2010-08-07, 15:37
Medlem
Soulsamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nix.

Fint! Då vet jag. Även om Imovane inte är någon favorit.
Citera
2010-08-07, 16:02
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nix.

WHAT?!

Då måste jag ju stocka upp med fler av dessa. Wasteade ett 30pack bara för att jag hade tråkigt

Visste inte att dom var så liknande benso, borde ju funka som lätt ångestdämpande istället för att ta olagliga saker om syns nör det behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av 19mg
Berätta gärna om era erfarenheter vad gäller Imovane + alkohol. Alla "tips" mottages gärna.

Jag brukar bli skitglad av bara 1 Imovane 7,5 mg på fyllan, visst blir jag väck, men ändå skitglad och smått euforisk. Några minnesluckor blir det inte heller av bara 1 st. Kan tillägga att jag har hög bensotolerans, men 1 tablett brukar ändå göra jobbet på fyllan.

Så, hur brukar ni göra på denna kombo?

Aldrig festat med zopiklon innan igårkväll. Blev 2 st tillsammans med en klonazepam 2mg och började slurka rödvin. Var väl igång, social och lite mysig i några timmar sen blev det tidig hemgång, mer zopiklon och vin för att somna in gott. Hade dock käkat 2 kartor dom senaste 3 dagarna på kvällen i tron om att somna så hade väl lite tolerans.
Citera
2010-08-07, 16:07
Medlem
Soulsamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
WHAT?!

Då måste jag ju stocka upp med fler av dessa. Wasteade ett 30pack bara för att jag hade tråkigt

Visste inte att dom var så liknande benso, borde ju funka som lätt ångestdämpande istället för att ta olagliga saker om syns nör det behövs.

Det är en benso analog. Fick den när jag låg på sjukhus men man blir för skruvad i huvudet av den om man inte tar den som man ska. dvs vid läggdags. Men visst har den en lugnande effekt.
Citera
2010-08-07, 16:21
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsample
Det är en benso analog. Fick den när jag låg på sjukhus men man blir för skruvad i huvudet av den om man inte tar den som man ska. dvs vid läggdags. Men visst har den en lugnande effekt.

Märkte detta när jag slängt i mig 2, inte kände mig trött och käkade 4 till. Satt och skrev, städade, diskade osv till kl 04 :P

Vet att det är en bensoanalog men det rä en väldig skillnad om man jämför med zolpidem IMHO.
Citera
2010-08-07, 17:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
WHAT?!

Jo som sagt det stämmer. Därför dom är poppis på sub-programmet eftersom dom inte syns på vanliga tester.
Citera
2010-08-07, 19:06
Medlem
Soulsamples avatar
Då kanske man skulle införskaffa lite Imovane
Citera
2010-08-07, 22:38
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Berätta gärna om era erfarenheter vad gäller Imovane + alkohol. Alla "tips" mottages gärna.

Jag brukar bli skitglad av bara 1 Imovane 7,5 mg på fyllan, visst blir jag väck, men ändå skitglad och smått euforisk. Några minnesluckor blir det inte heller av bara 1 st. Kan tillägga att jag har hög bensotolerans, men 1 tablett brukar ändå göra jobbet på fyllan.

Så, hur brukar ni göra på denna kombo?

Aldrig mer för min del, jag tappade kontrollen och minnesluckorna blev bara värre. Gjorde grejer jag inte ens vill nämna här men det kunde blivit kåken eller ännu värre graven för min del.
Jag tar dom numera bara för att sova på. Tyvärr så har jag problem med att få tag i dom just nu. Så
Citera
2010-08-08, 09:47
Bannlyst
Får 7,5 mg zopiklon utskrivet per natt, nyfiken på hur mycket ni får utskrivet ?
Tror ni läkare skriver ut mer än det ?
Citera
2010-08-08, 10:06
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nooneno
Får 7,5 mg zopiklon utskrivet per natt, nyfiken på hur mycket ni får utskrivet ?
Jag får det inte utskrivet tyvärr.
Tror inte dom skriver ut mer än en tablett / natt i början, men sen gör dom säkert det med tanke på att man lär få tolerans.
Citera
2010-08-08, 12:39
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Jag är ordinerad 1-2 till natten enligt receptet, däremot muntligt ordinerad upp till 4 per natt och får tillräckligt utskrivet för att käka 3-4 per dag/natt.
Citera
2010-08-08, 13:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Får 30 st varje månad.
Citera
2010-08-08, 14:02
Medlem
DeadMikes avatar
Fan min snål läkare skriver bara ut 30 st 7,5 or varannan månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto