2009-08-18, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Köttigt? Vad gjorde du?

Minns inte så mycket av de hela, polare som berätta dagen efter de mesta jag hade lyckats med.Hade kommit i många slagsmål med folk utan andledning börjar mucka gräl vilket jag aldrig gör annars. Stulit någons handburgare och läsk på burger king och ätit de framför ögonen på han och hotat han. Kasta en sko på väktare sedan skrikit ha ett bra liv och löpt.. Sen varit allmänt mentalt störd.
Citera
2009-08-18, 17:25
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Minns inte så mycket av de hela, polare som berätta dagen efter de mesta jag hade lyckats med.Hade kommit i många slagsmål med folk utan andledning börjar mucka gräl vilket jag aldrig gör annars. Stulit någons handburgare och läsk på burger king och ätit de framför ögonen på han och hotat han. Kasta en sko på väktare sedan skrikit ha ett bra liv och löpt.. Sen varit allmänt mentalt störd.

Om jag får gissa så har du en historik av liknande saker när du varit rejält tankad tidigare, att benso släpper på hämningarna är ingen nyhet tillsammans med alkohol. Men däremot så tror jag inte att en ytterst snäll och försiktig person beter sig rent åt helvete för att han slängt i sig lite piller tillsammans med alkoholen.

För övrigt så anser jag inte att Zolpidem är värt att flumma på...
Citera
2009-08-18, 17:26
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Intog 3st 7.5or igår och tre st 50cl folköl och jag fick inte minnesluckor, men jag blev skönt avslappnad och ångesten försvann, zopiklon verkar därför vara ganska bra för mig, så härmed joinar jag denna fanclub

Grattis, eller vad man nu ska säga.
Det gäller att hitta en balans mellan brukandet och missbrukandet för att det ska fungera bra.
Citera
2009-08-18, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Om jag får gissa så har du en historik av liknande saker när du varit rejält tankad tidigare, att benso släpper på hämningarna är ingen nyhet tillsammans med alkohol. Men däremot så tror jag inte att en ytterst snäll och försiktig person beter sig rent åt helvete för att han slängt i sig lite piller tillsammans med alkoholen.

För övrigt så anser jag inte att Zolpidem är värt att flumma på...

Nja på bara sprit kan de gå lite snett oxå. Men är inte direkt den personen som bruckar gå runt och "kötta" . Får tacka för ditt svar men tror ändå jag ska ge de ett test.. Köpa ett 6 pack 3,5 or och sedan kasta i mig dom där 2 Zolipdemen och se vad effekten blir
Citera
2009-08-18, 17:48
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Nja på bara sprit kan de gå lite snett oxå. Men är inte direkt den personen som bruckar gå runt och "kötta" . Får tacka för ditt svar men tror ändå jag ska ge de ett test.. Köpa ett 6 pack 3,5 or och sedan kasta i mig dom där 2 Zolipdemen och se vad effekten blir

Med tanke på att effekten bara varar i 2 timmar som max så bör du inte hoppas på allt för mycket..
Citera
2009-08-18, 18:44
Bannlyst
Får hoppas på två roliga timmar då
Citera
2009-08-18, 19:14
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Med tanke på att effekten bara varar i 2 timmar som max så bör du inte hoppas på allt för mycket..

Tycker den håller i sig mer än två timmar må jag erkänna...
Citera
2009-08-18, 20:38
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Tycker den håller i sig mer än två timmar må jag erkänna...

Allt är väl individuellt, kopierat från fass:

Citat:
Eliminationshalveringstiden är kort med ett medelvärde på 2,4 timmar och en effektduration på upp till 6 timmar.
Citera
2009-08-18, 21:15
Medlem
Yules avatar
kan man trippa lika mycket på Zolpidem som Stilnoct? Jag vet att zolp. är det verkande ämnet i stilnoct, men jag tänkte att det kanske innehöll något mer i stillisarna som det inte gör i billiga zolpidem-tabletterna?
Citera
2009-08-18, 21:33
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
kan man trippa lika mycket på Zolpidem som Stilnoct? Jag vet att zolp. är det verkande ämnet i stilnoct, men jag tänkte att det kanske innehöll något mer i stillisarna som det inte gör i billiga zolpidem-tabletterna?

Båda är exakt samma sak, däremot att vissa utländska Zolpidem-tabs saknar effekt är ju rätt så känt. Men om du jämför Stilnoct med någon av de billigare kopiorna på apoteket så är skillnaden lika med noll.
Citera
2009-08-18, 22:44
Medlem
Testade att lägga en Stilnoct under tungan och måste säga att det smakar tamefan jävla skit! Xanor är godis i jämförelse!

Är det värt att ha dem under tungan i rusväg?
Eller är det ens någon skillnad av att tugga sönder dem/smälta under tungan än att bara svälja med vatten?
Citera
2009-08-18, 22:46
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Testade att lägga en Stilnoct under tungan och måste säga att det smakar tamefan jävla skit! Xanor är godis i jämförelse!

Är det värt att ha dem under tungan i rusväg?
Eller är det ens någon skillnad av att tugga sönder dem/smälta under tungan än att bara svälja med vatten?

Om det är något som man kan smälta i munnen så är det Clonazepam (Iktoviril), riktigt unik och söt smak, lite som kemiskt godis faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in