2010-03-06, 17:20
Medlem
ColdCradles avatar
Jag och min kompis tänkte ta 5 var och softa på så vi börjar med 3 och har tänkt att gömma resten efter vi tagit 2 till det enda jag minns är att vi ramlar överallt och sitter vid bordet och undrar vart fan alla piller tagit vägen vi letar överallt vi hade ätit 15st 7.5or var.. och så vaknar jag nästa morgon och jag har fan ätit upp allt godis som finns och ligger in smetad i choklad i soffan minns ingenting

Min kompis skulle kolla bussar till mig på morgonen för att jag ska till skolan då var kl 2 och istället för att säga till mig att gå till bussen så går han iväg istället och innan han går säger han med allvarlig röst.. städa upp här inne. Jag var helt säker på att han var sur för att jag ätit upp allt godis så jag börja städa direkt när jag vaknade kl 9 på kvällen. Min kompis hade hamnat i gbg tillslut.

Lustigt
Citera
2010-03-07, 16:49
Medlem
tog en imovane och en stilnoct igår. från vilket av dessa kommer den äckliga smaken jag har i munnen nu och hade igår?
Citera
2010-03-07, 18:04
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzo91
tog en imovane och en stilnoct igår. från vilket av dessa kommer den äckliga smaken jag har i munnen nu och hade igår?

Garanterat Imovane det smakar fitta ( hultsfreds fitta som inte varit tvättad på ett par svettiga varma sommar dagar och gått runt med halva campingen )
Citera
2010-03-07, 19:43
Medlem
Sleazers avatar
jag har aldrig blivit trött av zopiklon. om jag går och lägger mig när jag har tagit dom så somnar jag,vilket jag annars inte gör.

det är ju bara att ta 2-3 st beroende på tollerans och hålla sig vaken
Citera
2010-03-07, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
jag har aldrig blivit trött av zopiklon. om jag går och lägger mig när jag har tagit dom så somnar jag,vilket jag annars inte gör.

det är ju bara att ta 2-3 st beroende på tollerans och hålla sig vaken

MAn blir inte trött av insomningsmedicin utan man ska ta pillret och sen lägga sig. Det är ju inte narkos
piller precis. Går att vara vaken på all sömnmedicin.

mvh
Citera
2010-03-08, 17:17
Medlem
Hur länge håller 1 zopiklon i sig? Jag har haft behaglig effekt i över en timme nu, om jag fyller på med kanske 2 st när jag inte känner av ruset, hur blir det då? Somnar jag bara lr?
Senast redigerad av Axel87 2010-03-08 kl. 17:19.
Citera
2010-03-08, 17:32
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel87
Hur länge håller 1 zopiklon i sig? Jag har haft behaglig effekt i över en timme nu, om jag fyller på med kanske 2 st när jag inte känner av ruset, hur blir det då? Somnar jag bara lr?

äter du inte det ofta och inte har nån tolerans så borde du inte somna på det utan istället gå igång på det.
Citera
2010-03-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
äter du inte det ofta och inte har nån tolerans så borde du inte somna på det utan istället gå igång på det.
Nice jag har ingen tolerans alls
Citera
2010-03-08, 17:59
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel87
Känslan borde dala ut snart, då är det för sent för att somna lätt.

Ta 2 till och gå och lägg dig inom 30min så kommer du somna sött efter några minuter.
Citera
2010-03-08, 18:01
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Sömnmedicine som man går igång på? huh... Första gången jag tog Imovane somnade jag otroligt bra, så länge man försöker sova så somnar man sött. Om man håller sig vaken så får man bara en skön känsla i kroppen, men jag går fan inte igång.
Citera
2010-03-08, 19:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justsome1
Sömnmedicine som man går igång på? huh... Första gången jag tog Imovane somnade jag otroligt bra, så länge man försöker sova så somnar man sött. Om man håller sig vaken så får man bara en skön känsla i kroppen, men jag går fan inte igång.

tar man bara 1 så blir man trött och somnar men om man tar ett par st så går man igång på det.
Citera
2010-03-08, 21:03
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
tar man bara 1 så blir man trött och somnar men om man tar ett par st så går man igång på det.
Dom gånger jag har tryckt i mig några st så har jag mest blivit skev, fått dåligt balanssinne och däckat tillslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in