Vill dela med mig att en fruktansvärt skämmig händelse igår natt. Det börjar ifall igår med att dem ringde klockan 15:00 med att fråga mig om jag vill jobba natt så jag sa självklart ja, så jag kommer hem kan inte sova så går upp ser lite på tv och vid 19:00 så tänker jag äh tar min sömnmedicin alltså stilnoct och försöker sova vilket i sig misslyckas så tänker tar en till och då har jag tagit 20 mg. Jag och mamma skulle samåka till jobbet då vi jobbar på samma arbetsplats och då kommer hon till mig 20:00 har fortfarande inte kunnat sova så går upp som ett jävla fyllo ranglar ut till bilen och sa till mamma att jag tagit min sömntablett och hon sa att hon tyckte att jag såg ut som jag va full och fråga om jag skulle stanna hemma istället. Jag sa äh det kan jag ju inte göra jag klarar nog av att jobba natt så hon gör som jag sa och släpper av mig på jobbet och mamma sprang in till min kollegor och sagt att jag tagit min sömnmedicin och ja kan vara lite borta. Ifall när jag kliver in i hissen så får jag en blackout och minns inge mer förutom att jag satt och fick rapport om kvällen oh dem frågar om ja är med vilket jag sa klart jag är(eller inte). Det slutar tydligen ifall att dem skickar hem mig, för det är inget jag minns tills jag vaknade upp 03:00 och fick panik då jag trodde jag sovit över sen minns jag lite att dem skickat hem mig sen somna jag om. Vaknar ifall på morgon men sjukt mycket ångest då jag inser vad som hänt sen får jag en snap från en vän där hon skrev "Har du tagit sömntablett innan jobbet???"..... där kan jag ifall bara spekulera vad jag har skrivit under min blackout.