2018-01-02, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Tjena !

Jag har aldrig i mitt liv testat imovane men har testat nästan allt annat,har aldrig haft tillgång till imovane förens nu så tänkte testa o kolla va som händer har hört en massa olika saker och har kollat igenom tråden lite.
Så vad tycker ni? har såna 5mgare hur många ska jag ta eller hur ska ja göra för att det ska bli skönt o all ångest försvinner.
Eller kommer jag bara att somna om det är första gången ? Kan ja undvika att inte däcka på något sätt då?

Okej så tack för mig och tack på förhand! !
Ha en god fortsättning alla flashabackare haha.
Ta två 5 mg'are och stanna uppe. Du blir inte trött utan snarare mentalt pigg, kreativ och utåt. Går du och lägger dig och blundar när effekten kommer så somnar du antagligen.
Citera
2018-01-03, 01:13
Medlem
Extremeflys avatar
Skulle stesolid kunna ersätta insomnings effekten från imovane? Eller göra att man somnar? Har hört att den del använder den som insomning
Citera
2018-01-03, 08:44
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Skulle stesolid kunna ersätta insomnings effekten från imovane? Eller göra att man somnar? Har hört att den del använder den som insomning

Ja såklart. Men jag tycker man behöva ta ganska mycket stess 30-40mg för att ha lika bra sövande effekt som en imovane 7.5
Citera
2018-01-03, 09:45
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ja såklart. Men jag tycker man behöva ta ganska mycket stess 30-40mg för att ha lika bra sövande effekt som en imovane 7.5

Tack för svar.
Citera
2018-01-03, 12:26
Medlem
Hej, har lte Zopiiklon Pilum liggandes. igår vid 02:00 tog jag en 7.5 tabett och höll mig vaken i 40min och kände ingenting. Tog en till och var vaken en timme till men inget händer då heller direkt. En lätt avslappnad känsla och motoriken försvann. Lite som att vara packad. Vad ska jag göra för att få mer effekt och hallucinationer? Är som sagt ny till detta.

När jag vaknade idag tog jag 2st vid 10 och vid 11 tog jag en till och det händer inte speciellt mycket. Tog även lite öl men känner mig fine. Åt ingen frukost och det ska ju hjäpa för att få fram effekten.

Ska jag ta ännu fler?
Senast redigerad av Gremby 2018-01-03 kl. 12:56.
Citera
2018-01-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ta två 5 mg'are och stanna uppe. Du blir inte trött utan snarare mentalt pigg, kreativ och utåt. Går du och lägger dig och blundar när effekten kommer så somnar du antagligen.

Jag har aldrig tagit sånt förut är inte två kanske lite för mycket o börja med? Ska jag inte börja med en eftersom jag aldrig har käkat sånt förut eller spelar det ingen roll.
Citera
2018-01-03, 19:17
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Jag har aldrig tagit sånt förut är inte två kanske lite för mycket o börja med? Ska jag inte börja med en eftersom jag aldrig har käkat sånt förut eller spelar det ingen roll.

Då har du svarat på din egna fråga. Jag tycker personligen att du ska börja med en
Citera
2018-01-03, 21:19
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:

Jag har käkat dom 3 månader i streck nu varje dag, eller varje kväll rättare sagt. Börja med en. Du kommer annars öka toleransen snabbt och nu förtiden får jah ta mer än 10 mg för de ska ha effekt
Citera
2018-01-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danzig109
Jag tog 5 imovan nyss och skall upp och arbeta kl5.55, om tiden nu går kommer jag vara i god arbetsförmåga kl 6 då jag skall iväg? Snälla hjälp om ni varit med om liknande.

väldigt tacksam om nån vet nått om detta?

Jag brukar i och för sig inte ta 5 st Imovane men 2. Funkar perfekt när man ska upp och arbeta och ha god arbetsförmåga och jag tar dem varje kväll.
Citera
2018-01-05, 00:52
Medlem
Vad köper man för sömnmedel när imovan och zoplikon slutat funka? Jag vill ha nå svinbra som släcker lyset rejält, helst utan att jag blir som en zombie dan efter. Jag måste göra ett seriöst försök att vända tillbaks mitt dygn.
Citera
2018-01-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowlow
Vad köper man för sömnmedel när imovan och zoplikon slutat funka? Jag vill ha nå svinbra som släcker lyset rejält, helst utan att jag blir som en zombie dan efter. Jag måste göra ett seriöst försök att vända tillbaks mitt dygn.

stilnoct (zolpidem)

har själv käkat dom mer år än jag vill erkänna, hehe. Imovane fungerar inte alls på mig-därav körde jag på stilnoct. Mycket bättre enligt mig.

mvh
Citera
2018-01-05, 09:52
Medlem
Har tagit 10 mg 3 dar i veckan i 14-15 nånader tisdag, torsdag o söndag. Nån risk att jag blivit beroende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in