2010-01-16, 18:12
Bannlyst
Jag måste ha käkat en till, saknas 2 från kartan nu. Märkligt
Citera
2010-01-16, 18:13
Medlem
Adversariuss avatar
Har aldrig fattat det här med metallsmaken som folk snackar om. Har käkat mängder av både zolpidem och zopiklon(vad jag förstått är det sistnämnda som smakar metall) och aldrig känt minsta tillstymmelse till smak. Är det individuellt, eller?
Citera
2010-01-16, 18:15
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Jag måste ha käkat en till, saknas 2 från kartan nu. Märkligt
Du kallar dig "Knarkarn", har en avatar med någon som skjuter horse, och försöker lura i oss att du blir så flummig efter EN zopiklon att du käkar EN till utan att minnas det? Det stinker så mycket pretention att jag får andnöd.
Citera
2010-01-16, 18:18
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuven018
Har aldrig tagit mer än en då jag inte använder i flumsyfte, men man blir alltså flummig på två st? (7.5?) Isf är det ju inte helt omöjligt att man testar 2-3 st nån gång
Beror på din tolerans, matintag under dagen samt andra småfaktorer. Om du väger runt 60-strecket eller mindre och har få eller inga erfarenheter av kemikalier så kanske du blir lite flummig. Annars motsvarar det bara en lätt salongsberusning. Vill du ha riktigt kul ska du dra i dig 4 eller mer på fastande mage, alt. blanda 2-3 med alkohol. Med sistnämnda föreligger det dock en stor risk att du beter dig som ett skogsmongo, käkar alla tabletter du kommer över och vaknar med ett porträtt av Babben Larsson intatuerat i pannan.
Senast redigerad av Adversarius 2010-01-16 kl. 18:21.
Citera
2010-01-16, 18:55
Medlem
Zopicas avatar
Jag vet inte om flummig är rätta ordet när man pratar om Zopiklonrus.
Kanske är individuellt (förmodligen), men jag blir skön, ångestfri, lite speedad, får lust att göra saker och orkar med livet mer än utan Zoppar.

Känslan när Zopiklon sätter in är obeskrivlig. Hur skönt som helst.
Dessutom verkar man inte göra massa knas när man tagit Zopiklon till skillnad mot Zolpidem/Stilnoct som verkar göra folk (absolut inte alla)till programmerade galna robotar, typ. En kompis går i sömnen och länsar kylskåpet när h*n tagit en Zolp för att kunna somna.
Citera
2010-01-16, 19:42
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Har aldrig fattat det här med metallsmaken som folk snackar om. Har käkat mängder av både zolpidem och zopiklon(vad jag förstått är det sistnämnda som smakar metall) och aldrig känt minsta tillstymmelse till smak. Är det individuellt, eller?

Det är zopiklon som kan ge metallsmak. För mig försvann den med tiden.
Citera
2010-01-17, 14:02
Bannlyst
Citat:
kan man softa på några få (2~) och stanna där om man har en mängd hemma?

Vill inte vakna upp om en vecka

Svarar på min egna fråga nu: Nej, det går inte (inte för mig iaf)

Slutade med att jag knaprade 14.
Citera
2010-01-17, 20:39
Medlem
santanders avatar
Citat:
Svarar på min egna fråga nu: Nej, det går inte (inte för mig iaf)

Slutade med att jag knaprade 14.
så är det
ingen idé att lura sej sj genom att säga att man ska stanna efter ett visst antal om man har mer. har bara klarat det 1 gång.
Citera
2010-01-17, 20:57
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
så är det
ingen idé att lura sej sj genom att säga att man ska stanna efter ett visst antal om man har mer. har bara klarat det 1 gång.

Jag har då inte haft några problem med det. Har ni samma problem om ni har benso hemma? :S
Citera
2010-01-17, 23:04
Medlem
Showzs avatar
stilnoct är faktiskt oerhört trevlig att flöddra på.
Citera
2010-01-17, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det är zopiklon som kan ge metallsmak. För mig försvann den med tiden.

Det är individuellt, jag käkar 15 mg/dag, har gjort det i ett par år och det har inte minskat, bara att dricka vatten på morgonen smakar fan.
Citera
2010-01-18, 05:37
Medlem
angrybeavers avatar
skummiat igenom tråden och från vad jag förstott går dem att flumma på, käka 8 kanske 10 för nån dag sedan, blev lite små flumm efter jag poppa 4 vallar sen tog jag 3 för att decka igår bör väl nämnas. Men asså går det ens o flumma på dessa käkat 20 under kvällen och smaskar lite likör men ingen direkt action, lite vimmekantig kanske... är det stillisar som gäller för att ha kul eller? funtar på o slänge i mig fler men det kanske inte gör ett piss eller kanske till o med är farligt. alla råd är goda råd
ettsnabbt svar skulle vara som sänt från ovan, kvällen är inte ung hur länge som hellst

Smajlz
Senast redigerad av angrybeaver 2010-01-18 kl. 05:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in