2011-07-13, 16:38
Medlem
pl00jErs avatar
Kommer åka ner till Kroatien den 14:e utan min medicin (recept i sverige). Kommer bli vansinnigt tråkigt om jag sover varannan natt där. Så jag undrar om det säljs imovane, stilnoct, zopiklon eller någon z-drug öht där nere i på APOTEKEN i Kroatien runt Split? Utan recept då såklart.
Citera
2011-07-14, 17:55
Medlem
NaturalBornChillers avatar
krypande hallisar på en bomb på 4st 7,5mg imovanisar. Man kan ju inget annat än älska zopiklon
Citera
2011-07-14, 18:56
Medlem
adagios avatar
känner mig helt strl i huvet oc måste basa
Citera
2011-07-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
God kväll!

En bekants fru hittade en hemlig burk med Zopiklon 7.5mg när hon kastade ut sin mans saker. Killen har/har haft alkoholproblem och depressioner och mår rätt allmänt dåligt. Det som fick mig att höja på ögonbrynen var att vissa av tabletterna var delade. Varför delar man en 7.5mg tablett? Jag röker bara cannabis så tabletter är lite okänt område. Tar man t ex. en halv 7.5mg på morgonen för att stå ut under dagen eller något sånt?

Jag vill bara veta så jag kan skvallra för hans fru för han är ett jävla as och jag hatar honom. Har även hjälpt henne att bryta sig in i hans dator; hittade bilder på honom och älskarinnan, så på den nivån är det. Desto värre saker ni kan berätta, desto bättre är det.

JAA JAA det gör man.
Han har det nog hemskt men jag litar på dig och antar att han är värd det!
Citera
2011-07-18, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kendisen
Vet inte om det står nånstans i tråden men kan man ta imovane för att somna när man druckit alkohol eller spårar man bara då? Snabba svar uppskattas!

Det kan man väl göra, om man lägger sig och blundar direkt efter. Annars kan det gå lite hur som helst. Imovanen tycker jag bara man blir lite yr i huvudet av annars. Spårar inte direkt ur om det inte är fler droger inblandade. Men det är väldigt individuellt så låt bli om du inte måste.
Citera
2011-07-18, 23:55
Medlem
MissMyerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offerigen
Hej!

När man tar i röven, hur gör man då? Jag har zoplikon som jag vill testa så. Har svårt att somna på dom när jag tar den vanliga vägen, så kanske blir effekten bättre om man testar? Eller?

Haha, jag har bara provat några gånger.. Men tryck upp dom sisådär, 1 cm. På mig så sitter zopiklon smaken kvar i 2-3 dagar då
Citera
2011-07-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helloween
Det kan man väl göra, om man lägger sig och blundar direkt efter. Annars kan det gå lite hur som helst. Imovanen tycker jag bara man blir lite yr i huvudet av annars. Spårar inte direkt ur om det inte är fler droger inblandade. Men det är väldigt individuellt så låt bli om du inte måste.

Får bli theralen istället dom gånger jag druckit då. Det funkar mycket bättre ihop med alkohol än utan!
Citera
2011-07-19, 01:17
Bannlyst
Hur pass länge efter intag brukar ni lägga er?

Brukar glo tv 15 min för att sedan försöka sova, för mig brukar imovanen verka 20-30 min efter intag. Lägger jag mig 45 minuter efter intag så får jag lika svårt att sova som vanligt. Någon mer som upplever detta?

Förresten en sak som var irriterande. Hade noll tolerans på imovane och tog en 7.5a och la mig nästan direkt. Det hjälpte inte ett skit, nog var jag lite groggy och seg när jag gick upp och pissa men hjärnan var i högvarv som vanligt. Somnade ca 2 timmar efter intag. Hade dom varit från Pakistan hade jag inte blivit förvånad men vadfan det var ju apoteks imovane.

Tog 3mg xanax igår, då fick jag äntligen sova ut!
Citera
2011-07-20, 11:54
Bannlyst
Har lite zopiklon som hade utgångsdatum 05/2008, dock tog jag en igår och slocknade. Kan iofs ha med att göra att jag tog 525mg lyrica också, men undrar ifall någon har erfarenhet från utgånga zopiklon?

Ioförsig är det bara svälja och hoppas på det bästa.
Citera
2011-07-20, 12:35
Medlem
.Angst.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har lite zopiklon som hade utgångsdatum 05/2008, dock tog jag en igår och slocknade. Kan iofs ha med att göra att jag tog 525mg lyrica också, men undrar ifall någon har erfarenhet från utgånga zopiklon?

Ioförsig är det bara svälja och hoppas på det bästa.
Det är inga problem med utgångna tabletter, dem funkar i många många år. Det är inte som med mjölk
Citera
2011-07-20, 18:00
Bannlyst
Vad brukar ni betala för en karta?
Citera
2011-07-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Hur pass länge efter intag brukar ni lägga er?

Brukar glo tv 15 min för att sedan försöka sova, för mig brukar imovanen verka 20-30 min efter intag. Lägger jag mig 45 minuter efter intag så får jag lika svårt att sova som vanligt. Någon mer som upplever detta?

Förresten en sak som var irriterande. Hade noll tolerans på imovane och tog en 7.5a och la mig nästan direkt. Det hjälpte inte ett skit, nog var jag lite groggy och seg när jag gick upp och pissa men hjärnan var i högvarv som vanligt. Somnade ca 2 timmar efter intag. Hade dom varit från Pakistan hade jag inte blivit förvånad men vadfan det var ju apoteks imovane.

Tog 3mg xanax igår, då fick jag äntligen sova ut!

Jag brukar gå och lägga mig ganska direkt efter att jag tagit den, borstar bara tänderna o sånt först. Jag upplever också att man inte kan somna om man väntar typ en timme innan man försöker sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in