
Medlem
Dunder84s avatar
Blir så trött...

15mg stilnoct och gick bananas. Vaknade nyss av någon outgrundlig anledning och jag har klippt sönder mina naglar på tårna så att det var blod i hela badrummet.
Tydligen fick jag för mig att klippa bort en leverfläck på magen och en på bröstet.
Riktigt köttiga sår så jag har gått på bra...

Förmodligen är det de 200mg Tram som gör att jag inte känt något,
ihop med den efterblivenheten som stillisarna ger.

Detta är dels jävligt obehagligt och dessutom skäms jag.
Hur fan får man bort idiotbeteendet på Stilnoct?

EDIT: Har tydligen försökt klippa bort en i nacken också. Såg att det låg en massa hår i vasken och fattade först ingenting. Har ett stort jävla utslag på benet med. Sitter 10cm ovanför ankeln på insidan av höger ben. Vad i hela helvete har hänt inatt????
Senast redigerad av Dunder84 2012-07-31 kl. 05:50. Anledning: tillägg
Citera
2012-07-31, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder84
Blir så trött...

15mg stilnoct och gick bananas. Vaknade nyss av någon outgrundlig anledning och jag har klippt sönder mina naglar på tårna så att det var blod i hela badrummet.
Tydligen fick jag för mig att klippa bort en leverfläck på magen och en på bröstet.
Riktigt köttiga sår så jag har gått på bra...

Förmodligen är det de 200mg Tram som gör att jag inte känt något,
ihop med den efterblivenheten som stillisarna ger.

Detta är dels jävligt obehagligt och dessutom skäms jag.
Hur fan får man bort idiotbeteendet på Stilnoct?

EDIT: Har tydligen försökt klippa bort en i nacken också. Såg att det låg en massa hår i vasken och fattade först ingenting. Har ett stort jävla utslag på benet med. Sitter 10cm ovanför ankeln på insidan av höger ben. Vad i hela helvete har hänt inatt????

haha, men är den blandningen av preparat jättenjutbar under ruset eller?
Citera
2012-07-31, 12:23
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Får ni substanserna utskrivet eller får ni hem dem via andra vägar? Verkar va bra mot ångest vilket jag verkligen lider av.

Vad ska jag säga till min läkare för att få detta utan att riktigt avslölja mig själv? Oftast vill dem inte skriva ut det man frågar efter. PM mottages gärna.
De skrivs ut av läkare mot insomningssvårigheter. Om du vill ha något mot ångest är Stilnoct inte något att rekommendera då de har en kort halveringstid (2 timmar). Finns bättre preparat mot ångest, om du vill använda sömntabletter mot ångest så är Imovane ett bättre kort, 8 timmars halveringstid och de funkar lika bra mot ångest som Stilnoct gör.
Citera
2012-07-31, 12:28
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
De skrivs ut av läkare mot insomningssvårigheter. Om du vill ha något mot ångest är Stilnoct inte något att rekommendera då de har en kort halveringstid (2 timmar). Finns bättre preparat mot ångest, om du vill använda sömntabletter mot ångest så är Imovane ett bättre kort, 8 timmars halveringstid och de funkar lika bra mot ångest som Stilnoct gör.

Jag jobbar skift just nu samt 7år med endast nattarbete i bagaget du kan ju själv gissa hur mitt såkallande sömnschema fungerar -inte alls
Citera
2012-07-31, 13:19
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Jag jobbar skift just nu samt 7år med endast nattarbete i bagaget du kan ju själv gissa hur mitt såkallande sömnschema fungerar -inte alls
Ah, uppfattade det som att du behövde dem enbart mot ångest, inte sömnproblem. Det brukar inte vara så svårt att få dem utskrivna, jag tycker Stilnoct fungerar bättre än Imovane när det gäller insomning så ignorera min förra post då. Att få dem utskrivna bör inte vara några större svårigheter, lider du verkligen av insomningssvårigheter och ångest är det bäst att du är ärlig när du snackar med läkaren, låter genuint då. Har du otur kanske du blir tvungen att testa några allergitabletter/sockerpiller innan du får Stilnocten utskrivet då den är vanebildande, men sådant är väldigt individuellt från läkare till läkare.
Citera
2012-07-31, 21:24
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTress
haha, men är den blandningen av preparat jättenjutbar under ruset eller?

Nja. Det beror på.
Just inatt var det inte särskilt upphetsande med tanke på att jag faktiskt skadade mig själv.

Men Stilnoct upplever jag som en behaglig dumhet tills dagen efter då jag fattar vad jag gjort.
Tram ger världens bästa känsla enligt mig.

Men tanken med Stilnoct är trots allt att jag skall sova på den, inte flumma.
Citera
2012-07-31, 22:17
Bannlyst
Haha.

Har väldigt liten erfarenhet av dessa 2 substanser, men en 7,5mg Zopiklon fick mig att sova gott.

Och för ungefär ett år sedan så hade jag runt 30st Zolpidem och skulle testa hur dessa var att "trippa" på.

Började med en 10mg'are såklart, sedan 1 till, 1 till osv..

Tog väl totalt 100mg och hade gått runt halva staden och tappat plånbok osv.

Så för mig känns det väldigt konstigt att folk kan få något slags "rus" på dessa substanser utan att helt tappa minnet.

Däremot har jag en känsla av att Zopiklon är "skönare" och lite mildare än Zolpidem, vad säger ni?
Citera
2012-07-31, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Haha.

Har väldigt liten erfarenhet av dessa 2 substanser, men en 7,5mg Zopiklon fick mig att sova gott.

Och för ungefär ett år sedan så hade jag runt 30st Zolpidem och skulle testa hur dessa var att "trippa" på.

Började med en 10mg'are såklart, sedan 1 till, 1 till osv..

Tog väl totalt 100mg och hade gått runt halva staden och tappat plånbok osv.

Så för mig känns det väldigt konstigt att folk kan få något slags "rus" på dessa substanser utan att helt tappa minnet.

Däremot har jag en känsla av att Zopiklon är "skönare" och lite mildare än Zolpidem, vad säger ni?

Har aldrig testat Zolpidem men jag är väldigt nöjd med mina Zopiklon, har hört mer positivt om dem än Zolpidem plus att de har längre halveringstid vilket är positivt för mig.
Citera
2012-08-01, 11:59
Medlem
Det är inga problem att beställa Stilnoct direkt på nätet, så varför tjafsa med en läkare i Sverige som kanske skriver ut sockerpiller?

Jag menar att det finns webdoctorer som du kan chatta med och sedan få ett godkänt recept från ett annat EU-land. Bara att kolla i forumet för näthandlare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in