2024-12-10, 20:52
Medlem
iiimpossibles avatar
Ni som är lite mer insatta!
Jag har ett gäng sobril 10mg samt imovane 7,5mg.

Käkade 30mg sobril igår, utöver det var det längesedan jag rörde benso. Aldrig testat imovane.
Tänkte inte röra något utav det förrän på fredag.

Såå, hur får jag en rolig fredagskväll på bästa sätt? har ett par cider ståendes i kylen också.
Citera
2024-12-11, 16:07
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Ni som är lite mer insatta!
Jag har ett gäng sobril 10mg samt imovane 7,5mg.

Käkade 30mg sobril igår, utöver det var det längesedan jag rörde benso. Aldrig testat imovane.
Tänkte inte röra något utav det förrän på fredag.

Såå, hur får jag en rolig fredagskväll på bästa sätt? har ett par cider ståendes i kylen också.

Drick alkohol ensamt och spara benson till bakfyllan dagen efter.
Är du ute efter en kul kväll så ta tjack eller ecstasy Benso och alkohol ihop är inte kul, det kan vara avkopplande om man är ångestfylld och stressad, vilket iofs kan upplevas trevligt, men direkt kul är det inte
Citera
2024-12-11, 17:48
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Drick alkohol ensamt och spara benson till bakfyllan dagen efter.
Är du ute efter en kul kväll så ta tjack eller ecstasy Benso och alkohol ihop är inte kul, det kan vara avkopplande om man är ångestfylld och stressad, vilket iofs kan upplevas trevligt, men direkt kul är det inte

Men dom tre tillsammans kan väl ändå bli lite roligt ändå? I rätt mängd.
"Kul" var väl fel ord kanske, men så kul man kan ha när man är ensam. Samtidigt som jag får bli av med ångesten.
Har ju läst om både hallisar och roliga, om än korkade, äventyr tidigare
Citera
2024-12-16, 07:58
Medlem
iiimpossibles avatar
Uppdatering. Glad och pigg på ikto, stess och alkohol. Fram tills jag blev påmind av hunden som gick bort förra året. Polis plockade upp mig på vägen och kände sig inte lugna med att låta mig vara så jag blev skjutsad till psyk. Så här sitter jag nu
Citera
2024-12-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Uppdatering. Glad och pigg på ikto, stess och alkohol. Fram tills jag blev påmind av hunden som gick bort förra året. Polis plockade upp mig på vägen och kände sig inte lugna med att låta mig vara så jag blev skjutsad till psyk. Så här sitter jag nu

Är du utskriven än? Konsekvenser?

Grabben ville ju bara ha en kul kväll så kom tung sorg över dig. Önskar dig god jul med total avhålllsamhet från allt som är syndigt enligt våran heliga skrift.
Citera
2024-12-17, 07:13
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Är du utskriven än? Konsekvenser?

Grabben ville ju bara ha en kul kväll så kom tung sorg över dig. Önskar dig god jul med total avhålllsamhet från allt som är syndigt enligt våran heliga skrift.

Väntar på att få se om/vad konsekvenserna blir
Detta var den korta versionen av det hela, när jag fortfarande var lite påverkad.
Hade skurit mig så det syntes genom byxor, vännen ringde dom nät jag var ute på promenad. Men dom var väldigt trevliga poliserna och var dessutom här hemma utan att kolla runt, och pisseprov (pos på bens) togs på psyk.
Jag blev kvar tills allt alkohol gått ur så jag kunde bedömas ang suicidrisk. Nu är jag hemma!
Citera
2024-12-26, 21:59
Tjo tjena Hallådär!

Fick precis tillbaka mina kära ovala 7,5or efter säkert 2 månader på ”pilum”. Pilum gick inte att köra rp med, fick noll effekt.
Knepet var att tugga sönder dem/smälta och svälja på tom mage med en varm kopp te.

Testa ikväll att göra detsamma med imovanen, dem kleta såklart ihop sig sådär som imovane ska och kändes som att dem fastna i hallsen.

Har någon erfarenhet av att rövpanna imovane meda funkar bättre en pilum?

MVH
trollet i Värmland
Citera
2024-12-29, 12:23
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Så vad föredrar ni för doser, i "flumsyfte" då på Zolpidem och Zopiklon? Jag brukar oftast inte ts mer än än 35 - 40mg Zolpidem och sällan mer än 7,5mg Zopiklon. Tycker att Zopiklonen kan kännas lite överdriven.

Förresten någon annan mer än jag här som uppskattade Z-Analogen Sonata (Zaleplon) när den fanns tillgänglig i Sverige?

Undrar också om det är.någon som provat z-analogen Eszopiklon ocn kan beskriva den jämfört med den vanliga Zopiklonen osv?

./Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2024-12-29 kl. 13:16.
Citera
2025-01-05, 17:08
Medlem
Får fan inte tag på Imovane längre, får alltid välja mellan Pilum och Orion och då tar jag såklart Pilum.. Men blir trött på att det inte finns Imovane på något av mina apotek!
Citera
2025-01-06, 15:01
Medlem
zopicloneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Får fan inte tag på Imovane längre, får alltid välja mellan Pilum och Orion och då tar jag såklart Pilum.. Men blir trött på att det inte finns Imovane på något av mina apotek!

Varför föredrar du Imovane?
Citera
2025-01-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zopicloned

Känns som just dem är mest potenta! Men det kanske bara är jag inbillar mig det?

Orion däremot tycker jag är helt värdelösa!
Citera
2025-01-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zopicloned

Då det är förbjudet att posta liknande inlägg i flera olika trådar hänvisar jag till mitt tidigare inlägg och hoppas att jag inte bryter mot någon regel:
(FB) Vad är bäst av Zopiklon/Imovane eller Zolpidem/Stilnoct - vilken medicin föredrar ni?

Här beskriver jag min upplevelse av varför jag föredrar zolpidem före zopiklon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in