2010-11-01, 19:24
Medlem
therebells avatar
Stilnoct är grymt bra i kombination med benzo... Guds gåva till individen!
Citera
2010-11-01, 22:23
Bannlyst
Till arslet som rekommenderade att ta 4 imovane i röven: fuck you. Man somnar bara. Jävla skitkväll det blev.
Citera
2010-11-02, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Det bästa vore om du känner någon som får utskrivet.

Det finns inga bra utländska sidor då? Även om det kanske är dyrt...
Citera
2010-11-02, 06:42
Bannlyst
Hur gör man för att inte ta fler än man har bestämt? Skulle ta 3 - slutade med 7 minst och kommer inte ihåg något

Varför tar man fler och hur gör man för att förhindra det? Hjälper det att lägga kartorna i ett kuvert och skriva en text till sig själv att man inte ska ta fler för då minns man inte morgondagen? Hur gör ni?
Citera
2010-11-02, 07:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quickslide
Hur gör man för att inte ta fler än man har bestämt? Skulle ta 3 - slutade med 7 minst och kommer inte ihåg något

Varför tar man fler och hur gör man för att förhindra det? Hjälper det att lägga kartorna i ett kuvert och skriva en text till sig själv att man inte ska ta fler för då minns man inte morgondagen? Hur gör ni?

Har försökt gömma mina men stilnoct-tomten hittar dom i alla fall av någon anledning.
Citera
2010-11-02, 08:22
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:

Jag brukar försöka gömma dem för mig själv innan jag börjar knapra. Det fungerar inte alls för jag fortsätter gömma tabletterna när jag är flöddrad Morgonen efter får jag panik för att jag inte minns hur många jag tagit/var pillerna tagit vägen Jag har hittat piller i kudden, kryddburkar, sminkdosor, ciggarettpaket o bakom linslocket till min kamera Snacka om man har blivit bra på att leta
Citera
2010-11-02, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackDaliha
Jag brukar försöka gömma dem för mig själv innan jag börjar knapra. Det fungerar inte alls för jag fortsätter gömma tabletterna när jag är flöddrad Morgonen efter får jag panik för att jag inte minns hur många jag tagit/var pillerna tagit vägen Jag har hittat piller i kudden, kryddburkar, sminkdosor, ciggarettpaket o bakom linslocket till min kamera Snacka om man har blivit bra på att leta

hahaha. Men det är fan riktigt sjukt alltså!
Citera
2010-11-02, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkevin
Till arslet som rekommenderade att ta 4 imovane i röven: fuck you. Man somnar bara. Jävla skitkväll det blev.
Och va trodde du???? klart att man sommnar om man tar 4st sömntabletter.
Citera
2010-11-02, 15:32
Medlem
Fick inget svar ang --hur länge syns imovane i blodet efter man tagit 75mg vid ett tillfälle. vad jag vet är att dom har 6-8timmars halveringstid. hur många halveringstider behövs det för att imovane att försvinna helt ur blodet.
Citera
2010-11-02, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gambianghost
Och va trodde du???? klart att man sommnar om man tar 4st sömntabletter.

Nej, man somnar inte.
Citera
2010-11-02, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gambianghost
Fick inget svar ang --hur länge syns imovane i blodet efter man tagit 75mg vid ett tillfälle. vad jag vet är att dom har 6-8timmars halveringstid. hur många halveringstider behövs det för att imovane att försvinna helt ur blodet.

Vet du hur liten mängd man kan hitta i blodet så är det ju bara att räkna själv?
Senast redigerad av quickslide 2010-11-02 kl. 15:55.
Citera
2010-11-02, 16:00
Medlem
Melestors avatar
Citat:

Ta den bestämda mängd du ska ha. Resterande tabletter lägger du i ett kuvert adresserat till dig själv, posta sedan kuvertet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in