2019-04-07, 08:27
Medlem
Engelitzs avatar
Fick ut zopiklon pilum. Helt vardelösa ligger här och är svinarg. Klockan är 8.30 och hag har inte somnat ännu. Lika bra och ta alla 30
Citera
2019-04-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Fick ut zopiklon pilum. Helt vardelösa ligger här och är svinarg. Klockan är 8.30 och hag har inte somnat ännu. Lika bra och ta alla 30
Har svårt att tro att det är skillnad.
Placebo?

Jag har provat båda, Imovane och Pilum.
Ingen skillnad alls.
Citera
2019-04-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Placebo?

Ingen skillnad alls.

Håller med ,Pilum är bra, min personliga favorit faktiskt.

Orion däremot...
Citera
2019-04-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Placebo?

Ingen skillnad alls.

Har provat enbart imovane och pilum innan. Båda funkade men nu hämtade jag ut 3*30 pilum. Fanns inga hundra pack av något av några märken, så där blev man ju av med 10 så livsviktiga zopis. Så när jag ska gå lägga mig tar jag en halv. Händer absolut inget. Tog andra halvan 30 min senare inget fortfarande. Brukar räcka med en halv blunda 30 min sen sover jag några timmar.
Så efter en stund tar jag 1 till med en 3.5 alkohol. Alltid slocknat direkt på en halv imovane och en folköl förr. Men fortfarande inget händer? Nu har jag tagit 2 st pilum 7.5 och en 3.5 detta skulle jag varit helt sönder däckade på i vanliga fall. Vad händer? En till 3.5 öl? Vill inte ta fler av mina mediciner för behöver dom. Men har pilum blivit kass?
Citera
2019-04-08, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roidhunter
Har provat enbart imovane och pilum innan. Båda funkade men nu hämtade jag ut 3*30 pilum. Fanns inga hundra pack av något av några märken, så där blev man ju av med 10 så livsviktiga zopis. Så när jag ska gå lägga mig tar jag en halv. Händer absolut inget. Tog andra halvan 30 min senare inget fortfarande. Brukar räcka med en halv blunda 30 min sen sover jag några timmar.
Så efter en stund tar jag 1 till med en 3.5 alkohol. Alltid slocknat direkt på en halv imovane och en folköl förr. Men fortfarande inget händer? Nu har jag tagit 2 st pilum 7.5 och en 3.5 detta skulle jag varit helt sönder däckade på i vanliga fall. Vad händer? En till 3.5 öl? Vill inte ta fler av mina mediciner för behöver dom. Men har pilum blivit kass?
Nej, snarare är det så att du hamnat i rutschkanan uppåt
Citera
2019-04-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man blir väl pigg av den blandningar vad jag vill minnas.
Citera
2019-04-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roidhunter

Bara dom inte gjort några ändringar nu under tiden dom varit restade.

Under de senaste tre månaderna har jag fått från delade 100-pack pilum och dom har varit bra, så jag har inte hunnit testa från de nya leveranserna av 30-packen.

Det kommer man isf märka nästa månad.
Citera
2019-04-09, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Värt att tillägga är att jag haft ofrivillig paus på zopiclone på ett par veckor innan igår. Kändes svagare helt klart. Somnade tillslut o sov längre än vanligt vilket var skönt må väl
Citera
2019-04-09, 15:41
Medlem
Någon som vet om sådana där "ZOP TABLETS BP 7.5 mg" från Indien har kräm i sig eller är helt fake?

från en indisk tillverkare som heter "HAB Pharmaceuticals & Research Limited" baserat i Indien
Citera
2019-04-09, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envelope91
Någon som vet om sådana där "ZOP TABLETS BP 7.5 mg" från Indien har kräm i sig eller är helt fake?

från en indisk tillverkare som heter "HAB Pharmaceuticals & Research Limited" baserat i Indien
Precis lika bra som Imovane, jag har ätit väldigt många av dom.
Citera
2019-04-10, 13:56
Medlem
Är det meningen att man ska bli dåsig och känna ett lugn när man tar zopiklon? Får fan ingenting. Sobril är fan bättre för insomning. Sömndurationen har avsevärt blivit bättre när jag tar de dock.
Senast redigerad av Vogly 2019-04-10 kl. 14:01.
Citera
2019-04-10, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Är det meningen att man ska bli dåsig och känna ett lugn när man tar zopiklon? Får fan ingenting. Sobril är fan bättre för insomning. Sömndurationen har avsevärt blivit bättre när jag tar de dock.
Jag har tagit Z-analoger (främst Zopiklon) i sex år och jag har aldrig blivit dåsig. Snarare tvärtom. Jag tar tabletten (7,5 mg) och går och lägger mig inom fem minuter och blundar. Efter 10-15 minuter känner jag mig lugn, lite flummiga/kreativa tankar och sedan somnar jag. Har aldrig blivit dåsig utav Z-analoger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in